Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Na potezu 300 vidim da jedine linije koje nisu zapostavljene su 302, 307 i 311, na 302 treba dodati još jedno vozilo, mislim da još jedno vozilo treba dodati i na 59
 
Linija 105 pojačana, i sad rade higeri
431798e789b4b28a112da1582ace1738.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
@ solecar
Ни први ни последњи коме се то дешава, судећи по призору приколица је кренула да гура предњи део, зглобови са мотором позади су склони томе, била је својевремено фотка Ластиног ИК-206 #5832 са сличним сценариом. :wink:
 
I na potezu 400su Higeri.. tako da potez 300 i 400 zajedno imaju realno oko 25 do 30 Higera što je opet malo, ali svakako bolje nego što je bilo...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Počeli su mnogo više da stavljaju 112le i 112M na potez 300, video sam još 5 komada 112le, bila su oba ikeina sa 70 na liniji 304, a od M serije su 3236 na 303 i 3237 na 307.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
IK-112M na 44 (ne sećam se GBa) pokazuje 89 - Novi Beograd (Blok 72) na displeju, pazite da se ne zbunite kao ja i mnogi drugi začuđeni putnici koji su išli u školu/na posao jutros!

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684899#p684899:2cr5ep95 je napisao(la):
Рипањац 405 » Pon Dec 02, 2019 4:36 pm[/url]":2cr5ep95]@ solecar
Ни први ни последњи коме се то дешава, судећи по призору приколица је кренула да гура предњи део, зглобови са мотором позади су склони томе, била је својевремено фотка Ластиног ИК-206 #5832 са сличним сценариом. :wink:

Prikolica uvek gura kad je motor pozadi , inače ovo je pukla okretnica/zglob ili kolevka. Vidi se na snimku da je sve debelo pomereno.
Vidi se da je bus skoro remontovan i baš me živo interesuje šta je remont podrazmevao.
 
Umesto da sve bude srazmerno, oni opet rade iste stvari iz prošlosti... kao u slučaju IK112LE & IK112m (3200-3259),gde samo određeni profitiraše.

Sad treba neke mercedese iz 2003. remontovati, jer su zaista ruglo (145-179),a po meni su tu najgori 148,152,155,162,163,169,177.

Valjda će se to srediti sve da bude mnogo solidarnije kada zglobove nabave.
 
@ KizaNoSleep
Прво, добродошао на форум! :D
Какво је стање сада на 305, има ли бар мало помака спрам прошле године? Ако не, надајмо се да ће га бити ускоро, 100 Кинеза у Космају није мала цифра и надајмо се да ће их сви подобијати, да не буде фаворизованих и потцењених... :wink: Мечкама из 2003. је одавно одзвонило, а и ове из 2005. су већ на измаку снаге, нека оставе 4 - 5 најбољих комада чисто за неку шихтицу и готово.
 
@Рипањац 405

Hvala na dobrodošlici prijatelju o/

Pa prošla 2 meseca bejaše možda i najgora, jer, ne pošalju po 2-3 vezano, lagano u fazonu, gospodine pa i drugi ljudi čekaju... kao da je to normalno, prosto neverovatno. Vikendom vozila 2/3 busa,isto to sve normalno, bez obzira što tad vozi na 23 min, polako biće to bolje kada budemo imali metro :D

Dolaskom Higera i žalbama gradonačelniku i sekreterijatu JGSP, bolje je nego pre, e sad videćemo šta će se dešavati. Ideja je da se ima sigurnih 5 vozila koja se neće kvariti svaki dan. Ne potencira se da budu sva nova kao što su neki izvlačili iz konteksta, ali smatram da bi bar 3 mogla da budu nova, jer sam sa #181 zadovoljan, i samo sam jednom video da se kvario.

Vidim da je 405 sad linija sa finim vozilima i drago mi je :)

Eh kad bi mogli bar jednu zahtevnu liniju iz Kosmaja da prebace ili privatizuju, lakše bi bilo.
Uveli 22A koja je besmislena, uz izgovor da sad idu samo 29 i 31 kod Studentskog trga.
Joj valjda će menjati taj kadar skoro, sve kontra.
:/
 
Evo i ovo, samo da vidite inovativno resenje pogona NBGD...Od pre neki dan, poklopac motora na #1352...

BQ5bdMa.jpg
 
Од како је пуштен у саобраћај пре годину и по дана стоји тај поклопац.
 
To da, nego je slika od pre neki dan. Skrpljen i pušten, nije uzet sa nekog isečenog..
 
Kažu iz vlasti da će sledeće nedelje biti raspisan tender za 100 zglobnih autobusa. Isto i da sada mogu da naplate penale za kašnjenje kineza.
 
Stvarno ne razumem zbog čega u špicu ubacuju raspale, pokuispravne, bez grejanja autobuse. Jutros oko 8.10, linija 83, kod Slavije, vozilo u lošem stanju, bez grejanja, staro bar 15 godina, prljavo i smrdljivo, a ljudi idu na posao?! To se dešava i na linijama 72 i 70 što je nedopustivo, jer prva vozi na aerodrom i ljudi treba da budu spremni za letove i da ih dočekaju normalni busevi, a ne najgori mogući, a 70 je duga linija do IKEE i ružno je da ljudi idu na posao i s posla, u kupovinu sa više nego lošim prevozom. ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685161#p685161:ulmjwpad je napisao(la):
Marioneta » Uto Dec 03, 2019 3:01 pm[/url]":ulmjwpad]Stvarno ne razumem zbog čega u špicu ubacuju raspale, pokuispravne, bez grejanja autobuse. Jutros oko 8.10, linija 83, kod Slavije, vozilo u lošem stanju, bez grejanja, staro bar 15 godina, prljavo i smrdljivo, a ljudi idu na posao?! To se dešava i na linijama 72 i 70 što je nedopustivo, jer prva vozi na aerodrom i ljudi treba da budu spremni za letove i da ih dočekaju normalni busevi, a ne najgori mogući, a 70 je duga linija do IKEE i ružno je da ljudi idu na posao i s posla, u kupovinu sa više nego lošim prevozom. ...
Uzmimo primer da je interval u spicu na frekventnoj liniji 5 minuta, a van spica npr. 10 - 15 minuta. I recimo ne pojavi se taj "krs" sihtas. Koliko ces dugo tad cekati sledeci bus i da li ces moci da udjes u njega? Guzve u busu, guzve u saobracaju... Prioritet je da se putnici prevezu od tacke A do tacke B. Konkretno, 83 ide na 8 minuta, ne pojavi se sihtas to je 16 minuta cekanja, redovan autobus ostane zarobljen u guzvi ili se pokvari, pa racunaj koliko nece doci 83 na stanicu, a pritom su sve solasi. Ni nama vozacima ni putnicima nije ugodno da budemo u takvim vozilima, ali kako je tako je. Od vek vekova je tako u saobracaju, uvek ce losijih vozila biti u saobracaju, ma koliko novih vozila doslo u gradski, a u vremenu u kojem zivimo - nikad vozni park nije bio u potpunosti obnovljen. Znamo sve tipove vozila koji su u saobracaju u svim pogonima, pa da ne idem toliko u OT.
 
Realno niko nema toliko sredstava da obnovi kompletan vozni park pa neka to bude i 3 godine. Neki optimum je 10-15% godišnje i da se drže vozila 7-10 godina.
Ako bi se nabavljala kvalitetnija vozila taj period amortizacie bi mogao da se produži na 12-15 godina, uz dobro održavanje.
 
HADZIJA282":13jkyjpx je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685161#p685161 je napisao(la):
Marioneta » Uto Dec 03, 2019 3:01 pm[/url]":13jkyjpx]Stvarno ne razumem zbog čega u špicu ubacuju raspale, pokuispravne, bez grejanja autobuse. Jutros oko 8.10, linija 83, kod Slavije, vozilo u lošem stanju, bez grejanja, staro bar 15 godina, prljavo i smrdljivo, a ljudi idu na posao?! To se dešava i na linijama 72 i 70 što je nedopustivo, jer prva vozi na aerodrom i ljudi treba da budu spremni za letove i da ih dočekaju normalni busevi, a ne najgori mogući, a 70 je duga linija do IKEE i ružno je da ljudi idu na posao i s posla, u kupovinu sa više nego lošim prevozom. ...
Uzmimo primer da je interval u spicu na frekventnoj liniji 5 minuta, a van spica npr. 10 - 15 minuta. I recimo ne pojavi se taj "krs" sihtas. Koliko ces dugo tad cekati sledeci bus i da li ces moci da udjes u njega? Guzve u busu, guzve u saobracaju... Prioritet je da se putnici prevezu od tacke A do tacke B. Konkretno, 83 ide na 8 minuta, ne pojavi se sihtas to je 16 minuta cekanja, redovan autobus ostane zarobljen u guzvi ili se pokvari, pa racunaj koliko nece doci 83 na stanicu, a pritom su sve solasi. Ni nama vozacima ni putnicima nije ugodno da budemo u takvim vozilima, ali kako je tako je. Od vek vekova je tako u saobracaju, uvek ce losijih vozila biti u saobracaju, ma koliko novih vozila doslo u gradski, a u vremenu u kojem zivimo - nikad vozni park nije bio u potpunosti obnovljen. Znamo sve tipove vozila koji su u saobracaju u svim pogonima, pa da ne idem toliko u OT.
Apsolutno si u pravu, pravio bi on te buseve od blata kao što smo mi iz Vinče do pre neki dan kada su konačno počeli da se pojavljuju šihtaši, obično dođe neki Conecto ili mutant, ali koga briga, bitno je da bus dolazi i on svakako radi samo 3-4 kruga tako da nema smisla da se na tom polasku stavlja novo vozilo. Na poslednjim polascima trebaju da budu nova vozila kao što i jesu sada.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Kako su krenuli, plašim se da ovi novi busevi neće izdržati ni 5 a kamoli 7-10 godina

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Stvarno ne razumem zbog čega u špicu ubacuju raspale, pokuispravne, bez grejanja autobuse. Jutros oko 8.10, linija 83, kod Slavije, vozilo u lošem stanju, bez grejanja, staro bar 15 godina, prljavo i smrdljivo, a ljudi idu na posao?! To se dešava i na linijama 72 i 70 što je nedopustivo, jer prva vozi na aerodrom i ljudi treba da budu spremni za letove i da ih dočekaju normalni busevi, a ne najgori mogući, a 70 je duga linija do IKEE i ružno je da ljudi idu na posao i s posla, u kupovinu sa više nego lošim prevozom. ...
83 је једна од озбиљнијих кандидаткиња за повратак зглобова, дефинитивно. Моја мајка јако често путује њоме (принуђена је често на то, јер мало-мало па се искључи нека 78) и откад је линија пре скоро 2 године прешла у Космај, има само речи покуде за њу. Вечито препуна, а зна и дуго да се чека.
 
Vrh