Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Сајамска Ракија П40327 има Каминс мотор и другачије панеле. Ради резерву и не излази толико често у саобраћај али је баш добро разваљена.
P40327 je sajamska? Mislio sam da je P40342 ili 343 sajamska.
 
Сајамска из 2015, уједно и прва Ракија. Била је тиркизна и возио је Затезало на 52.
 
To je normalan zvuk BMC-a. Kod Isuza je sličan, dok je kod Kamins Kobri mnogo tiši. Jedino se spolja čuje neobično.
Ovde moram da ulozim primedbu. Solo BMCovi od tamnave mnogo vise kreste od solo BMC od GSPa, pri cemu mislim da to nije u opsegu normalnig zvuka. Udjite u 67 i izadjite pa udjite u 68 i videcete razliku. Ili su tamnavini pravljeni sa drugacijom konfiguracijom ili su ih unistili u **z** ********.
 
Исти су потпуно први Г*внавини и ГСП јер су лагераши.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Кад смо већ код најгорих приватника, Лиаз П40529 (унакопов) у буквалном смислу се чује ко авион, јуче је возио на 50 и изневеровао сам како је стао на станицу и кренуо да шишти, као да сам на аеродрому био.
 
Кад смо већ код најгорих приватника, Лиаз П40529 (унакопов) у буквалном смислу се чује ко авион, јуче је возио на 50 и изневеровао сам како је стао на станицу и кренуо да шишти, као да сам на аеродрому био.
Dok isti Tamnavini Liazi su potpuno druga priča, uopšte ne siste tako, vuku mnogo bolje i znatno su tisi, vrata takođe bolje rade, ogromna razlika je u pitanju, kao da nisu ista vozila
 
Зато што им је и годиште различито. Унакрш поседује Лиазе 2016. и 2017. годиште а Говнава, Кнежевић и Кршава 2017. Најгори су Кршавини и Говнавини од 2017.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Зато што им је и годиште различито. Унакрш поседује Лиазе 2016. и 2017. годиште а Говнава, Кнежевић и Кршава 2017. Најгори су Кршавини и Говнавини од 2017.
Koliko ja znam poseduju i par komada iz 2015. među kojima je bila i izgorela CNG verzija. Takođe mnogo me iritira tvoj način pisanja. Jeste da navedena preduzeća imaju loše održavanje, ali ne znači da ih treba prekrstiti u psovke.
 
Нису псовке него истина. Одржавање им није лоше него још горе - криминално и катастрофално. Немој цитирати последњи пост нема потребе.

Примерци из 2015. не постоје. Лиази које је Унакрш купио су 2016. годиште. ЦНГ Лиаз је био 2010. годиште.
 
Moram da primetim. SVAKI tamnavin liaz ima zadnji poklopac koji komotno landara do te mere da svako ko mu pridje na manje od metar moze da bude nokautiran.
 
Такође, сваки је гарав као да четке никад нису видели.
 
Исто што је фалило и Лиазима 5256. У гори 5256 нисам ушао, чак су и Ункршеви били бољи.

Гарави су Говнавини.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Upravo se vozim u P41525 (Maz 203) na 59. Mnogo brže stižem s tim njim nego sa Akijom.
Jednostavno, Akija kao da je mrtav bus (patos se raspada, sedišta rasklimana, spor je). Najgore su Akije koje imaju crni znak napred i 3 sedišta nazad. Neki primerci Akije kao da na trenutak izgube gas, ili mi se čini...
 
Све старе Ракије су за избегавање.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
18 не би морала да мења трасу да су поставили семафоре и увели наизменично пропуштање.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Кад смо већ код најгорих приватника, Лиаз П40529 (унакопов) у буквалном смислу се чује ко авион, јуче је возио на 50 и изневеровао сам како је стао на станицу и кренуо да шишти, као да сам на аеродрому био.
Ово је класика, сваки дан слушам то. Једино су Кобре добре по том питању и да, прелазе “седам мора и седам гора” линије 50 које је теже савладати са аутобусима које имамо тренутно.
 
IMG_20230501_165722.jpg

Terminus Ustanička, #3455 sa 307,desno #3454 na 305.

Sasvim legitimno 😁🌠🌠🌠🍷
 
Juce sam se vozio autobusom marke SOLARIS, na liniji 52, zglobni.
Iako nije bio prazan tresao je toliko da je to bilo nesnosno, neizdrzivo.
Presao sam napred i opet se treslo.
Mislim da su cak i stari Ikarus autobusi koji su pre 20 godina saobracali na toj liniji imali daleko bolji kvalitet.
Dzaba je fenseraj u enterijeru, dzaba, kad je autobus tesko djubre.

Stedler, CAF, Solaris... zasto stalo kupujemo djubre za javni prevoz?
 
Posle deset godina surove eksploatacije, ne može se nikako pričati o proizvođačkom kvalitetu. Ma kakav da je izvorno bio, posle toliko vremena i milion kilometara, mera mu je sada održavanje.
Pisali smo već šta sve postoji na trapu i šta periodično mora da se menja, posebno nakon svakodnevne vožnje beogradskim rovovima.
A šta je đubre, tek će se videti. Koliko higera starih 3 godine radi?
 
Ma dobro pusti ti @MC_ sa njegovim utiscima. Ja se još ne provozah Solarisom, koji je baš toliko "đubre". Ima manje paženih primeraka, al baš da je toliko razdrndan teško. Oni su bili tvrđeg ogibljenja i kad su bili novi, pogotovu iznad neutralne srednje osovine. Nije samo do održavanja, jeste dobrim delom, al ako i sami vozači ne vode računa, a često ne vode, nema tog održavanja koje će posle sve to da sastavi.
 
Vrh