Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492867#p492867:20ta3nyp je napisao(la):
laki72 » 16 Нов 2017, 13:10[/url]":20ta3nyp]Dozvoli, ima nekih koji vide i ranije od danas i od onoga stocti pamtis, zar ne?

Ali dobro. Samo sa takvim argumentom, zeleznice treba otpisati, al bi onda prokop i iznad i ispod ploce mogao biti odlicna autobuska stanica sa 150 perona (pa da bude najveca na svetu) ;)

било некада. а железницу не треба отписати, то никако. и кажем ти, станица НБГ ће процветати са БАС-ом поред ње
 
Него на теми о трамвају је предложен плитки укоп трамвајске трасе на раскрсници Милутина Миланковића и Антифашистичке борбе. Можда не би било лоше укопати целу трасу од те раскрснице па до Јурија Гагарина?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492884#p492884:12teorlg je napisao(la):
Пантограф » Thu Nov 16, 2017 1:35 pm[/url]":12teorlg]Prokop nije bolja lokacija ni za železničku stanicu, pa nije ni za BAS.

ali jeste lokacija železničke stanice, i blizu je autoputa i svejedno moraš da investiraš u tu lokaciju pa sračunaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492905#p492905:hrxetv8x je napisao(la):
Дошљак » 16 Нов 2017, 14:16[/url]":hrxetv8x]Него на теми о трамвају је предложен плитки укоп трамвајске трасе на раскрсници Милутина Миланковића и Антифашистичке борбе. Можда не би било лоше укопати целу трасу од те раскрснице па до Јурија Гагарина?

то је оригиналан предлог, да од после стајалишта у Милутина Миланковића до уласка у Јурија Гагарина буде у плитком укопу. мада је можда боље да иде до после раскрнице ЈГ и Марка Христића, јер ће доста бусева ту имати лево скретање
 
Може и тако у толико боље, мада што не и до после раскрснице са Омладинских бригада? Мада би то захтевало и укопавање и колосека и скретнице на раскрсници са булеваром Црвене армије, што опет и не би било лоше ако се узме у обзир и изградња колосека на мосту преко Аде.
 
Пантограф":2zoodnpf je napisao(la):
Prokop nije bolja lokacija ni za železničku stanicu, pa nije ni za BAS.
Zato sto NBG ima siroke bulevare?
Pa je sad problematicno napraviti petlju 'deligradska'?
Jer postoji petlja kod arene, pa je glupo ulupati lovu da se "rupa" kako volite da je nazovete nakon 30-40 godina poveze sa petljom i par "patrljaka" saobracajnica sa vise traka, ali je bilo to opravdano raditi decenijama po NBG?
:(

Zaista ne razumem...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Шта год да направиш, и далеко више од једне петље (зашто ли се полажу толике наде у јадну и бедну Делиградску улицу?) - станица Нови Београд имаће више путника од Прокопа; исто тако и аутобуска станица код Ж. ст. Нови Београд од аутобуске станице у Прокопу.

Узгред, локација код бувљака је такође близу аутопута, али је и на новом коридору за Западну Србију.
 
Polazu se nade u petlju i vezu sa deligradskom, jer je to nesto sto je pre ise decenija moralo postojati, postojala zeleznicka stanica ili ne. I ne radi se samo o deligradskoj ulici koja ce pokupiti neki deo saobracaja.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa tu oko te stanice na NBG je već velika gužva i bez toliko dodatnih autobusa i toliko dodatnih putnika. A putnici će na BAS svakako da idu jer nemaju čime drugim da idu. Ja ne bih išao busem kući da imam svoja kola.
trenutna situacija:

 
Нова БАС има срећу што на НБГ постоји неколико алтернативних праваца, тј. доста паралелних саобраћајница. Нпр. могу аутобуси са севера/запада који долазе од aуто путем од Змаја (било из Баната преко пупиновог моста, било из Срема и Мачве ауто путем БГ-Шид, било из Бачке старим НС путем, могу да користе од петље Змај УМП до нове БАС. Исто је и за аутобусе из РС и БиХ којих има доста на том правцу. Аутобуси са Запада ће у будућности исто заобилазити гужву код Арене преко будућег тзв. Коридора 11 који ће се завршавати на НБГ. Е сад остаје проблем аутобуса са југа и истока мада надам се да ће завршетком УМП и СМТ, као и обилазнице и ту ситуација бити олакшана. Тунел испод Топчидера би олакшао пут аутобусима од Аутокоманде до БАСа.
 
Pa i sad autobusi iz Banata mogu mnogo brže do nove stanice preko mosta Zemun - Borča, a autobusi sa ibarske magistrale preko mosta kod Ade.
 
Mislim da bi bilo idealno za putnike da se što pre postave šine preko mosta na Adi pa da imaju konekciju tramvajem do centra (sa te strane) i ka Banovom Brdu i naravno i više polazaka Bg voza. Bolje da se preusmere na tramvaj i voz, jer će već biti gužve od drugih buseva i automobila, a tram i voz imaju potpuno nezavisne trase dobrim delom. Ako urade kako su zamislili onda bismo imali prvi put dva tramvajska koridora koji se ukrštaju tu, plus železnicu i autobuse, samo sam sketik i imam osećaj da će da na kraju ipak urade sve naopako (asfaltiraju parking i postave nadstrešnice i nekakve kontejnere, a tram na mostu ko zna kada će doći na red.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492929#p492929:3qxz2gpw je napisao(la):
JohnnyLee » Thu Nov 16, 2017 2:37 pm[/url]":3qxz2gpw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492905#p492905:3qxz2gpw je napisao(la):
Дошљак » 16 Нов 2017, 14:16[/url]":3qxz2gpw]Него на теми о трамвају је предложен плитки укоп трамвајске трасе на раскрсници Милутина Миланковића и Антифашистичке борбе. Можда не би било лоше укопати целу трасу од те раскрснице па до Јурија Гагарина?

то је оригиналан предлог, да од после стајалишта у Милутина Миланковића до уласка у Јурија Гагарина буде у плитком укопу. мада је можда боље да иде до после раскрнице ЈГ и Марка Христића, јер ће доста бусева ту имати лево скретање

Kako bi se u tom slucaju spojili kolosjeci koji dolaze sa Ade? Predvidjeno tramvajsko stajaliste ispod UMP-a je cini mi se na uzdignutoj platformi. Da li bi to bio prevelik pad?

EDIT:
a, da. sad sam vidio da tu ne bi bilo ukrstanja vec je ukrstanje u Dordja Stanojevica.
 
Дошљак":2lk91zv1 je napisao(la):
Нова БАС има срећу што на НБГ постоји неколико алтернативних праваца, тј. доста паралелних саобраћајница. Нпр. могу аутобуси са севера/запада који долазе од aуто путем од Змаја (било из Баната преко пупиновог моста, било из Срема и Мачве ауто путем БГ-Шид, било из Бачке старим НС путем, могу да користе од петље Змај УМП до нове БАС. Исто је и за аутобусе из РС и БиХ којих има доста на том правцу. Аутобуси са Запада ће у будућности исто заобилазити гужву код Арене преко будућег тзв. Коридора 11 који ће се завршавати на НБГ. Е сад остаје проблем аутобуса са југа и истока мада надам се да ће завршетком УМП и СМТ, као и обилазнице и ту ситуација бити олакшана. Тунел испод Топчидера би олакшао пут аутобусима од Аутокоманде до БАСа.
Busevi iz Banata da idu preko pupinovog mosta?
Jel ovo iz ugla novobeogradjaninana? ;)
A zasto bi neko sa karaburme, zvezdare, dorcola i slicnih delova starog grada bio prisiljen da ide do NBG?
Ah da, zato sto cemo mi da nametnemo kretanja putnika koja nemaju veze sa logicnim i prirodnim pravcima...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493065#p493065:1gt0a9sq je napisao(la):
laki72 » Čet Nov 16, 2017 9:32 pm[/url]":1gt0a9sq]
Busevi iz Banata da idu preko pupinovog mosta?
Jel ovo iz ugla novobeogradjaninana? ;)
A zasto bi neko sa karaburme, zvezdare, dorcola i slicnih delova starog grada bio prisiljen da ide do NBG?
Ah da, zato sto cemo mi da nametnemo kretanja putnika koja nemaju veze sa logicnim i prirodnim pravcima...

A zašto bi se autobus iz Zrenjanina, Kikinde minimum pola sata duže motao kroz Borču, preko Pančevca, Takovske, Kneza Miloša, preko Gazele i Arene, kad može lepo da skrene pre Borče i eto ga za tili čas na autobuskoj stanici?

P.S. nisam novobeograđanin
 
Аутобуси из Баната ићи ће кроз будући тунел од 29. до Пициног парка.
 
Nova autobuska BASova stanica nikada nece biti kompletna bez adekvatnih pristojnih stajališta na izlazima Bgda
umesto postojecih koja su u jadnom stanju kao ona što su sada
-ispod Auto komadne,
-ispred Pančevca
- kod SC.
-kod Zemunske pošte .

Svako navededno je jadnije jedno od drugog

ista stajališta malko izmestiti i adekvatno i kapacitetno urediti kako za buseve , tako i za putnike
sa posebnim ostvrtom na pešačke pristupnice i kapacitetna zaklonjena stajališta
neka jesu radjena al ko da i nisu završena
:sesir:
 
WLABmz":1cqkx8c8 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493065#p493065 je napisao(la):
laki72 » Čet Nov 16, 2017 9:32 pm[/url]":1cqkx8c8]
Busevi iz Banata da idu preko pupinovog mosta?
Jel ovo iz ugla novobeogradjaninana? ;)
A zasto bi neko sa karaburme, zvezdare, dorcola i slicnih delova starog grada bio prisiljen da ide do NBG?
Ah da, zato sto cemo mi da nametnemo kretanja putnika koja nemaju veze sa logicnim i prirodnim pravcima...

A zašto bi se autobus iz Zrenjanina, Kikinde minimum pola sata duže motao kroz Borču, preko Pančevca, Takovske, Kneza Miloša, preko Gazele i Arene, kad može lepo da skrene pre Borče i eto ga za tili čas na autobuskoj stanici?

P.S. nisam novobeograđanin
A zasto bi 2/3 putnika tig autobusa cuje je odrediste na desnoj obali grada trebalo da uopste ide na NBG, kad mogu izaci ranije i ustedeti sebi sat do sat ipo vremena?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Centralna stanica je dobra ideja zbog presedanja, lakšeg upravljanja..
e sad, bilo bi jako dobro da se te neke 4 periferne usputne stanice srede i urede. Na autokomandi često nastane haos a ima dovoljno mesta da se to lepo ured, konkretno je dolazni "peron" veliki haos jer autobusi staju na mestu gde staje i gsp a to može da se izbegne. Odlazni peron je odvojen već neku godinu ali nije dobro sređen pa opet nastaje niz problema uključujući i blokadu saobraćaja od autokomande ka nišu.
Inače se apsolutno slažem, ni ja ne bih gubio vreme ako ne moram, a od nbg do centra treba vremena a boga mi i para!
 
Gorstak89":1g8aayki je napisao(la):
a od nbg do centra treba vremena a boga mi i para!
Колико би била изводљива идеја да важећа возна или аутобуска карта за међуградски или међународни превоз дају тај цео дан право бесплатног коришћења ЈГП?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493513#p493513:95iisysh je napisao(la):
Astrotrain » Sub Nov 18, 2017 7:36 am[/url]":95iisysh]
Колико би била изводљива идеја да важећа возна или аутобуска карта за међуградски или међународни превоз дају тај цео дан право бесплатног коришћења ЈГП?

Predpostavljam apsolutno neizvodljiva. Mada bi to za nekoga ko svakodnevno dolazi u bg na posao (npr ja) to bilo divno resenje.
 
Pa nije neizvodljiva, ali sistem bi morao dosta da se upgrade-uje, i da ti uzmu još para na neku foru... da neizvodljivo :) jer busplus čita samo RFID a takva kartica ipak košta, doduše ne onoliko koliko naplaćuju.
Ok, evo pogledao sam cene na alibabi: Factory price color printed PVC proximity smart rf id card with serial number
US $0.1-0.5 / Piece
200 Pieces (Min. Order)
Znači maksimum maksimuma bi bilo 50 dinara po kartici da se kupi. znači do 140 dinara za sat i po, ili koliko već košta dnevna karta. ali to je više tema za naplatu karata.
 
То сам мислио као олакшање онима који путују да дођу до/од БАС из других делова града, мада кад размислим, временска карта од 89 дин. за 90 мин више него покрива те потребе.
 
Vrh