Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Свуда. Једино што је то урачунато у цену карте и посебно се не наглашава.
А да мораш да платиш карту да би некога пратио, е то је грабеж који је вероватно ноу-хау БАСа.

Једина добра ствар која проистиче из те апанаже је минимизирање људи који у вршном часу могу да се нађу на станици и да праве непотребну гужву, али, то сигурно није била идеја перонске карте.
 
Занимљиво да та анализа није рађена за нову главну железничку станицу, па ни за НБГ железничку станицу.

Стварно је трагедија да смо грађани једне од најретардиранијих држава на свету тренутно у којој влада једно потпуно безумље.
 
Занимљиво да та анализа није рађена за нову главну железничку станицу, па ни за НБГ железничку станицу.

Стварно је трагедија да смо грађани једне од најретардиранијих држава на свету тренутно у којој влада једно потпуно безумље.
Kakva god da je situacija i dalje mislim da ima bar 70 drzava gde je gore nego kod nas. Ali jesmo medju najgorima u jevropi.
 
Ови су као неки НБГ портал, а омашили су блок скроз. Ок. Можда је грешка у писању.
 
Kakva god da je situacija i dalje mislim da ima bar 70 drzava gde je gore nego kod nas. Ali jesmo medju najgorima u jevropi.
Нисам сигуран да има 70 земаља где би урадили са железницом (па и БАС-ом) што и у Београду, јок. У Европи има само једна, Албанија.

Велика је неукост наших "писмених" друштвених слојева - верујем да је у Африци боље, јер се школују у иностранству. Нижи слојеви не одлучују.
 
Poslednja izmena:
Živeo sam u Keniji. Železnica sjajna, Kinezi. Autobusi, tj mini busevi, sumrak.

Ali železnica na potezu Najrobi-Mombasa zaista je fenomenalno rešena. Avio saobraćaj takođe dobar, low cost interna i regionalna, te biznis avijacija iz centra, ostalo sa aerodroma koji je povezan kao ant, vrlo uporedivo. Samo što ima Uber, pa nema divljaka.
 
Нисам сигуран да има 70 земаља где би урадили са железницом (па и БАС-ом) што и у Београду, јок. У Европи има само једна, Албанија.

Велика је неукост наших "писмених" друштвених слојева - верујем да је у Африци боље, јер се школују у иностранству. Нижи слојеви не одлучују.
U autokratiji ne odlucuje ni jedan sloj, osim vladajuceg. I Iranci su vazili za najpametniju naciju, pa pogledaj sada sta se desava.
 
Нисам сигуран да има 70 земаља где би урадили са железницом (па и БАС-ом) што и у Београду, јок. У Европи има само једна, Албанија.

Велика је неукост наших "писмених" друштвених слојева - верујем да је у Африци боље, јер се школују у иностранству. Нижи слојеви не одлучују.
Тако је. Људи треба да раздвоје цивилизацијске тековине које смо достигли у давној прошлости као што су високо школство, секундарна здравствена заштита, писмен урбанизам европског града у центру, енергетски систем, железница или завидан стамбени фонд од антицивилизацијских процеса којима смо подвргнути данас а који темељно потиру све претходно стечено.

То што смо некад били релативно цивилизовани не аболира нас од тренутног безумља и варваризма који прожимају целокупно друштво.
 
Тако је. Људи треба да раздвоје цивилизацијске тековине које смо достигли у давној прошлости као што су високо школство, секундарна здравствена заштита, писмен урбанизам европског града у центру, енергетски систем, железница или завидан стамбени фонд од антицивилизацијских процеса којима смо подвргнути данас а који темељно потиру све претходно стечено.

То што смо некад били релативно цивилизовани не аболира нас од тренутног безумља и варваризма који прожимају целокупно друштво.
Pa ovom logikom nikad nismo ni bili civilizovani
 
Не разумем како си могао да извучеш потпуно супротан закључак од онога што је написано? Буквално сам побројао цивилизацијске тековине које смо имали а које се сада урушавају.
 
U autokratiji ne odlucuje ni jedan sloj, osim vladajuceg. I Iranci su vazili za najpametniju naciju, pa pogledaj sada sta se desava.
Не знам шта се дешава, осим да им је ваздушна флота због санкција стара и ризична. Знам да се Техеран лепо развио, изградио већ велики метро, тунеле у шест трака, итд.
Такође знам да имају повелику индустрију и да производе, практично, све.
То је у историјском смислу империјална земља, сигуран сам да нема дудуке распоређене по функцијама као Србија.

Државна политика ајатолаха Хамеја (иначе, Азера) и политички систем овде није тема - већ управо оно што је "испод" тог слоја, а што се назива и грађанским друштвом.
 
Hahahha analiza.

Uvešće još neku liniju kao 36 za Prokop i to je to, znate gde živimo.
Већ видим неку линију типа Трг Републике - Славија - Палата правде - Газела - Блок 42 - Блок 70
Blok 20 - Sava centar - Vladimira Popovića - Marka Hristića - Bul. crvene armije - Španskih boraca - autoput - Vladimira Popovića - Blok 20
 
Не знам шта се дешава, осим да им је ваздушна флота због санкција стара и ризична. Знам да се Техеран лепо развио, изградио већ велики метро, тунеле у шест трака, итд.
Такође знам да имају повелику индустрију и да производе, практично, све.
То је у историјском смислу империјална земља, сигуран сам да нема дудуке распоређене по функцијама као Србија.
Ne samo Teheran, svi milionski gradovi u Iranu imaju metro, njih 5 ili 6 ukupno. Čak i Karadž koji je satelitski grad Teherana (odnos Pančevo-Beograd) trenutno gradi svoj zasebni metro, a još od 1999. je povezan linijom nadzemnog regionalnog metroa sa centrom. Bolje ipak da su svi oni razvijali LRT, tramvaje i buseve?
Mi smo takođe imperijalna zemlja u istorijskom smislu, i zato je sramota da danas ovoliko zaostajemo za evropskim, azijskim, pa i nekim afričkim državama koje u vreme našeg vrhunca u poznom srednjem veku nisu ni postojale na svetskoj karti. Beograd je pored Tirane jedina evropska prestonica koja će biti zapamćena po tome da je u 21. veku ukinula glavnu železničku i glavnu autobusku stanicu u užem gradskom jezgru, bez da je za njih prethodno izgradila adekvatnu zamenu, pored te već višedecenijske i poluvekovne bruke da je najveći grad bez metroa na kontinentu.
 
Па сад, конкретно Џон Рид се не би сложио, као ни већи део западног естаблишмента који је кроз историју однос према нама формирао управо кроз призму сузбијања српског "империјализма". Ту наравно имамо и фактор западне пројекције на нас њиховог историјског деловања где је у принципу свако проширење државе изван граница хомогеног етничког простора империјализам али само ако се ради о држави против које делују. Кад они то врше то је онда еманципација заосталих и примитивних или, просто, од Бога задата мисија.

Ако је Иран тренутно империја онда су и обе Југославије, али само по регионалном и глобалном утицају, никако по некој унутрашњој снази где обе Југославије нису догурале ни до стабилне суверене државе, а камоли до империје.

Такође, чак ни империје углавном нису биле потпуно независне у свом деловању (АУ нпр као суштински британски вазал и с којом Југе могу у доброј мери да се пореде). Они који јесу били апсолутно суверени су били империјални хегемони а таквих држава је било можда 4-5 кроз историју
 
Poslednja izmena:
96772546_3018065831565678_6731336173815332864_n.jpg


116253579_3231270510245208_4213326173736442520_n.jpg

 
Poslednja izmena:
Vrh