Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Само ти уживај јер 52 није за зглоб. 52 је тренутно најмање преоптерећена линија погона НБГД не рачунајући соло линије истог погона. То што су урадили је глупо и тако су само бацили зглобове. Ако ти није проблем измени ми пост и додај једну 0 јер сам је случајно појео ;)
 
Koji je to genije brojao putnike pa je utvrdio da je 52 slabo opterecena linija. Kada mislim pocetkom prosle godine ubacili kosmajce nastao je haos na liniji i nenormalne guzve koje nisu mogle biti pokrivene solo autobusima.
 
Јесте на неки начин али видиш, сада када на њој раде зглобови они врзмају полупразни а поготово ујутру када људи иду на посао. Тада су на Сајму 51 и 52 полупразне док је 56 препуна. Не рачунам 91, 92 и остало. Само не знам који геније је дао соло на 37.
 
Bolje onda 51 da spuste preko padine i do Ušća ili Prokopa kad krene.
 
51 вратити на Славију уколико буде постојала окретница у Катићевој.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457602#p457602:1dsykw7q je napisao(la):
Žika » June 11th, 2017, 6:12 pm[/url]":1dsykw7q]Bolje onda 51 da spuste preko padine i do Ušća ili Prokopa kad krene.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457613#p457613:1dsykw7q je napisao(la):
Djole Pevcanin » June 11th, 2017, 6:53 pm[/url]":1dsykw7q]51 вратити на Славију уколико буде постојала окретница у Катићевој.
Do Prokopa ne može , mislim da se tu okreće , može jedion da preko Prokopa ide na Autokomandu pa na Slaviju ili da se spoji sa nekom drugom linijom koja ide na istok. Okretnica u Dragana Mancea se ukida zbog rekonstrukcije i proširenja iste ulice. To mi je bolje rešenje nego da ide na NBG do Ušća.
Inače , po forumima se može pročitati da ljudi mahom 51 koriste od Belih voda do Požeške , gde presedaju na druge linije , a da su je dok je išla do Slavije , baš dosta koristili.
 
Djole Pevcanin":3n5tgc0v je napisao(la):
Само ти уживај јер 52 није за зглоб. 52 је тренутно најмање преоптерећена линија погона НБГД не рачунајући соло линије истог погона. То што су урадили је глупо и тако су само бацили зглобове. Ако ти није проблем измени ми пост и додај једну 0 јер сам је случајно појео ;)
Kao neko ko cesto koristi 52, mada ne redovno, jos nikad nisam video te prazne autobuse na ovoj liniji iz prica od kako je NBG preuzeo liniju. Mozda autobusi nisu u svakom trenutku krcati, ali reci da voze poluprazni, kao i da je najmanje opterecena linija su preterivanje. U ovom trenutku rekao bih da je 52 sasvim funkcionalna linija, dok je sa Kosmajem bio haos u periodu januar-maj prosle godine sa neostvarenim polascima i krcatim Konektima.
Koliko sam razumeo potez 500 se daje privatnicima jer Kosmaj ne moze da pouzdano obavlja svoje polaske, a ako bar 15 od 20 oslobodjenih vozila angazuju na 52 nece bas resiti problem.
 
Ako malo bolje pogledaš , videćeš da je u pitanju samo jedna priča i jedan član. Misli na ovo da 52 zvrnda maltene prazne zglobne autobuse , dok se u 53 ljudi guraju k'o sardine.
 
Тако је Соле, у 52 може лагано да се седне у највећем шпицу а у 53 се једва дише. 53 користим када нема 23 јер им је траса 90% иста. Може ли некако 53 да постане функционалнија јер је овако само испомоћ за 23?
 
ahaha cuj lagano da se sedne u 52... Pogledajte kod Vera u Zarkovu koliko je puna 52 i koliko ljudi izadje...
 
Prazni se 52 na B. Brdu posle zvrnda poluprazna ka Vencu. I ka Ceraku je često poluprazna osim u popodnevnom špicu tada zna da se napuni.
Često se vozim 52 ili 51 jer su uvek prazniji i od 37, 53, 23.
 
Sole stavi svoj predlog za 37 koji si predlagao da ide pored Doma Zdravlja u Zarkovu,samim tim se rasterecuje solo 89,kad je vec ovakva u Kosmaju....52 ima smisla sa Solarisima,a 53 je postala alternativa 23,izgubila je svoj smisao,treba joj kao i 51 nova trasa....imate saobracajnicu novu kod Prokopa pa dajte ljudi ideje da se tamo nesto prebaci,imate i Most na Adi kao pomoc za lakse prebacivanje na NBGD do novih okretnica u Bloku 20 i na Uscu....a price o preuzimanju od strane privatnika su za sada spekulacije...kad se desi pa da pricamo...do tada treba biti racionalan i koristiti postojece resurse pametno,veca ce korist biti....
 
Baci pogled na 53 vikendom ili kad se poremeti 23. Krcati.
89 ima malo putnika pored DZ. Daleko je veće opterećenje u Ace Joksimovića tako da 37 bolje da ostane tu gde jeste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=457874#p457874:lv5d6ihe je napisao(la):
Žika » June 12th, 2017, 4:00 pm[/url]":lv5d6ihe]89 ima malo putnika pored DZ. Daleko je veće opterećenje u Ace Joksimovića tako da 37 bolje da ostane tu gde jeste.
Pa kad ne postoji linija koja ide duž cele Ratka Mitrovića , u oba smera , koja je pri tom česta , normalno je da će većina njih da ide do Ace Joksimovića.
 
10-11 min je interval 89. Ratka Mitrovića nije kritična , kritično je na Novom Beogradu i od centra Žarkova ka Delti.
Ace Joksimovića ima OŠ i velik broj dece koristi linije koje tuda idu.
Ja bi tuda proterao 50. Ona se isprazni još na Vidikovcu i do BB ide poluprazna. Solo su vozila i zimi bi se lakše probijala.
 
Koja god linija da bude,slazem se da to bude duz cele Ratka Mitrovica....da li 37 ili 50,nije bitno,obe su podjednako opterecene,pri tome one ne bi isle u Trgovacku,vec bi iz Ratka Mitrovica skrenule levo i izasle kod Trafo stanice kod SD Milicionar,ispred okreznice na Banovom Brdu....ta ulica koja povezuje deo od okretnice na B.Brdu do raskrsnice sa ulicom gde 23 i 53 silaze na B.Brdo je potpuno neiskoriscen....a dovoljno sirok da neka od linija ide dvosmerno....57 ne racunam jer radi samo sa 2 vozila,ali mislim da bi sa 37 ili 50 u oba smera tuda taj pravac bio znacajno ubrzanje za pomenute linije.....uz to i 2 semafora manje......ako Sole nisi odustao od tog predloga nadam se jer bi bilo steta......priznajem da ti je to jedan od najboljih predloga koje si dao,voleo bih da ga ponovo aktuelizujes ako mozes.....
 
Занимљив чланак у Блицу. Ово ми мирише на коначну ликвидацију ГСП-а. Изгледа да је боље да град плаћа приватницима..

http://www.blic.rs/vesti/beograd/an...groman-problem-sa-gradskim-autobusima/d2fbk0c

Analiza u GSP otkrila OGROMAN PROBLEM sa gradskim autobusima
Mateja Beljan | 13. 06. 2017 - 09:39h izmena vesti 09:55h

Od 838 autobusa GSP „Beograd”, čak 423 već sada su za rashod, analiza je Sekretarijata za javni prevoz u dokumentu o novom javno-privatnom partnerstvu za potez 500.

Naime, kao razlog za angažovanje privatnika na linijama za Sremčicu, Rušanj, Umku i Ripanj navedeno je kako trenutno GSP „ne može svojim prevoznim kapacitetima da zadovolji potrebe za prevozom putnika na teritoriji grada na linijama na kojima im je poveren prevoz”. U analizi koja se nalazi u okviru predloga za javno-privatno partnerstvo (JPP) izneti su zabrinjavajući podaci o stanju voznog parka GSP-a.

- Za funkcionisanje gradskog saobraćaja JKP GSP „Beograd” je u obavezi da obezbedi minimum 748 autobusa u kontinuitetu sledećih 10 godina, a analize funkcionalnosti sadašnjeg voznog parka pokazuju da je već sada neophodan rashod 423 vozila - stoji između ostalog u dokumentu.

U Sekretarijatu za javni prevoz za „Blic” dodatno su objasnili problem u kojem se našao GSP.

- S obzirom na to da su se tokom 2016. i 2017. sa širenjem mreže povećali i prevozni zahtevi na linijama javnog prevoza, a preduzeće GSP „Beograd” nije realizovalo nabavku dovoljnog broja novih autobusa, pokrenut je postupak javno-privatnog partnerstva za potez 500 - kažu u Sekretarijatu.

Međutim, planovi ovog sekretarijata su kontradiktorni, jer će po uvođenju 55 autobusa privatnih prevoznika na potez 500 GSP morati da obezbedi još minimum 64 autobusa za potez 600, gde sada rade privatni prevoznici.

- GSP „Beograd” će po isporuci 30 zglobnih “Ikarbusovih” autobusa koji su već poručeni preuzeti obavljanje prevoza putnika na linijama poteza 600, a termin preuzimanja se poklapa za završetkom JPP za potez 500 - navode u Sekretarijatu.
Polovina autobusa uskoro starija od deset godina
Foto: Mateja Beljan / RAS Srbija Polovina autobusa uskoro starija od deset godina

Kako kažu, nije isključeno ni da se u budućnosti još linija poveri privatnim prevoznicima.

- Ukoliko GSP ne bude u mogućnosti da zadovolji prevozne zahteve putnika, neophodno je pokrenuti postupak realizacije novog javno-privatnog partnerstva - odgovaraju u Sekretarijatu za javni prevoz. Iz GSP-a nisu želeli da komentarišu ove brojke.

PRIVATNICI RADE I BEZ UGOVORA?

Krajem prošle godine odlučeno je da se odustane od javno-privatnog partnerstva za potez 600, iako su ugovori već bili dodeljeni. Pitanje po kom ugovoru prevoznici sada rade na tom potezu ostalo je bez odgovora.

- S obzirom na to da GSP trenutno ne raspolaže potrebnim brojem vozila za potez 600, postojeći prevoznik je nastavio rad do momenta angažovanja GSP-a - kažu u Sekretarijatu.

IDEJA DOBRA, ALI NIJE I REALNA

Ideja da sva vozila u pogonu GSP budu mlađa od deset godina je lepa, ali i - nerealna. Posebno jer to nije bio slučaj čak ni u vreme kada je najveći gradski prevoznik bio mnogo finansijski jači nego što je to sada slučaj.

S druge strane u pogonu ima dosta autobusa starijih od deset godina koji su odlično održavani i nalaze se u veoma dobrom stanju, da ne govorimo o švajcarskim tramvajima starim skoro pola veka.
 
Teško da će privatnici preuzeti sve linije GSP-a, u svakom slučaju oni barem ne bi bili ucenjeni kupovinom
Ikarbusovih autobusa.

Razmislite malo, da kojim slučajem grad povuče kredit i odluči se za nabavku oko 400 novih autobusa.

Šta mislite koliko bi Ikarbusu trebalo vremena da im to isporuči. Tamo negde meseca limburga verovatno.
 
Боре":3e57i3x9 je napisao(la):
Занимљив чланак у Блицу. Ово ми мирише на коначну ликвидацију ГСП-а. Изгледа да је боље да град плаћа приватницима..

http://www.blic.rs/vest...groman-problem-sa-gradskim-autobusima/d2fbk0c

Analiza u GSP otkrila OGROMAN PROBLEM sa gradskim autobusima
Mateja Beljan | 13. 06. 2017 - 09:39h izmena vesti 09:55h

Od 838 autobusa GSP „Beograd”, čak 423 već sada su za rashod, analiza je Sekretarijata za javni prevoz u dokumentu o novom javno-privatnom partnerstvu za potez 500.

Naime, kao razlog za angažovanje privatnika na linijama za Sremčicu, Rušanj, Umku i Ripanj navedeno je kako trenutno GSP „ne može svojim prevoznim kapacitetima da zadovolji potrebe za prevozom putnika na teritoriji grada na linijama na kojima im je poveren prevoz”. U analizi koja se nalazi u okviru predloga za javno-privatno partnerstvo (JPP) izneti su zabrinjavajući podaci o stanju voznog parka GSP-a.

- Za funkcionisanje gradskog saobraćaja JKP GSP „Beograd” je u obavezi da obezbedi minimum 748 autobusa u kontinuitetu sledećih 10 godina, a analize funkcionalnosti sadašnjeg voznog parka pokazuju da je već sada neophodan rashod 423 vozila - stoji između ostalog u dokumentu.

U Sekretarijatu za javni prevoz za „Blic” dodatno su objasnili problem u kojem se našao GSP.

- S obzirom na to da su se tokom 2016. i 2017. sa širenjem mreže povećali i prevozni zahtevi na linijama javnog prevoza, a preduzeće GSP „Beograd” nije realizovalo nabavku dovoljnog broja novih autobusa, pokrenut je postupak javno-privatnog partnerstva za potez 500 - kažu u Sekretarijatu.

Međutim, planovi ovog sekretarijata su kontradiktorni, jer će po uvođenju 55 autobusa privatnih prevoznika na potez 500 GSP morati da obezbedi još minimum 64 autobusa za potez 600, gde sada rade privatni prevoznici.

- GSP „Beograd” će po isporuci 30 zglobnih “Ikarbusovih” autobusa koji su već poručeni preuzeti obavljanje prevoza putnika na linijama poteza 600, a termin preuzimanja se poklapa za završetkom JPP za potez 500 - navode u Sekretarijatu.
Polovina autobusa uskoro starija od deset godina
Foto: Mateja Beljan / RAS Srbija Polovina autobusa uskoro starija od deset godina

Kako kažu, nije isključeno ni da se u budućnosti još linija poveri privatnim prevoznicima.

- Ukoliko GSP ne bude u mogućnosti da zadovolji prevozne zahteve putnika, neophodno je pokrenuti postupak realizacije novog javno-privatnog partnerstva - odgovaraju u Sekretarijatu za javni prevoz. Iz GSP-a nisu želeli da komentarišu ove brojke.

PRIVATNICI RADE I BEZ UGOVORA?

Krajem prošle godine odlučeno je da se odustane od javno-privatnog partnerstva za potez 600, iako su ugovori već bili dodeljeni. Pitanje po kom ugovoru prevoznici sada rade na tom potezu ostalo je bez odgovora.

- S obzirom na to da GSP trenutno ne raspolaže potrebnim brojem vozila za potez 600, postojeći prevoznik je nastavio rad do momenta angažovanja GSP-a - kažu u Sekretarijatu.

IDEJA DOBRA, ALI NIJE I REALNA

Ideja da sva vozila u pogonu GSP budu mlađa od deset godina je lepa, ali i - nerealna. Posebno jer to nije bio slučaj čak ni u vreme kada je najveći gradski prevoznik bio mnogo finansijski jači nego što je to sada slučaj.

S druge strane u pogonu ima dosta autobusa starijih od deset godina koji su odlično održavani i nalaze se u veoma dobrom stanju, da ne govorimo o švajcarskim tramvajima starim skoro pola veka.
A da nas Mateja, cenjeni clan kontaktira, mogao bi znati jos neke cinjenice.
Na primer, da autobusi na potezu 500 nisu preoptereceni, da je mnogo manje rupa, da je veliki deo sve cetri navedene linije otvoren put, bez autobuskih stajalista, sto sve zajedno cini mnogo profitabilniju liniju, sto zbog manje potrosnje goriva, sto zbog manjeg habanja trapova...
Naravno da se nece otimati da idu pretrpani, kroz 'razlokane' ulice, vec magistralom ili obrenovackim putem :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ovako,ko je skinuo zglob to jest solarise sa 37 59 nek mu se ruke da bog da osuse! 37 ujutrru od 5:30 do 8;00 skoro je pun na stanici Pilota Mihajla Petrovica(Mek na vidikovcu),kad skrene u ratka mitrovica tu je vec haos ne moze da se dise,59 ja ne pamtim kad sam video prazan bus ili da makar ima 1 mesto slobodno,uvek ljudi stoje(oslobodjeno) ali vecinom jedni na druge! 53 NIKAKO DA SE MENJA jer nema vezu posle za zelenim vencem bez presedanja,i njemu treba vratiti zglob a ne menjati nista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vrh