Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Jadna ova dronadzijska YouTube ekipa, propasce im kanali....grad ne gradi nista, nema nikakvih velikih projekata u izvodjenju...mozemo da ispratimo svaki ofarbani profil konstrukcije nadstresnice novog BASa, svaku kasiku bagera kod Pasica, svaki postavljeni kamen ivicnjaka u suludim prosirivanjima ulica
Tačno. Koliko je za proteklih 12 godina napravljeno, u Beogradu: mostova, fabrika vode, fabrika otpadne vode, kilometara kanalizacije, gradskih tunela, koliko kilometara metroa...i naravno autobuskih stanica? Soliteri za stanovanje i poslovne zgrade nisu infrastruktura to je privatni interes.
Autobuska stanica je samo primer da su za Grad nebitni putnici i građani i zato nema potrebe da se žuri. Sudbina ovog projekta je "privremenost" i u budućem dužem periodu. Zato dinamiku izgradnje ovakvih projekta treba snimati na svakih pet godina. Možda se primeti "napredak".
 
Poslednja izmena:
NOVI BAS.jpeg
 
Do svega toga fale interne blokovske saobraćajnice za koje se BAS pravi lud i čeka da Grad napravi. Treba jedna da prođe paralelno sa UMPom, tu gde je blato, a druga ide otprilike levo od autobuskog ulaza, pored ograde stanice do te saobraćajnice.
 
Mozda gresim ali po kolicini radova meni mirise da stanica nece raditi ni do nove godine.
Svih 5 radnika je na gradilištu, ide to..."po utvrđenoj dinamici". Pa ovo je sve normalno. Evo pitanja i odgovora koji to objašnjavaju.
1. Kad je bio tender za izgradnju autobuske stanice? Nikad!
2. Ko je glavni izvođač radova? Niko!
3. Koji je rok za završetak radova? Nema ga!
4. Kolika je vrednost projekta? Ne zna se!
5. Ko odgovoran za dosadašnja potrošena sredstva (30 mil evra)? Niko!
6. Ko je odobrio izmene glavnog projekta? Niko!
7. Kome treba stanica na ovom mestu? Nikome!
Ima još ali je i ovo previše.
 
Poslednja izmena:
1. Kad je bio tender za izgradnju autobuske stanice? Nikad!
2. Ko je glavni izvođač radova? Niko!
3. Koji je rok za završetak radova? Nema ga!
4. Kolika je vrednost projekta? Ne zna se!
5. Ko odgovoran za dosadašnja potrošena sredstva (30 mil evra)? Niko!
6. Ko je odobrio izmene glavnog projekta? Niko!
7. Kome treba stanica na ovom mestu? Nikome!

Pod ovakvim pretpostavkama kako uopste ista moze poći naopako? ;)
 
Brzina radova ovisi o brzini prodaje stanova i BGH20, ako je ona usporila, onda i nije žurba.

A čekaju se možda i ponovljeni izbori 2 Juna jer nema čoveka koji nije protiv premeštanja na NBG :D



Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Svih 5 radnika je na gradilištu, ide to..."po utvrđenoj dinamici". Pa ovo je sve normalno. Evo pitanja i odgovora koji to objašnjavaju.
1. Kad je bio tender za izgradnju autobuske stanice? Nikad!
2. Ko je glavni izvođač radova? Niko!
3. Koji je rok za završetak radova? Nema ga!
4. Kolika je vrednost projekta? Ne zna se!
5. Ko odgovoran za dosadašnja potrošena sredstva (30 mil evra)? Niko!
6. Ko je odobrio izmene glavnog projekta? Niko!
7. Kome treba stanica na ovom mestu? Nikome!
Ima još ali je i ovo previše.
a zamisli sad ovo - ista ekipa gradi/projektuje/finasira metro! o ovo parce livade ne mogu da asfaltiraju i urade nadstresnice koliko dugo?
 
Па ништа, мало да се човек прошета, иовако само се возика колима...

Елем, ово је стварно проблем. Јако велики. Тим пре, што то могу да буду довезени и старији људи, па даље сами то тамо то вамо...
 
Vrh