Ne mogu da se setim kako je bilo poslednji put jer sam putovao bez prtljaga, ali svojevremeno najgluplje rešenje je bio ekran iznad trake sa prtljagom. Smenjivao se tekst na ćirilici i engleskom, a zbog besmisleno sitnog fonta najveći deo ekrana je bio prazan. A komotno je font mogao da bude dva puta veći pa da i dalje može da se u isto vreme ispiše tekst na bar tri pisma/jezika.Нишком? Београдски сигурно није
U stanici je još uvek administracija i delovi obezbeđenja oko 100 zaposlenih, plus tu je imovina inventar, ne sme da bude u mraku da ne bude čerupanja. Juče i danas ruše deo nadstrešnice a unutra ljudi još rade...no commentИ даље ради расвета?
Poenta je u naslovu i obećanjima....tek posle 50 god je otvoren Prokop a metro još nije metar iskopan.То се пдноси наЖелезничку, аутобуска је отворена 1966.
1. Vozila prigradskog javnog prevoza će jako malo oterećivati parking prostor jer je njihovo vreme terminiranja značajno manje, ako je frka, nek se parkiraju privremeno na samom peronu.Zato što je kapacitet parkinga za autobuse manji nego na staroj BAS. Pa ako bi to pomoglo da se oslobodi prostor za međumesne autobuse...
Uostalom ti autobusi povezuju naselja grada, pa bi mogli da okreću kao druge prigradske linije na okretnicama...
Poenta je u naslovu i obećanjima....tek posle 50 god je otvoren Prokop a metro još nije metar iskopan.