Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

U prevodu, biće to novi autobuski Prokop; najprometnija stanica u zemlji bez stanične zgrade, čekaonice, normalnih šaltera i restorana. A stanična usluga će se i dalje naplaćivati za treptanje i udisanje vazduha, baš kao i u trenutnom BAS-ovom objektu.
 
Oni ovde planiraju da samo odrade nadstrešnice i osposobe aneks, tako da stižu da otvore stanicu bez stanične zgrade.
Naravno da je plan samo da se privede osnovnoj nameni za saobraćaj ali ovakvim sporim tempom kojim rade je i to misaona imenica da bude do januara. Jedan panel krova postavljaju 10 dana...
 
I uradice do 01. januara zbog izbora. Kako rekose anex i nastresice i to je to, neki zvalavi cika ce reci obecano ispunjeno, ovo je najmodernija stanica u ovom delu Evrope. I sta zna intelektualno tup gradjanin 70+ iz Babusnice da li je to istina kada bude gledao direktan prenos na ruzicastoj televiziji.
 
I uradice do 01. januara zbog izbora. Kako rekose anex i nastresice i to je to, neki zvalavi cika ce reci obecano ispunjeno, ovo je najmodernija stanica u ovom delu Evrope. I sta zna intelektualno tup gradjanin 70+ iz Babusnice da li je to istina kada bude gledao direktan prenos na ruzicastoj televiziji.
I otvaraće je jedno pet puta. Svaki put kad dograde nešto, a usput će biti i izbori (jedno pet puta).
 
Evo šta bih ja uradio da sam BAS 😁
Pošto moram da se preselim, a nije gotova zgrada, tražio bih od države da mi da pare za iznajmljivanje poslovnog prostora za moje zaposlene. Nije što oni rade u kancelariji, ili u opšte, ali moraju da imaju kancelariju u koju neće dolaziti, kao i sve ostale pijavice.
Onda bih naravno iznajmio poslovni prostor od kuma, za procenat razume se.
Ali, ne bih iznajmio za sve pare, jer da se vratimo na to da niko tu neće zaista boraviti, mogu 20 radnika u jednu kancelariju, tako da meni ostaje i pola para namenjenih za rentu, samo da nađem način da ih podignem.
Na kraju, držao bih tu situaciju godinama, decenijama čak, pa da se onda na miru penzionišem u svoja 24 stana u Španiji (jer nisam stipsa da kupujem u Bugarskoj).

Eto. Srećom, oni nisu preterano talentovani za razmišljanje.
 
Oni ovde planiraju da samo odrade nadstrešnice i osposobe aneks, tako da stižu da otvore stanicu bez stanične zgrade.
Naravno da je plan samo da se privede osnovnoj nameni za saobraćaj ali ovakvim sporim tempom kojim rade je i to misaona imenica da bude do januara. Jedan panel krova postavljaju 10 dana...
Evo šta bih ja uradio da sam BAS 😁
Pošto moram da se preselim, a nije gotova zgrada, tražio bih od države da mi da pare za iznajmljivanje poslovnog prostora za moje zaposlene. Nije što oni rade u kancelariji, ili u opšte, ali moraju da imaju kancelariju u koju neće dolaziti, kao i sve ostale pijavice.
Onda bih naravno iznajmio poslovni prostor od kuma, za procenat razume se.
Ali, ne bih iznajmio za sve pare, jer da se vratimo na to da niko tu neće zaista boraviti, mogu 20 radnika u jednu kancelariju, tako da meni ostaje i pola para namenjenih za rentu, samo da nađem način da ih podignem.
Na kraju, držao bih tu situaciju godinama, decenijama čak, pa da se onda na miru penzionišem u svoja 24 stana u Španiji (jer nisam stipsa da kupujem u Bugarskoj).

Eto. Srećom, oni nisu preterano talentovani za razmišljanje.
Nemoj da im daješ ideje! Na kraju će oni ipak morati da iznajme neki prostor za računovodstvo, menadžment i nužne službe.
 

Mali obišao radove na gradnji Beogradske autobuske stanice FOTO/VIDEO​

Ministar finansija Siniša Mali i gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić obišli su radove na izgradnji nove Beogradske autobuske stanice.

... "Po ovoj dinamici, možemo da očekujemo i prve putnike početkom sledeće godine." ...
Izvor B92
 
Аха значи већ није до краја ове већ почетком следеће. Почетак је и јануар и фебруар, па и март, а кад дође време већ ће се нова лагарија запустити, - јер је јасно да ОВАКВИМ темпом могу да раде бар још годину дана. Не мање.
 
Аха значи већ није до краја ове већ почетком следеће. Почетак је и јануар и фебруар, па и март, а кад дође време већ ће се нова лагарија запустити, - јер је јасно да ОВАКВИМ темпом могу да раде бар још годину дана. Не мање.

Председник је рекао да сад све меримо до 2027. и почетка Експо 2027, тако да има времена.
 
Аха значи већ није до краја ове већ почетком следеће. Почетак је и јануар и фебруар, па и март, а кад дође време већ ће се нова лагарија запустити, - јер је јасно да ОВАКВИМ темпом могу да раде бар још годину дана. Не мање.
Možda tada i budu prvi putnici, ali staničnu zgradu, šalter salu i čekaonicu neće imati sigurno. Kako je bilo na Prokopu godinama, 2016. svečano otvoren kao glavna gradska stanica za međumesne vozove, a tek krajem ove 2023. će (najverovatnije) dobiti krštenu staničnu infrastrukturu, pa čak ni to nije kraj svih radova na ploči. I BAS će se kilaviti još dugo dugo, taman da pred svake izbore otvaraju po jedan stub od stanične zgrade.

Početkom 2024. će verovatno naterati putnike i autobuse u ovo ruglo, ali će "stanica" i dalje biti samo aneks i peroni sa nadstrešnicom.
 
Биће тзв. анекс као привремена шалтер сала-чекаоница. Мени делује да ће и та импровизација бити уљуднији простор од садашње склепотине БАС у Карађорђевој.
 
obrni okreni, mene će kao frekventnog putnika verovatno da snađu veće muke nego u trenutnoj sklepotini, to su mi već priredili u rodnom gradu gde je novije stanje toliko dobro da prosto ceo grad pati za prethodnom sklepotinom od stanice

tu i tamo uđem ovde da vidim dva, tri nova panela u pola godine i sve se više radujem tome da je nikada ni ne otvore jer i ptice na grani znaju da će se putnici godinama i godinama šetati po raznim imrpovizacijama i gurati u tih par linija gradskg prevoza
 
Главни проблем нове станице ће бити веза са центром јавним превозом. Трамваји иду около-наоколо, 95 је препуна већ кад скрене у Јурија Гагарина, а 67 је соло. Мораће да појачају 67 са зглобним возилима и већим тактом за почетак, што је ГСПу сад већ немогућа мисија. Можда би ваљало размислити о продужетку 35 од блока 20 до блока 42 преко Владимира Поповића скроз право, пошто линију држи приватник, мада је и она соло.
Оно планирано скраћење 601 до блока 42 ће само да прелије гужву на 95. Мада и Сурчин може да добије већу реорганозацију линија након изградње приградске магистрале.
 
IMG_7603.jpeg
 
Vidi se saobraćajnica koju grad nikako da izgradi. Takođe, na projektu fali drveće u kasetama na parkingu autobusa.
 
Vrh