Ђоле Певчанин
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.967
- Pohvaljen
- 6.232
Ах Контејнер на 56... Не бруји мотор толико колико возаче боли уво којом брзином прелазе преко лежећих и рупа.
Ја сам навикао па више и не примећујем урлање. Зато уђем у гасни гангулисани Контејнер на 23 који бруји другачије јер је + и мало одморим уши ако се чује нормално.netačno, ima bar tri koja urlaju kao N serija.
Важи да ће дати ГСП-у неки нову линију, могу ти рећи да сам се затекао у чуду када се 63 уводила да није отишла приватнику. Или Ниш експрес или Ц&ЛЦ на 80, нисам сигуран.Jel će liniju 80 držati GSP?
Oho, otkud Barajevac u tim predelima?
Не због Икее која припада тој другој ткзв зони или која је већ не знамJel će liniju 80 držati GSP?
I jedni i drugi bi trebalo, ili da uzme samo C&LC, a da prepuste 2 polaska Niš expressu na 551.Важи да ће дати ГСП-у неки нову линију, могу ти рећи да сам се затекао у чуду када се 63 уводила да није отишла приватнику. Или Ниш експрес или Ц&ЛЦ на 80, нисам сигуран.
Ja sam vozio jedan dan Higera na 65 i žalila mi se putnica na grejanje i kad sam pokušao da ga ugasim, nije moglo na dugme, ali može da se isključi tako što smanjiš temperaturu na tipa 19-20 stepeni i onda se grejanje samo ugasi kad dostigne temperaturu.Da li na Higer singl autobusima može da se kontroliše temperatura grejanja ili samo može da bude uključeno ili isključeno?
Vozim se na liniji 84 i bude baš prevruće. Vozači su uglavno u košuljama i njima je fino, ali nama putnicima baš i nije. Nekad bude prevruće, čak i kad se skine jakna.