Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

@Gorštak

Ne bi BAS pravio nikakve kule - samo deo zemljišta biće opredeljen za autobusku stanicu. Ostatak ide na prodaju privatnim investitorima. Ko zna kada će uopšte doći do neke masovnije gradnje u Bloku 42, ali bitno je da mi znamo šta hoćemo da tamo bude :)
 
Prebacivanje na N. Beograd ne osobadjanmo gradsko tkivo od problematike vezeane za takvo saob. cvoriste
Taj deo grada samo ce u pocetku moci da istrpi pritisak a onda ce zaroniti u iste probleme
ne zaboravite horde djeparosa, prevaranata prostitutki skitnica i sl. koji su prateci deo
Ko ce od okolnih NBgd stanara biti sretan, niko. Znaci da je to kratkorocno resenje
Mozda blizina i konfiguracija terena ,lokacije ,,Ciganske rupe,,
izmedju zeleznicke stanice Zemun i aerodroma bi zadovoljila uslov blizine a i uslove ostalih zahteva
 
Sada vise nista nije sigurno pa ni BAS na toj lokaciji,izgleda da ce neka nova postava odlucivati gde ce ta stanica biti,mozda bas na autokomandi jer DeltaCity tesko da ce se graditi. :kafa:
 
Na zalost, nasa surova realnost
prosla ,sadasnja ili buduca politicka postavka , odlucuje umesto ,,zalud,, skolovanih i strucnih ljudi
misljenje ,,pevaljkinog menadjera,, poklopi ce bilo kog skolovanog urbanisutu ili saobracajca pa cak i potrebu gradana
 
boca-ica":1ul5m775 je napisao(la):
Prebacivanje na N. Beograd ne osobadjanmo gradsko tkivo od problematike vezeane za takvo saob. cvoriste
Taj deo grada samo ce u pocetku moci da istrpi pritisak a onda ce zaroniti u iste probleme
ne zaboravite horde djeparosa, prevaranata prostitutki skitnica i sl. koji su prateci deo
Ko ce od okolnih NBgd stanara biti sretan, niko. Znaci da je to kratkorocno resenje
Mozda blizina i konfiguracija terena ,lokacije ,,Ciganske rupe,,
izmedju zeleznicke stanice Zemun i aerodroma bi zadovoljila uslov blizine a i uslove ostalih zahteva

Mislis li na onaj surduk izmedju B. Kose i Marije Brusac?
Moze li lokacija?
 
A Auto komanda je i sad preopterecena... Mislim da bi i tu koristio neki novi projekat da se to malo rastereti? Ili je to sve reseno UMP-om? Ja glasam da stanica bude pored prokopa.
 
Najbolje resenje je da se pored Prokopa napravi nova integrisana BAS,Bip ce se ionako preseliti ..
 
на Прокопу, тј. на плочи. има места сасвим довољно и за аутобуску и за станичну зграду и за комерцијалне садржаје
 
Hm...Tek sada razumem da ce vece opterecenje na mostu preko Ade biti zahvaljujuci autobuskoj stanici inace bi ovako bio poluprazan.Sto mi govori da ce jos vise ljudi ici preko mostova nazad u centar BG-a.
 
Autobuska stanica na Prokopu (u buducnosti) bice dovoljna za prigradski saobracaj i to je njen maksimum
za medjugradski, medjunarodni saobracaj ne može da zadovolji potrebe vise časovna stajanja a niti lakog servisnog održavanja
To isto važi i za predlog koj se odnosi na Autokomandu

Nesto dalje od Zemusnske Ž. stanice u pravcu Zemun polja uz prugu tj na putu za Plave horizonte
su napusteni a zapoceti ( novi ) stanicni objekti sa slobodnom okolinom
Prednosti su blizina auto-puta, Novosadskog puta , pruge tj stanice, i povezivanje sa buducim metroom a
ne bi smeli da zaboravimo ni blizinu ukljucenja za novi Kineski most -
aerodrom gotovo odmah preko, nije ni zanemariti kvantasku pijacu kao i hiper markete

Obližnja postojeca petlja auto puta i NSputa garatuje bez posebnih investicija zadovoljenje potreba autobuske stanice
pa cak i u slucaju kada se ona rekonstuise obližnji podvožnjak garantuje protocnost

Nastavak gradnje je mnogo jeftinije nego praviti od nule , zemljiste je ipak ,,slobodno,,
a razlika u par kilometara (vazdusnom linijom) od Buvljaka i nije toliko znacajna u odnosu na navedene prednosti
 
Nesto dalje od Zemusnske Ž. stanice u pravcu Zemun polja uz prugu tj na putu za Plave horizonte
su napusteni a zapoceti ( novi ) stanicni objekti sa slobodnom okolinom
Na sta tacno mislis moze slika sa binga autobusi netrebaju da cekaju vrijeeme polaska na stanici niti da se tu servusiraju za to se napravi parking negdje drugo nemmora biti kao sada na basu
 
Boze Boco, a da novu BAS stavimo u Indjiju ? :D Salim se malo , ali...
Pa poenta je valjda da neko doputuje u Beograd, a ne do ispred Beograda
 
umesto linka pogledaj , prati sine i jako blizu je ukrstanju auto puta sa NS putem
Što se tice veza od buduce Bus stanice ,
metroom ,vozom , gradskim autobusom ili putnickim automobilom a možda u buducnosti i tramvajem
isto kao i od predložene lokacije kod buvljaka-zar ne ? 5-10 min. nista ne cini
a i nije bas toliko van grada :)
U predhodnim postovima pored ne malo nabrojanih prednosti nisam pomenuo eliminisanje prateci parking haos kao oko svake
autobuske stanice .
Jeste ne obican predlog ali resava mnoga pitanja i mislim da vredi bar razmisliti oko njega
Prokop i Buvljak nemaju potecijalni prateci kapacitet i povrsinu -
zasto da je opet za 10-20 god selimo

 
Mislim da je postanski cetar prvobitni ako mislimo na isti objekat zato mi treba tacna lokacija ujedno da ga stavim u napustene objekte ili slika posto nepoznajem taj kraj naj bolje
 
Поштански центар је требала бити напуштена зграда јужно од Техничко путничке станице Земун. Пошта не жели више ништа са железницама, али ми је опет чудно да су напустили чак и ову локацију, где су имали завршене бетонске радове и своје земљиште. А, ово што Боца предлаже, ипак је превише. Доста професора Саобраћајног факултета са друмског одсека се бунило како је и локција ОТЦ предалеко од града, али ја такав став никада не бих подржао. Свако паметан тежи да аутобусе и аутомобиле што више истера из града, а опет да аутобуски терминали буду добро интегрисани у транспортну мрежу. Добар систем рада је направити 4 аутобуске станице, исток, запад, север и југ.

Запад - Нови Београд
Исток - Аутокоманда
Север - Крњача или Панчевачки мост
Југ - Раковица или Церак, зависно од будућности унапређења овог подручја града.
 
Karlo, drago mi je sto govoris o cetiri stanice :)
to sam ovde prosle godine izneo kao predlog al nekako je bio slab odjejek. . .

Ako je samo opcija jedna, centralna -onda jesam za taj ne dovrseni postanski centar jer dobar deo je vec napravljen
sto jeste povoljnost a i grad se prosirio a ostale prednosti da ne ponavljam iz predhodnih postova
Edit
Da sam vest kao nas Zeks prikaz takve stanice na toj lokaciji bi bio jasniji i prihvaceniji
 
boca-ica":tm8puutc je napisao(la):
Karlo, drago mi je sto govoris o cetiri stanice :)
to sam ovde prosle godine izneo kao predlog al nekako je bio slab odjejek. . .

Ako je samo opcija jedna, centralna -onda jesam za taj ne dovrseni postanski centar jer dobar deo je vec napravljen
sto jeste povoljnost a i grad se prosirio a ostale prednosti da ne ponavljam iz predhodnih postova
Edit
Da sam vest kao nas Zeks prikaz takve stanice na toj lokaciji bi bio jasniji i prihvaceniji

Ево да појачамо одјек о 4 станице!

Карло... Поштујем веома твоја писања, свако је веома садржајно. Замолио би те да даш виђење детањније, сигуран сам да имаш шта да додаш. Написао си да свако паметан тежи да истера саобраћај из града. Сад, ако на пример станица код Панчевачког моста или на левој обали преузме свој део посла. Зар то неће појачати саобраћај да се до саме станице дође из других делова града?
По својој лошој навици, вучем у свој крај.
Шта мислиш како би та станица легла у Борчи, негде између Панчева и Земуна ( још боље укрштање истих са Зрењанинцем) а на новим саобраћајницама које ће бити готове наредне године. И колико би нереално било довести крак бео воза на ту локацију, и физички и финансијски? То је брат, брату... пар километара пруге.
Ако није тешко да добијемо мишљења, од Карла и од других.
Унапред захваљујем!
 
Вала, како сте почели, почећу да се залажем за останак БАС-а на постојећем месту. Све ми се чини да се ви заправо никада нисте ни возили међуградским аутобусом, а ове стране вам служе за стилске вежбе. Попут оног несрећног Пеје са Пинка и његовог поклика "А што не би могло!"

По мом мишљењу, локација на месту Бувљака је идеална. Близу је аеродром (за оне из унутрашњости који га користе), одмах ту су железничка станица НБГ, будући метро, аутопут, будући излаз ка Коридору 11 преко Сурчина, трамвај, УМП са мостом на Ади... право чвориште.

И једно појашњење: зар заиста у Земуну постоји локација где је пошта најпре започела градњу свог центра, па га на пола посла напустила и прешла на локацију код Лакат кривине? Како су успели да то ћутке остваре, да нико не реагује и пита: "Људи, а шта ћете са овим што је урађено! Ко је крив што су спуцане оволике паре!" Дакле, ова земља има много више пара него што сам претпостављао. Свачега ћемо се ми још наслушати.
 
Sizif to za postu je tacno postanski centar je planiran pored pruge kako bi imali svoj kolosjek za transport ,inace taj centar daleko je manji od ovog novo izgradjenog iako je taj planiran za sfrj kad nije bilo neta i bilo mnogo vise pisama.Sada taj objekat moze da se iskoristi da se tu smjeste zeljeznicke radionice koje su u savskom anf ,za zgradu posta da dobije recimo 1,5 miliona e i da od tih para sredi fasadu poste na savskom trgu .
 
Da cutke se preslo preko nedovrsenog postanskog centra koj ima zavrsene gotovo sve betonske radove do k r o v a
(kosta puno novca ) i tako bataljelno stoji vec mnogo godina

Sto se tice lokacije u gradskom tkivu ili van nj. je da kazemo stvar licnog ukusa

Kod Buvljaka pored nabrojanih pozitivnih prednosti -postoje stavke i sa negativnim a naj bitnija je sto nema mogucnosti
da se kapacitet prosiri za glavne i pratece sadrzaje u odnosu na potrebe u buducnosti , selidbe nisu bas jeftine da se razbacujemo

Svi gradjani su jedinstveni da se preseli - dobro je sto znamo sta hocemo samo neznamo gde
Ovaj postanski centar je samo jedna opcija koju treba dobro razmotriti
pre nego sto se odbaci i dr. opcija prihvati a koja u odnosu na ovu ima jace adute :)

Mada ja sam da svaka strana sveta BG ima po jednu manju ,,trazitnu,, stanicu gde bi se zaustavljali samo linije koje su u pravcu istih (znaci po dva stopa u Bg) to jeste prakticno ali za nase uslove .. .
 
Због заговорника градње нове аутобуске станице у некој вукојебини чисто да приметим да се њујоршка аутобуска станица (ЊАС) налази - на Тајмс скверу.
 
Vrh