Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

stf":3rl7oncx je napisao(la):
Прокоп ... neverendinig story ... story without purpose ...

Ево каква би реакција путника (домаћег, а нарочито страног) била приликом његовог приспећа на Прокоп:

Интерком воза: "Welcome to Belgrade central station"
Путник намерник:
WhereTheFuckAmIKittah.jpg
Well,let me answer your question;You can take a city rail,it is just two stations close to a wide center,and is the fastest and most convenient way to get to the city cente. Or to opposite way ,to New Belgrade,or take the Belgrade metro straight to city center.Maybe you d like to take the bus for some suburbs area or train...answer continues.. :kafa:
 
Duleja":2bt5kn73 je napisao(la):
Fakat jeste, autobuska stanica je jedno veliko nužno *ranje! Stotine autobusa dnevno dolaze i odlaze na to mesto. Masa buseva, masa ljudi. 3-4 km u velikom gradu, tamo-amo, meni nije nikakav argumenat. Svi ti ljudi odnekud dolaze ili nekuda odatle idu, gradskim prevozom. Meni je Prokop inače (rodio sam se i živeo 30 godina na 10 min. od) da prostite, šupak ovog grada. Klanac i krkljanac.

Važno: Prokop kao ž.st. zahteva popriličnu komercijalizaciju gornje ploče, što je i deo zvaničnog projekta, da bi se otplatili silni krediti i tsl. Autobuska stanica preko svega (a ne umesto komercijale!) bila bi totalno ludilo. Zaboravimo na znakove i putokaze - to je rupa i odatle se treba nekako izvući. Nemojte molim vas, još rampi, pasarela i mostova na tom mestu! Čak i negde pored, kao na plac BIP-a, ne dolazi u obzir. Dajte da odgušujemo, a ne obrnuto...
Vukuje*******ina je BAS kod stanice NBG,pa to je daleko i ljudima koji žive na raznim delovima NBG,a kamo li onima sa recimo sa starog grada, i slepac bi uvideo da je Prokop sada centralna tačka u Beogradskom krugu i da mnoštvo komun ikacija prolazi u blizini.. :kafa: Uvlačenje ogromnog broja autobusa u stambeno poslovne blokove oko stanice NBG,je tragično..i pravdanje ump-a.
 
Па и мени стварно делује лакше доступно прокопу са већине тачака у граду. Битан фактор је и мањи број људи који живи у непосредној близини а којима би могла да смета толика гужва. Некако ми се чини усиљено за НБГД, логично је ово што каже 2012.
 
Ako gledamo prvi pricip.lokacija,dostupnost građa nima,koji treba da su na 1.mestu..Prokop pobeđuje NBG..u više kategorija.Ako gledamo,povezanost s ostalim vidovima prevoza(koji će se dodatno prilagoditi Prokopu,opet pobeđuje.Ako gledamo budućnost i blizini Savskog amfiteatra,,opet pobeđuje..
C_71_article_1486448_image_list_image_list_item_1_image-646861.jpg

Tramvaj, Mostar-Prokop kratkim dodatkom ,Prokop postaje dostupan građanima sa Savskog Amfiteatra celom dužinom,i mogućnost povezivanja sa Voždovcom u produžetku tj,Autokomandom..
1-s2.0-S0264275100000524-gr3.jpg

Metro stanica Prokop odmah iznad BAS..ovaj projekat metro stanice je veoma sličan CIP-ovom,kratkom vožnom sa Slavije,odmah na Železničkoj glavnoj i BAS..idealno..
elevation.jpg

Adelaide-Bus_01.jpg

images
 
2012":ukm5zi0p je napisao(la):
Ako gledamo prvi pricip.lokacija,dostupnost građa nima,koji treba da su na 1.mestu.
A ako pogledamo drugi princip :lool:
Odredjena pratca ,,klijentela,, svake žel. i bus stanice je neminovna
da li iko veruje da ce (ne slabašni) gradjani koj žive ,,iznad,, Prokopa
prihvatiti realizaciju tog projekta, ili ce se svojski truditi
(kao do sada vrlo uspešno) da od toga nema ništa

Ne trošiti energiju uzalud na Prokop, nego prihvatiti ralnost
NBGD trpi sve, pa ce istrpeti (kao ,,jedino,, rešenje ) i BAS stanicu.
 
Istini za volju, mi se ne pitamo gde će ona biti. Možda bi mogla neka akcija da se sprovede, ali sumnjam da bi urodila plodom. 1000 buseva dnevno preko onog kružnog toka kod arene... plus, zamisite kako će biti kada je u toku neki koncert, ili kada su špicevi. Ili oba? :D Ovamo je petlja koja služi samo za to. I jako mali broj ljudi koji tu živi. A buka, pa buka može da se smanji onim lukobranima. Na kraju krajeva, ako ti se ne sviđa, prodaš stan i odeš negde drugde. A taj deo tu će sigurno postati zanimljiv raznim firmama. Ja bih kao budući advokat rado na takvoj lokaciji napravio kancelariju.
 
Iuzvinte ali koji stanovnici iznada Prokopa??? u soliterima?,pa njima je auto -put jako daleko,i visinska razlika očigledna,pa njima više smetaju avioni na toj visini.Oni auto put gledaju kao iz aviona..Ono građane kojima će sigurno smetati buka i zagađenje su na NBG kojima će ispred prozora dnevno prolaziti stotine autobusa,a ovi u Belvilu su se pored bus depoa usrećili sa još BAS stanicom,vidim da će biti barikada od strane stanovnika na NBG.. :kafa:
 
Ista situacija kao kod pretvaranja (preko auto puta) Deligradske pešačke pasarele u auto nadvožnjak
kako bi se dirketno spojila Slavija preko Prokopa sa Banjicom
(Slavija- Deligradska- Bul. K. A. Karadjordjevica Neznanog junaka,Crnotravska)
godinama se gužvamo, trošimo gorivo , vreme živce i dalje ništa od toga . . .
Pre ce biti gotov novi BAS na NBGdu nego da ,,ratujemo,, sa senkama i duhovima
 
Није ми јасно зашто упорно говорите о кружним токовима поред Арене када су они изнад аутопута. Зашто би неко ко долази из правца Ниша ишао преко њих у ситуацији где му је много лакше да сиђе код Сава центра, прође испод аутопута и пруге, па улицом Јурија Гагарина очас стигне до Бувљака, односно будућег БАС-а. Они што долазе са запада, од Новог Сада и Срема једноставно с аутопута скрену десно и после 300 метара вожње једном од три траке по смеру већ су на станици. Аутобуси из Баната такође имају лак задатак: Кинески мост, Т6, УМП и ето их на циљу. Да не говоримо о онима који стижу Ибарском. Чим пређу мост на Ади - окончали су путовање.

Наравно да не долази у обзир никаква акција везана за промоцију Прокопа као места за будући БАС, а која се позива на БеоБилд. Сигуран сам да већина форумаша не дели такав став.
 
2012":3utexeyb je napisao(la):
Well,let me answer your question;You can take a city rail,it is just two stations close to a wide center,and is the fastest and most convenient way to get to the city cente.
BG: voz obilazi širi centar na njegovoj tangenti, pa nije baš najbrži način da putnik namernik stigne do centra.
2012":3utexeyb je napisao(la):
Or to opposite way ,to New Belgrade,or take the Belgrade metro straight to city center.Maybe you d like to take the bus for some suburbs area or train...answer continues.. :kafa:
Sada već pričaš o nečemu što ne postoji. Niti postoji metro sistem, niti postoje planovi za njega, niti postoji tramvaj koji od Prokopa vozi bilo gde.

Sve u svemu, poenta je da se Prokop zvanično zove Beograd centar a kada izađeš sa stanice imaš utisak da si na dalekoj periferiji Novgoroda bez ikakve ideje kako i kuda dalje ... bilo gde ...

Da bi Prokop bio pogodno mesto za BAS potrebne su multimilionske investicije i totalna reorganizacija celokupne filozofije javnog prevoza u gradu i planiranje novog sistema prema njemu, izrada novog GUP-a jer je takav terminal presudan za dalji razvoj grada ... Gledajući sadašnje stanje i brzinu i volju gradskih vlasti, nedostatak ideje, Prokop bi mogao biti potpuno funkcionalan za manje više ... 50 godina.
 
sizif":13ettdo0 je napisao(la):
Није ми јасно зашто упорно говорите о кружним токовима поред Арене када су они изнад аутопута. Зашто би неко ко долази из правца Ниша ишао преко њих у ситуацији где му је много лакше да сиђе код Сава центра, прође испод аутопута и пруге, па улицом Јурија Гагарина очас стигне до Бувљака, односно будућег БАС-а. Они што долазе са запада, од Новог Сада и Срема једноставно с аутопута скрену десно и после 300 метара вожње једном од три траке по смеру већ су на станици. Аутобуси из Баната такође имају лак задатак: Кинески мост, Т6, УМП и ето их на циљу. Да не говоримо о онима који стижу Ибарском. Чим пређу мост на Ади - окончали су путовање.

Наравно да не долази у обзир никаква акција везана за промоцију Прокопа као места за будући БАС, а која се позива на БеоБилд. Сигуран сам да већина форумаша не дели такав став.
Sizif,O kakvoj akciji promovisanja BB govoriš? Kada neko iznosi svoje mišljenje i dobije podršku ostalih forumaša,kakve to veze ima sa BB??????Jel to treba da razumem kao zabranjeno je iznošene mišljenja o BAS ako nije usmereno na promovisanje lokacije na NBG? :kafa: Sa takvim tvojim stavom jel to želiš da BB dobije ovakvu sliku?? Zato govori u svoje ime i pričaj o argumenitima, a ne žalopojke Centralnom komitetu :D
20111219_HTML_KIM-slide-B6HH-articleLarge.jpg

Stf,a metro do stanice NBG kao postoji?? i tunel do autokomande?
 
Pa.. vidiš da je trasa Ump-a.. :D Nego nije mi jasno otkud "drugarica" u CK..BB je Men's club.. :lool:
Posle kupovine BB od strane mega Kineske korporacije..članovi BB dobijaju uniforme. :vops:
FEA_20130626_AFE_044_27905977_I3.JPG
 
2012":vrbqt9o3 je napisao(la):
Iuzvinte ali koji stanovnici iznada Prokopa??? u soliterima?,pa njima je auto -put jako daleko,i visinska razlika očigledna,pa njima više smetaju avioni na toj visini.Oni auto put gledaju kao iz aviona..Ono građane kojima će sigurno smetati buka i zagađenje su na NBG kojima će ispred prozora dnevno prolaziti stotine autobusa,a ovi u Belvilu su se pored bus depoa usrećili sa još BAS stanicom,vidim da će biti barikada od strane stanovnika na NBG.. :kafa:
Ево две слике Прокопа из "ваздуха" :D , снимио сам са 11 спрата код другара, презадњи трокраки солитер. Тачно се види удаљеност аутопута. Ове две слике сам поставио и на теми о Прокопу.

 
Jedan od razloga zasto se ne uredjuje Teraziski park nema ni osvetljenje ni česmu ni dovoljan broj klupa
jeste insistiranje na NE gostoljubivosti parka , i kao takav
vrlo uspešno odbija ,,pratecu klijentelu,, BASa i Ž stanice kao i pijace Z. venac
koja bi se okupljala u njemu
sto nikako nije dobro za sliku sa Terazija-centra gl. grada

Ista je situacija i sa Prokopom , ta klijentela kada bi se razmilela po obližnjem parku
ne samo da bi bila ružna slika (elitnog dela grada) vec bi ozbiljno narušavale bezbednost tako što
bi se razmileli po uličicama iznad parka u koima još uvek ograde dvorišta su niske i lepe
a to niko ne bi voleo. . . .

Ne higijensko naselje roma na NBgd , sem ružne slike
nikog nije moglo da ozbiljno bezbednosno da ugrozi
je nisu postojale kuce ni dvorišta , vec samo soliteri sa mnogobrojnim domovima
koje nije baš tako lako ugroziti kao dvorište, pratece objekte pa i samu kucu

Sa tog aspekta NBGd bi bez problema ,,izdržao,, BAS koj bi imao i neke pozitivne efekte na okolinu
dok na Prokopu BAS bi naneo neprocenjive štete ne samo za taj deo već i za budjet grada.

Prokop ce još dugooo ostati samo prolazna stanica a na njemu ce se podici neki tržni centar
a BAS nikada
 
Boca-ica,Oh šta to napisa?..blam.. :roll: :shock:
 
Čekaj kakva kijentela? Ja redovno putujem autobusom...
Ako već ima više nekih tamnih tipova, pa tu su železnička i autobuska stanica, tu je uvek i jedna policijska stanica (prokop već ima jednu). Ispred BASa sad i stoji po neka patrola, neka je i na stajalištu, uvek se ljudi šetaju kroz samu stanicu i tako dalje.

Izmišljate neke probleme i pričate da nisu rešivi... Kao onaj sa vodom u podvožnjaku. I konstantno se ignoriše princip kratkoročni plan, srednjeročni i dugoročni. Naravno da ima problema kod obe lokacije. Prokop mora dosta da se renovira, ja se konkretno zalažem za mesto gde je sad BIP. Stanica bi morala da ima više nivoa da bi se svi smestili, nekoliko pasarela bi verovatno bilo izgrađeno.. Verovatno bi morale neke npr 3-4 linije gspa da se uvedu tu, ili da se postojeće pomere. I? Kakav problem? To može mnogo lakše da se uradi od metroa. Da ne pričamo o nekim drugim projektima u gradu...

Ako bi moglo, probajte jače argumente da dajete. Široki bulevari vs auto put, auto put nema semafore, i ne prolazi kroz urbanu sredinu, a lokacija je takva da je sve blizu, i ima već postojeći sistem transporta u vidu železnice i gsp linija koje nisu daleko.

Auto put 4 linije 17 18 46 55 i leti ada3, linija 34l u tom bloku da ga tako nazovem, 40 i 41 iznad prokopa, tramvaji jedu malo dalje, ali jedna pasarela može tu da se uradi, možda i neki fazon da se olakša put preko nje.. i uz to dobijaš odličnu povezanost. plus bg voz, milina jedna. Ovamo ti je 95 već pretrpan, bg voz ima jednu a ne 2 linije (ako se ne varam), jedino linija 13 nije toliko opterećena na toj trasi.
 
Две велике инфраструктурне мане Прокопа:

1. Недостатак и немогућност конекције на трамвај. Колико год у Београду трамвај био закржљао, ипак се са садашњег БАС-а/Главне много више путника пребацује на трам него на бус. Уз то, трамвајем се одатле може доћи у све делове града, као и са локације НБГ (БГ:воз до Батаје са једне и Вука/Панчевца са друге или трамом до блокова/Вождовца/Булевара/Бановог брда) ...

И да се на неки стероидан начин довуче трам на Прокоп (уз високу цену) он неће имати више од двосмерне конекције.

2. Друмско оптерећивање Вишеградске улице која пролази кроз Клинички центар који је сада миран, какав и треба да буде. Изградњом надвожњака и пребацивањем БАС-а на Прокоп, Вишеградска ће бити фреквентна можда и као Булевар ослобођења, што никако не може бити добро ни са круг Клиничког центра, а ни за Славију која је већ пре колапсом.
 
1. Тај недостатак не постоји из простог разлога што Прокоп има изграђену метро станицу испод. То што се она игнорише није недостатак прокопа већ недостатак одговорних и разумних људи на власти и у планерским структурама.

2. Тешко да ће то бити главни прилаз прокопу. И даље ће већина ићи преко аутокоманде и мостарске петље између осталог и зато што између та два правца не постоји ништа друго сем тог клиничког центра нити ту постоје фреквентне саобраћајнице које би у великој мери привукле саобраћај кроз средишњи део КЦ-а.
 
1. Главни терминал железнице и аутобуског превоза у једној метрополи једне земље и њена централна тачка за везе са регионом и шире недвосмислено мора да буде повезан са свим видовима јавног превоза а не само са једним. Нарочито озбиљна планерска грешка је игнорисање 2 по реду најкапацитетнијег вида јавног превоза.

2. Ако је тако, шта ће нам онда веза са Вишеградском која је монументално испланирана?
 
Ми смо последњих година доста урадили и са овим мостом, и сада са пројектом измештања аутобуске станице на Нови Београд, сређивањем „Бетон хале”. Све ће то бити део пројекта „Београд на води”,
izvor http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1564878

:grand: eto napisah ja 2012 : da od BASa na Prokopu nema ništa :lool: :laugh: :lool:
boca-ica":3gujj2s3 je napisao(la):
2012":3gujj2s3 je napisao(la):
Boca-ica,Oh šta to napisa?..blam.. :roll: :shock:

:lool: :laugh: :lool:
živi bili , pa videli . . . .

Oh
 
Važno je da se čuje na BB drugo mišljenje,jer da to mišljenje nije dobro i logično ne bi se trošilo toliko "mastila" da se diskredituje,
Stf,Samo jedna tramvajska stanica deli Sajam-mostar.Prokop,dodavanje jedne tramvajske stanice nije problem..tramvaj očas posl skrene do Prokopa,pa to je bio san Lrt lobista Mostar-Autokomanda tramvajska veza.. :wink:
 
Нисам рекао да је немогуће довући трамвај на Прокоп. Могуће је и трамвајем повезати Краљево и Ужице. Питање је колико то кошта и има ли смисла. Ако је однос уложено-добијено неповољан то је кардинална грешка планера локације Прокопа и никога другог.
 
To što su oni izabrani nbg nije neki argument :) Eno, izabrana leva obala save za auto put... Ovde već imaš prokop, taj argument se mnogo zapostavlja. Ti sve jedno moraš da povežeš beograd tj grad sa tom lokacijom. Ako ga ne povežeš onda džabe nova stanica za železnicu... Ako bi Prokop ostao ovakav kakav je sad ja tek onda ne bih putovao vozom, preveliko je cimanje. Bip je jako blizu mostarske petlje, tu može da se napravi i jedna natkrivena pokretna traka kakvu imaju veliki aerodromi po svetu. i da, jasno, košta i treba to održavati, kao i sve ostalo... Neka to naprave nemci ili japanci i neće biti problema :)
 
Vrh