Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

1972.

Screenshot (3637).png



1961.

Screenshot (3638).png
 
Pa autobusi imaju tacno definisane linije i stajalista koje im odobrava valjda ministatstvo saobracaja. Secate se kada je otvoren Milos veliki. Nijedan prevoznik nije krenuo da ga koristi dok im nije istekla dozvola za tu godinu i dok im ministarstvo saobracaja nije dozvolilo nove rute.
 
PKS je zadužen za linijski autobuski saobraćaj u Srbiji, ne pitajte me zašto. Te oni odlučuju trase, stanice, broj polaska itd itd...

 
PKS je zadužen za linijski autobuski saobraćaj u Srbiji, ne pitajte me zašto.
Ne pitajte ZAŠTO, ali tek i nikako ne pitajte KAKO.
Rapitajte se kako se odobravaju slotovi.
Jeftina imitacija nezavisnog regulatora.

Zanimljivost je da su redovi vožnje odobreni do 2028. a da u njima uredno stoji i stajalište Autokanda.
 
PKS je zadužen za linijski autobuski saobraćaj u Srbiji, ne pitajte me zašto. Te oni odlučuju trase, stanice, broj polaska itd itd...

Što bi moja bivša koleginica rekla da li je realno???
Još samo fali da moramo da im damo prvorođeno dete.
 
Prema tome za sve koji se pitaju ko ce da zabrani autobusima da idu preko gazele i autokomande eto odgovora, svaki saobracajac, komunalac i saobracajni inspektor ce moci da ga zaustavi i kazni vidi li ga na trasi koju nije dobio kao dozvoljenu
 
Prema tome za sve koji se pitaju ko ce da zabrani autobusima da idu preko gazele i autokomande eto odgovora, svaki saobracajac, komunalac i saobracajni inspektor ce moci da ga zaustavi i kazni vidi li ga na trasi koju nije dobio kao dozvoljenu
Država može sve. U BAS verovatno računaju na veliki pad prodaje karata ako bi ostala Autokomanda jer bi putnicima za jug bilo suludo da putuju na NBG. Međutim može to da se reši. Uvedete On-line prodaju karata na kojom omogućite da je registrovano polazište za putnika Autokomanda (pre toga proširite i uredite stajalište). I napravite dva dobra dela, putnici mogu da krenu sa stajališta i imaju rezervisano mesto i drugo BAS zadovoljan jer je naplatio svoju proviziju! Nije neizvodljivo, naprotiv!
 
Укидањем међуградских аутобуса са Газеле ће имати исти ефекат као што је имала изградња обилазнице око Београда (врши посао али су гужве и даље присутне), не могу да схвате да нису аутобуси ти који праве гужве по граду
 
Ja mislim da ce oni na tu Jug stanicu samk ubaciti lastine autobuse za Sopot, Mladenovac, Vrcin, dok medjugradski nece tu ulaziti. Verovatno je to samo okretnica na parkingu koji prave. Pritom nije mi jasno kako ce autobusi koji dolaze sa juga dolaziti do te autobuske stanice
 
Može li neko da mi nacrta kuda će ići autobusi ka Čačku.

Trenutno idu ovako i tako mi sa NBG trpimo (naročito u povratku jer u teoriji vozač može da stane na svako stajalište od Studenjaka do Sava Centra). Vidim da svi pričaju o stanici na Autokomandi, ali šta će biti sa stanicom na Adi?
do cacka.jpg
 
Nema kraja ad hock rešenjima. Ne postoji nikakav projekat niti građevinska dozvola za Stanicu JUG! Mislim da će to ipak biti samo stajalište umesto onog neprimerenog i neuslovnog sada na Autokomandi i ništa više.
 
@astrodule ici ce tom srednjom putanjom, verovatno Vojvodjanska, ili Jurija Gagarina i pravac Milos Veliki ili obilaznica
Ali kojim mostom? Zar nisu međugradski proterani sa Gazele?

Očekujem i da se ovi "preko reke" budu bunili.

Uvek će neko biti nezadovoljan što će morati dva puta da prelazi reku.

Da ne pominjem da će morati da se pojača prevoz do nove stanice jer 95 nije uopšte prikladna. Naravno, neka kratka linija koja bi išla u krug preko mosta na Adi i Gazele bi bila idealna.
 
Ja uopste ne razumem ideju stanice Jug. autobusi ne smeju preko Gazele ali ako podju juznije od Bga, preskocice Autokomandu ili ne?
Ako preskoce znaci kod Ikee idu oblizanicom i stizu na NBG na glavnu stanicu i sa nje ce doci novi putnici a stari putnici ce biti unutra da bi krenuli ka Autokomandi ali nema smisla opet mora gazelom da se ide. Nista mi nije jasno.

Imam utisak da misle da je obilaznica kod autokomande. Jako sam zbunjen.

Mozda da dam tekst chat gptu i da pitam za odgovore, ali bojim se zapalice im se serveri od konfuzije i upadanje u beskonacnu petlju bez odgovora.
 
Svi pričaju o Gazeli, a niko da pomene Most na Adi koji je izgrađen i zbog ovakvih stvari.
Preko Mosta i Bulevara Mišića i eto na na Autokomandi i svi srećni / zadovoljni.
Čak šta više mislim da je brže tako nego preko Gazele.
 
Nema potrebe da međugradski autobusi zadovoljavaju svakoga u velikom gradu.

Rešenje (ovako iz glave posle 2 minuta razmišljanja) su minibusevi (šatl linije) koji bi išli na 10-ak minuta.

Jedna linija Gazelom do Autokomande i nazad, druga preko Mosta na Adi, Savska, Brankov most, novi BAS.

edit: ili kombinacija sa ovim što je @Jelancha upravo napisala.
 
Vrh