Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Mada me ne bi čudilo da ih usmere skroz na petlju Beograd pa na bivši autoput sa druge strane, kao privremeno rešenje dok se ne završi krak ka JG.


Sve lepše od lepšeg. Ne mogu čak ni da zamislim neko normalno rešenje, a da je u skladu sa namerama koje su izneli u ovom članku.
 
Poslednja izmena:
И сад ће цео град да изврну наопачке, због глупог вашаришта у њивама, уместо да су проширили постојећи сајам на сво празно приобаље.
Kakve veze ima EXPO sa autobusima? Oni ih šalju obilaznicom vrv jer misle da će smanjiti gužvu na gazeli jer su budale.
 
Регио воз БГ-НС има 6 станица на територији Београда, од Прокопа, преко НБГ и Земуна, Земун поља, Батаје и где све не итд
док међуградске аутобуске линије да имају само једно стајање у БГ, где је ту логика,

требало је направити 6-7 мањих аутобуских станица у разним деловима града, а ова у блоку 42 треба да буде полазна тачка и крајња дестинација свих линија.
 
Ми имамо власт која се гади јавног превоза и њених корисника и пошто им сметају у њиховој слици фенси модерног града са кулама, решили су да их почисте из центра. А Смарт планери оправдавају то глупом тезом да аутобуси загађују и праве гужву, слично као што су причали и да је железница оков.
 
Аутобуси који иду ка северу стају у Земуну код Поште и нико не прави проблем око тога.
Аутокоманда је најлогичније могуће место за стајалиште за међуградске аутобусе ка југу.
Међуградски аутобуси ни на који начин не утичу на гужве ни на Газели ни на бившем АП кроз град, буквално по један аутобус на 10 минута.
Једино логично објашњење је да желе да натерају све људе да плаћају харач БАС-у.
 
Идиотизам.
Проблеме који постоје нећемо решавати али ћемо зато направити проблем тамо где не постоји како би га решили на најгори могући начин.
 
Čekajte sad. Severtransov autobus neće više stajati u Zemunu? To mislim da neće biti. Al ajde možda neko ima tačnije informacije.
 
Аутобуси који иду ка северу стају у Земуну код Поште и нико не прави проблем око тога.
Аутокоманда је најлогичније могуће место за стајалиште за међуградске аутобусе ка југу.
Међуградски аутобуси ни на који начин не утичу на гужве ни на Газели ни на бившем АП кроз град, буквално по један аутобус на 10 минута.
Једино логично објашњење је да желе да натерају све људе да плаћају харач БАС-у.

Naravno da ne utiču. To im je izgleda i problem. Sad će da ih prebace na obilaznicu da malo prave gužvu u Jurija Gagarina. Malo više…
 
Ako nisu zakrčili busevi Mrtvi Trg i okolinu Ekonomskog koji su izgubili na protočnosti nakon rekonsturkcije neće ni ovde toliko.

Mada smešno je da ne diraju prigradske (ne kažem da ih trebaju dirati) kojih je u špicu dosta više nego čistih međugradskih, što govori koliko im je ova odluka za trase glupa.

Jedini način da sprečimo ovo jeste da Šapiću kažemo da je ovo Sićvetova ideja, odmah bi uradio kontra.
 
Ми имамо власт која се гади јавног превоза и њених корисника и пошто им сметају у њиховој слици фенси модерног града са кулама, решили су да их почисте из центра. А Смарт планери оправдавају то глупом тезом да аутобуси загађују и праве гужву, слично као што су причали и да је железница оков.​
И гаде се аутобуса као појаве, и ружни су им људи са коферима по улицама кад чекају међумесне аутобусе.​
A ironično imamo da je u planu razbucavanje tramvajske mreže kruga dvojke, pa privremeno rasturanje mreže preko Starog savskog mosta i Milentija Popovića, odustajanje od planiranog širenja tramvajske mreže, pa status tramvajske mreže kroz Rakovicu niko živi ne zna kada će biti promenjen, a koji menjaju autobusi. Pa onda imamo da proširujemo trolejbusku mrežu, a skraćujemo trolejbuske linije do Slavije i duž dela za koji smo ih skratili uvodimo elektrobuse, a na skraćenim linijama uvodimo autobuse, jer sve više trolejbusa otpisujemo neodržavanjem istih. I na sve to imamo da nabavljamo autobuske igračke za gradski prevoz u razmeri 1/1. A da, umalo da zaboravim, putnici sa koferima dolaze železnicom do Prokopa, pa odatle ulaze u autobuse i idu do BAS ili Aerodroma. A kako stvari stoje, obzirom da hoćemo da imamo krak železnice od Zemun polja do EXPO - a, a gradska pruga nam u fazi poluraspada dobrim delom, uprkos renovinarnju jednog dela, i tempa kojim to radimo, sve je izvesnije da ćemo sigurno imati autobuske linije do EXPO - a, a da li i gradsku železnicu, ostaje znak pitanja.​
 
Još jedan način popularizacije železnice jer starom delu Beograda samo ostaje Prokop sa železnicom. 🤡
 
За вашариште су добили кредит и налог да направе, а ово остало градимо колико имамо новца а пре свега колико имамо тј немамо савести. После пада комунизма, поевши од Милошевића, сва инфраструктурасе градила како би се добијали поени.
Међутим, ево два парадокса:
Милошевић је највише градио железнички чвор али и путеве на страну Панчева. Нама је живот јако олакшан, али га то није спасло на изборима, Панчево је све време био опозициони град. А градило се брзо!
Ови сад граде бесконачно дуго - ако граде. А углавном само причају да граде -тако што насипају шодер и песак. И не могу да зглајзну.

Аутобуска станица је, по мом мишљењу од свих инфрастуктурних пројеката најмањи и по обиму и по новцу, а гради се (активно) колико? Шест година? Па ако то нису у стању да изграде из градског буџета, тј без кредита, како ће изградити метро, мост код Винче?

Ми очигледно немамо новца низашта. Наша привреда не доноси довољно новца у касу. Зар све то није разлог да се овај оригами тигар од Вучићевог Србистана размионтира? Од толико "улагања" Србија има само доприносе на плате радника, па и то плаћа из буџета.
 
Čekajte sad. Severtransov autobus neće više stajati u Zemunu? To mislim da neće biti. Al ajde možda neko ima tačnije informacije.
A zašto misliš da neće biti?

Sa Novog Beograda, to je realno i najduža trasa do Sombora - mnogo više rezona ima da Severtrans ne ide kroz Zemun, nego da Niš ekspres ne ide preko Autokomande.
 
Перонску карту на релацији БГ-ЛБ сам платио 250 динара.
 
Za ove dalje relacije je 250 dinara, i meni do Zaječara je toliko..
 
Узео сам је пре 4 дана. 2650 укупно, Ласта је доста скупља а аутобус може да цркне сваког тренутка знајући Ласту.
 

Već i bez BASA ima udesa.
 
Vrh