Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Mair":3pkh3cik je napisao(la):
Moj predlog lokacije za novu stanicu BAS-a

BAS2015-1_zpsc3a389d4.jpg



Detaljniji prikaz


BAS2015-2_zpsafd16f61.jpg




Ako lokacija nije prodata biće jeftino, a ako jeste prodata biće još jeftinije otkupitije. Graditi se mora. :pob:
Naravno treba izmeniti pre toga GUP i napravit DUP za lokaciju, pa javna rasprava 30 dana i to je to.

Маир, мислим да "неће да може" да овде буде будући БАС. Пита се и Градско зеленило на неки начин, пошто је то део њиховог расадника. Ко ће дозволити да се посече толико стабала и осталог зеленила. Додуше ако опет буде Ђики на власти, може и то да се деси (платани у Булевару :notok: ово је рекао Ђики).

А и што би аутобуси загађивали Пантографу, Белки и мени чист Бежанијски ваздух, кад може тамо где је и планирано, Белвилцима :D
 
Људи,

А да је ми лепо изместимо у НС? Па они већ имају изграђену Аутобуску станицу ван града коју НЕ КОРИСТЕ! Таман да ми сместимо! А у близини је и насеље Мали Београд...дакле решено је!!

images


images


Уосталом, то ће путницима из Новог Сада бити сјајно!!! Не морају ни да стигну до станице а већ су у НС!
 
@Gaga

Rasadnik JKP "Zelenila Beograd" je 1km od predložene lokacije za BAS.
Imaju odličnu ponudu ćveća i ostalog niskog i visokog rastinja po prihvatljivim cenama. mogu se kupiti jasenovi, borovi, itd. od ponude drveta, a od cveća izbor je još veći.

Nadam se da si pogledao i moj drugi predlog za BAS koji je mnogo bolji od ovog kod Kvantaša (Veletržnica) i Tempa. Lokacija je kod Labudovog brda i Vidikovca.


Slika rasadnika:

JKP_Zelenilo_Beograd_zps8669dddc.jpg
 
Маир, боље је и да затворе БАС за стално уместо да га селе на сам крај Београда. добро је да ниси предложио/ла да иде у Гроцку/Младеновац/Лазаревац/Обреновац
 
Mair , da to je novi
a od Nacionala ka aerodormu je stari rasadnik koj se pretvorio u sumu

Par stotina metara od te lokacije na prvoj raskrsnici NS puta (tamo gde ti je vrh gornje plave strelice)
kroz ,,usek,, (prostor oko kineskog trznog centra) ispunjava mnoge uslove
koliko se secam tu je i nedovrsen i napusten objekat prvobitnog velikog postanskog centra...

Razmatrana je i ta lokacija na forumu pre dosta vremena. . .
preporuka vredi citati stare teme i postove :)
Edit
Ako se odluci da se prave 3 - 4 umesto jednog ogromnog centralnog BASa
ova lokacija je moj favorit kao severni BAS
 
JohnnyLee":2wghdh3j je napisao(la):
Маир, боље је и да затворе БАС за стално уместо да га селе на сам крај Београда. добро је да ниси предложио/ла да иде у Гроцку/Младеновац/Лазаревац/Обреновац
Ево ја предлажем Заклопачу. Погледајте какво пространство, а ту је, да пљунеш.. :roll:
http://binged.it/1fxnxjR
 
Као мали сам замишљао тролејбуску линију до Заклопаче, али нећу се бунити ако нам пошаљу шпанца :D
 
Mair":3ousdedd je napisao(la):
@Gaga

Rasadnik JKP "Zelenila Beograd" je 1km od predložene lokacije za BAS.
Imaju odličnu ponudu ćveća i ostalog niskog i visokog rastinja po prihvatljivim cenama. mogu se kupiti jasenovi, borovi, itd. od ponude drveta, a od cveća izbor je još veći.

Nadam se da si pogledao i moj drugi predlog za BAS koji je mnogo bolji od ovog kod Kvantaša (Veletržnica) i Tempa. Lokacija je kod Labudovog brda i Vidikovca.


Slika rasadnika:

JKP_Zelenilo_Beograd_zps8669dddc.jpg

@Маир,
Знам јако добро где су расадници Градског зеленила, и тај на земунској страни Бежанијске косе у Марије Бурсаћ улици и овај поред аутопута, јер и то је њихов актуелни расадник. Слика из октобра 2013. године:


Видео сам и твој предлог БАС-а код Лабудовог брда и Видиковца, али мислим да је ипак локација код железничке станице Нови Београд најбоља. Близина саме ж.станице, линије градског саобраћаја и саобраћајнице дају јој предност над осталим локацијама.

Својевремено је била идеја, крајем седамдесетих, да се раде четири нове БАС станице, БАС исток, БАС југ, БАС запад и БАС север, али се од тога одустало ! Можда је то било добро решење, јер би се онда на неки начин смањио притисак аутобуса и путника само на једну станицу.

Треба да се води рачуна да се поред одлазних и долазних перона, мора изгради и паркинг за аутобусе, који остају у Београду по пар сати или остају за тек сутрадан, на чекању повратног правца.
 
Rezime, rušimo BAS i ne pravimo novi. Ukidamo sav autobuski saobraćaj da nemamo više zagađenja i problemi prestonice su rešeni. Eventualno napraviti neku stanicu u bubanj potoku.
 
Ma jok naprvimo voz do aerodroma ,pa tamo napravimo BAS ,sve na okupu [sarkazam ]
 
BAS je po mom skromnom mišljenju, trenutno najbolje postaviti kod ž. stanice NBG kako je i planirano. To je lokacija koja je javnim prevozom odlično povezana sa većim delom grada, a po postavljanju šina preko Mosta na Adi biće povezana i sa pilićarskim brdima, što danas nedostaje.

Saobraćajno predstavlja najmanje opterećenje na drumsku mrežu Beograda jer su dolasci/odlasci ravnomerno raspoređeni. Recimo, svi polasci prema jugoistoku zemlje bi išli na južnu petlju kod Arene pa na Gazelu. Svi polasci ka zapadu na severnu petlju kod Arene pa autoput. Za Vojvodinu UMP-om, pa na Kineski most, a za jugozapad zemlje na Most na Adi pa dalje Radničkom, kao i do sada.

Ako govorimo o prostoru koji BAS zauzima, prostor koji Delija zove "zabetonirano nebo" a koji je gotovo nekoristan za bilo šta drugo je onaj ispod nadvožnjaka UMP-a i Ž. stanice. Površinom je duplo veći nego današnji BAS i Lasta zajedno a za ništa drugo se ne može ni upotrebiti sem za perone i parkirališta za buseve...
 
direktor":10rhb2zf je napisao(la):
Mnogo strucniji ljudi koji su se bavili autobuskom stanicom pratili kretanja putnika ,vrsili analize ,su donjeli zakljucak da je to najbolja lokacija

Хе хе, претпостављам да је ово шала :D
 
Највећи проблем аутобуске станице код бувљака је период између 15:00 и 18:00 и гужве на мостовима које ће зезнути комплетан међуградски саобраћај ка јужном правцу (око 2/3 укупнпог).

Као и тренутно стање саобраћаја у том крају које постаје шизофрено већ сад због пилећих мозгова који су пројектовали саобраћајнице, раскрснице и семафоре у том делу НБГДа., притом мислим управо на раскрснице од птљи код арене до супер вера ж.станице и Јурија Гагарина.
 
Onaj ko tuda ne prolazi i zagovara takve ideje. JG se verovatno i ne bi koristila za saobraćaj autobusa ali je debelo prebukirana. No, ni stanica kod AK i kod Prokopa ne bi mogla da prevaziđe ovaj problem. Beograd prosto ima velike gužve u špicevima. Ali valja razmisliti o svemu. Ako izmeste stanicu onoliko daleko ja se odričem tog saobraćaja. I ovako mi malo fali.
 
Gorstak89":1y5ufwvl je napisao(la):
Rezime, rušimo BAS i ne pravimo novi. Ukidamo sav autobuski saobraćaj da nemamo više zagađenja i problemi prestonice su rešeni. . .

Kada se malo bolje razmisli resenje i jeste o d l i č n o

četriri veca i stajalista sa info šalterima (zadrzavanje vozila 5-10 min)
i ostaviti postojece usputne stanice (zadrzavanja 2-5 min)

Ostalim gradovima ponuditi da prosire postojece kapacitete staničnih obrtnih usluga

rešili bi smo se velike bede , pratecih negativnih efekata BASa
 
Ja sam bio krajnje ironičan. Na BAS-u se zadržavaju 15 minuta. tj, manje od 15. A parking je neophodan jer negde ti autobusi moraju da odleže, vozači da se odmore, možda vozilo da se pregleda, eventualno i servisira, opere.. Mora da postoji i neko rezervno vozilo. Npr da nekom prevozniku stane autobus negde na toj ruti, neko mora da pokrije te putnike. Ili, dešava se nekim danima da ima toliko putnika da Litas mora da dovede 2 autobusa za jedan polazak.

Dolazno stajalište kod auto komande je loše rešeno, i mislim da ima mesta da se malo izmesti, 50tak metara. A to bi malo rešilo problem gužbe na uključenju na auto put sa petlje. Odlazno stajalište je već pomereno i time su stvarno dosta pomogli da se smanji gužva i prateći problemi.

Može li neko da napravi pregled rešenja u evropskim prestonicama? Broj stanica, stajališta i slično.
 
Може ли неко да наброји европске престонице, које уопште имају аутобуску станицу са преко 15 перона? А да при томе нису балканске престонице?
 
Хтели ми не хтели, аутобуски саобраћај у међумесном саобраћају код нас покрива 95% укупног путничког саобраћаја, ту не убрајам индивидуални тј. сопствени превоз.
По мени разлози за то су очајан железнички саобраћај, велика гравитација ка Београду и још 4-5 дестинација.
Проблем станице у Београду је што ми не излазимо на крај ни са постојећим градским саобраћајем, па би нам додатно оптерећење на мостовима, или будимо реални на само једном битном мосту за међумесни саобраћај, а то еј Газела, апсолутно не треба.
Ту је тешко наћи компромис и биће онако како су урбанисти и планери који и даље користе шибер и логаритамске таблице, одлучили ја се надам само да ће на аутокоманди у оба правца направити нека озбиљнија стајалишта како би људи који желе да обаве посао у граду или оду до клиничког центра, а њих има сигурно МНОГО међу корисницима тог вида саобраћаја, то моћи да ураде на паметнији начин него да се одвезу преко моста па да се преко истог врате до Београда.
Значи аутокоманда мора да се активира што више како би тај аутобуски саобраћај и даље имао смисао.

Ово је моје скромно мишљење, знам да ћу ја највише трпети јер путни правци које ја користим се максимално секу са том трасом око бувљака у свим правцима и већ ми је мука од тренутне гужве у шпицевима тако да немам појма колики ће хаос тек да настане и волео бих да се не нервирам око тога, али кад гледаш како ти потурају под нос таква решења, просто не знаш шта да помислиш или урадиш.

Сад је Нови Београд у експанзији и уместо да га растеретимо и култивишемо још више овако ће да се пос**у по њему.
 
Postoji li neka novija analiza koja uzima u obzir postojanje kineskog mosta, obilaznice i sličnih putnih pravaca koji će biti gotovi u nekih narednih 2-3 godine? U smislu, takva analiza koja daje brojke u vezi količine putnika i zagušenja pravaca.

Suviše se koriste olake ocene, a meni Prokop vuče na ubacivanje još autobusa u Kneza Miloša ili Slaviju što je pucanje u stopalo direkt.
 
Evo ppv je izanalizrao na pinku kaze bice dvije autobusek jedna na nbg jedna na vozdovcu sta god to znacilo
 
serbianac":lmcmbpkq je napisao(la):
Хтели ми не хтели, аутобуски саобраћај у међумесном саобраћају код нас покрива 95% укупног путничког саобраћаја, ту не убрајам индивидуални тј. сопствени превоз.
По мени разлози за то су очајан железнички саобраћај, велика гравитација ка Београду и још 4-5 дестинација.
Koнкретно, да не фрљамо са цифре, током 2000-тих однос железничког и аутобуског међуградског саобраћаја је био 8% према 92%. Од почетка економске кризе, а нарочито од удара на економију поскупљењем цене нафте 2012 те доласком оних руских возића железница је достигла удео 15%, и то не неким огромним повећањем броја путника, већ огромним смањењем у друмском саобраћају! Данас не можеш на прсте да набројиш аутобуске превознике који нису до грла у сопственом измету, најчешће зато што су куповали аутобусе на кредите и лизинг, које не могу да плате због чињенице да се број путника смањио.

Да би железница достигла 30% и више међуградског превоза, потребно је доста мало. Већ нам пристижу Швајцарски возови, уговорамо руске дизелмоторне, да поправимо још 100 вагона, пругу ка Реснику, сачувамо минимум колосека ка Савском тргу док не затворимо финасијску конструкцију за системско решење (Прокоп то није), 6 критичних деоница између Шида и Прешева, Нови Сад - Суботица, Ниш - Димитровград. Дошло је време да народ тражи јефтин превоз.

Можемо ићи и ка другом сценарију, а то је да немамо стратегију, да железнице даље пропадну, а прескуп аутобуско/аутомобилски превоз ће само убрзати пропадање провинције и наставак исељавања из исте. Један млади човек са којим сам студирао, након дипломирања живи од давања часова математике. Покаже ми повратну Ластину карту у једном правцу за Сурдулицу од око 1700 динара, и каже "када ово погледам, не иде ми се кући". Са камионским превозом, нарочито са југа Србије, или је тешко, или немогуће направити исплатив посао. Утолико, ни у ком сценарију, ни железничком ни песимистичном, нема смисла правити неку мега аутобуску станицу у Београду.
 
ne znam zašto o železničkom saobraćaju pričaš kao o jeftinom saobraćaju.


u normalnim zemljama železničke karte uopšte nisu jeftine, čak su i skuplje od autobuskih.


mislim da pouzdanost, komfor i brzina je nešto što se može naplatiti.
 
Ne znam na sta tacno mislis MilisaVe..

Da, u zapadnoj Evropi je brza zeleznica jako skupa. Medjutim cini mi se da je "obicna" zeleznica (do 120-150 km/h) prilicno jeftina, jeftinija od busa. U Francuskoj je recimo skup TGV, ali su obicni medjugradski i regionalni vozovi prilicno jeftini (bar je takvo moje iskustvo). A i TGV ima rasprodaje i akcije, pa mozes da kupis povratnu kartu od Pariza do negde za 20-30 evra.
 
izašao oglas u blicu za arhitektonsko rešenje za autobusku i železničku stanicu u bloku 42.


nadam se da se neće ponoviti još jedan oblak.
 
Vrh