Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Nis Expres juce u centru Surcina otkinuo cosak na 1380
IMG-20191128-132149.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683916#p683916:2oj636rf je napisao(la):
KizaNoSleep » Čet Nov 28, 2019 10:13 pm[/url]":2oj636rf]Sve kontra rade...potrpali gomilu Kineza na 27E,43,83,96...a te linije su za zglob.

Te glave se ocito nikad nisu vozile prevozom,da vide gde su problemi i sta uraditi da na problematicnoj liniji bude bolja situacija.

Samo kod nas... :/
I to sto su potrpali tolike Kineze evo konkrektno na 27e, nije doprinelo ama bas nikakvoj vecoj pouzdanosti linije.Ispada se svakodnevno iz reda voznje, kvarovi, iskljucenja,guzve...Nije bitno uopste koji je dan i da li je spic ili ne.Ljudi su pisali nebrojeno puta da se nesto preduzme, ali naravno svaki dan je preslikan.Kao brojanje putnika, izmedju ostalog i linije koje prolaze kroz 29.novembar su bila ukljucene u to.Cemu to, kada i vrapci znaju sta je ciniti, ali nema cime, kad su i na 16(vec redovna pojava), poceli da trpaju solase.Cemu produzenje 27e na Novi Beograd, kao da terazijski tunel i Zeleni venac nisu vec prenatrpani.Pa, 27e u popodnevnom spicu ide onu jednu stanicu od okretnice(koja ima inace samo toi toi, bez cesme naravno, kome to treba),nekad i pola sata , jer ne moze da se ukljuci u Milentija Popovica.A da ne pricam za solo , umesto zgloba.Kakvih 16 buseva tokom radnog dana.Uzmete aplikaciju i videcete , a i uverio sam se sto puta na licu mesta, da evo sad u ovom trenutku fale bar tri ili cetiri busa.Svaki dan , ista prica.
 
Како су се показали Хигери на "потезу 300" ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683916#p683916:1e91w3zb je napisao(la):
KizaNoSleep » Čet Nov 28, 2019 10:13 pm[/url]":1e91w3zb]
Te glave se ocito nikad nisu vozile prevozom,da vide gde su problemi i sta uraditi da na problematicnoj liniji bude bolja situacija.
Meni bio smešan Tica u ovom poslednjem intervjuu u Beogradskoj hronici. Pita ga Rada ''jel se vi uopšte vozite prevozom i jel vidite kakvo je stanje na terenu?'' A ovaj ko iz topa odgovara ''Naravno. Evo jutros sam bio...''

:lol: Taj je u prevoz ušao poslednji put tamo negde kad i Toma na fakultet.
Al bitno da za sve ima spreman odgovor. Šta god da ga pitaš, uvek se sve svodi na ''Jeste! Može! I biće!'' Pravi onaj profil za plivanje u političkim... vodama...
 
Baš sam se zapitao gde su GSPovi MAZ/Bikovi sinoć kad eto ti ga #715 na 27
e1708332cc92d98b7c9e2127299a9328.jpg


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Arsenije":2ky04hp3 je napisao(la):
Na 304 je loš bio 3387
A po čemu je to Higer loš, u odnosu na ono sa čime se do juče radilo, Fapovi, Mutanti i ostala svita?

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Može biti 1001. Razlog, što ne znači da je autobus loš. Nijedan autobus nije venčan sa linijom, za potrebe pregleda, servisa, rotiraju se i menjaju se vozila, interesuje me konkretno šta je gore kad se poredi sa nekim busom koji je pre njih radio na potezu 300.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Naravno da su bolji od mutanata i fapova i putnici na potezu 300 su mnogo zadovoljniji prevozom. Trenutno ima bar 20 Higera na potezu 300, od toga 15 na 302, 307 i 311. Ovi što su juče izašli u saobraćaj imaju problema sa vratima, ali srediće se to brzo. A za bilo kog Higera koji nije na liniji par dana ne mora da znači da je imao neki kvar jer ih baš šetaju po linijama. Danas sam na 302 video jedno 4-5 neredovna Higera, 3387 su prebacili oko 14 sati na 311, na 307 su ubacili 3389 koji je inače radio na 53 ili 83.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Pa za sada ima dosta Higera i to većinom na 302,307...ostali 1-2.Koliko sam primetio, za sada 306 nema Higer, već voze #190, #507 & #3213 IK112LE.

#3387 nisam viđao na 304 i ne znam razlog.Možda je imao neki problem, ne bi me čudilo.

303 ima MAN #3354 i mislim 2 Higera.

#3448 redovan na 305,ali samo on, ne znam što ne zamene trošni #162 koji je odavno umro.Retko loše vozilo, koje je bilo godinama na 306,pa ga zamenili sa #190.
Takođe su tu i #181 koji je dobar i #215,koji je ok.

#103 i dalje radi na 311.
#155 & #177 na 307.Zamenjeni su znači #161 #163 #165. Što raduje.

Da ne bude zabune, drago mi je što neki sad imaju skoro sve nove i što je pouzdanost povećana, zanima me koji je obrazac iz pogona za dodeljivanje vozila? Broj ljudi, pouzdanost?
 
Na 307 više ne rade 155, 163 i 177, ostali su 161 i 165, 163 je danas bio na 303 i oko 6:30 je čekao vuču. Inače video sam jednog Higera na 306 umesto 190.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683997#p683997:2ko90k65 je napisao(la):
user90 » 29 Nov 2019, 10:52[/url]":2ko90k65]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683916#p683916:2ko90k65 je napisao(la):
KizaNoSleep » Čet Nov 28, 2019 10:13 pm[/url]":2ko90k65]Sve kontra rade...potrpali gomilu Kineza na 27E,43,83,96...a te linije su za zglob.

Te glave se ocito nikad nisu vozile prevozom,da vide gde su problemi i sta uraditi da na problematicnoj liniji bude bolja situacija.

Samo kod nas... :/
I to sto su potrpali tolike Kineze evo konkrektno na 27e, nije doprinelo ama bas nikakvoj vecoj pouzdanosti linije.Ispada se svakodnevno iz reda voznje, kvarovi, iskljucenja,guzve...Nije bitno uopste koji je dan i da li je spic ili ne.Ljudi su pisali nebrojeno puta da se nesto preduzme, ali naravno svaki dan je preslikan.Kao brojanje putnika, izmedju ostalog i linije koje prolaze kroz 29.novembar su bila ukljucene u to.Cemu to, kada i vrapci znaju sta je ciniti, ali nema cime, kad su i na 16(vec redovna pojava), poceli da trpaju solase.Cemu produzenje 27e na Novi Beograd, kao da terazijski tunel i Zeleni venac nisu vec prenatrpani.Pa, 27e u popodnevnom spicu ide onu jednu stanicu od okretnice(koja ima inace samo toi toi, bez cesme naravno, kome to treba),nekad i pola sata , jer ne moze da se ukljuci u Milentija Popovica.A da ne pricam za solo , umesto zgloba.Kakvih 16 buseva tokom radnog dana.Uzmete aplikaciju i videcete , a i uverio sam se sto puta na licu mesta, da evo sad u ovom trenutku fale bar tri ili cetiri busa.Svaki dan , ista prica.


Ja se slazem sa tobom...to preko mosta,1 korak napred ali 3 nazad.
Jako losa linija od tad.
Vapi za menjanje trase i za zglob,gledao sam mesecima ljude kako se pate kod "Centar za kulturu Vlada Divljan",idu po 3 puna solo vozila.
Bas nije za Kosmaj.
 
stf":1xoym0gu je napisao(la):
Како су се показали Хигери на "потезу 300" ?
Приметно је да имају проблеме са вратима од тога да се не отварају до тога да лупају као да ће сваког тренутка испасти. У поређењу са ИК (112М нпр) једини плус су хромиране шипке и ниво буке унутра.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Што се тиче 27, ту дефинитивно треба 27 и 27 Е да замене окретнице, лакше је десно скретање из тунела него цела траса од трга до скупштине где се некад возила заглаве и по 20 минута, и лакше је право у Деспота Стефана са окретнице него лево скретање из тунела.
 
:lool: Znači, približna kilometraža na toj trojci sa pumpama. Sad će proći meseci dok se nabave, a očito je da će i na ostalima početi da otkazuju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684095#p684095:3p27kxr4 je napisao(la):
KizaNoSleep » Pet Nov 29, 2019 4:43 pm[/url]":3p27kxr4]Pa za sada ima dosta Higera i to većinom na 302,307...ostali 1-2.Koliko sam primetio, za sada 306 nema Higer, već voze #190, #507 & #3213 IK112LE.

#3387 nisam viđao na 304 i ne znam razlog.Možda je imao neki problem, ne bi me čudilo.

303 ima MAN #3354 i mislim 2 Higera.

#3448 redovan na 305,ali samo on, ne znam što ne zamene trošni #162 koji je odavno umro.Retko loše vozilo, koje je bilo godinama na 306,pa ga zamenili sa #190.
Takođe su tu i #181 koji je dobar i #215,koji je ok.

#103 i dalje radi na 311.
#155 & #177 na 307.Zamenjeni su znači #161 #163 #165. Što raduje.

Da ne bude zabune, drago mi je što neki sad imaju skoro sve nove i što je pouzdanost povećana, zanima me koji je obrazac iz pogona za dodeljivanje vozila? Broj ljudi, pouzdanost?
Na 303 radi MAN 3254 I 2 Higera, a svakog dana na 36 rade Higer 3463 i 499, 3515 danas na 53 :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684112#p684112:32wk958b je napisao(la):
KizaNoSleep » Pet Nov 29, 2019 5:44 pm[/url]":32wk958b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683997#p683997:32wk958b je napisao(la):
user90 » 29 Nov 2019, 10:52[/url]":32wk958b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683916#p683916:32wk958b je napisao(la):
KizaNoSleep » Čet Nov 28, 2019 10:13 pm[/url]":32wk958b]Sve kontra rade...potrpali gomilu Kineza na 27E,43,83,96...a te linije su za zglob.

Te glave se ocito nikad nisu vozile prevozom,da vide gde su problemi i sta uraditi da na problematicnoj liniji bude bolja situacija.

Samo kod nas... :/
I to sto su potrpali tolike Kineze evo konkrektno na 27e, nije doprinelo ama bas nikakvoj vecoj pouzdanosti linije.Ispada se svakodnevno iz reda voznje, kvarovi, iskljucenja,guzve...Nije bitno uopste koji je dan i da li je spic ili ne.Ljudi su pisali nebrojeno puta da se nesto preduzme, ali naravno svaki dan je preslikan.Kao brojanje putnika, izmedju ostalog i linije koje prolaze kroz 29.novembar su bila ukljucene u to.Cemu to, kada i vrapci znaju sta je ciniti, ali nema cime, kad su i na 16(vec redovna pojava), poceli da trpaju solase.Cemu produzenje 27e na Novi Beograd, kao da terazijski tunel i Zeleni venac nisu vec prenatrpani.Pa, 27e u popodnevnom spicu ide onu jednu stanicu od okretnice(koja ima inace samo toi toi, bez cesme naravno, kome to treba),nekad i pola sata , jer ne moze da se ukljuci u Milentija Popovica.A da ne pricam za solo , umesto zgloba.Kakvih 16 buseva tokom radnog dana.Uzmete aplikaciju i videcete , a i uverio sam se sto puta na licu mesta, da evo sad u ovom trenutku fale bar tri ili cetiri busa.Svaki dan , ista prica.


Ja se slazem sa tobom...to preko mosta,1 korak napred ali 3 nazad.
Jako losa linija od tad.
Vapi za menjanje trase i za zglob,gledao sam mesecima ljude kako se pate kod "Centar za kulturu Vlada Divljan",idu po 3 puna solo vozila.
Bas nije za Kosmaj.
Mnogo besmislica naravno.Niko ne slusa naravno te ljude koji se voze i pate svaki dan po tom prevozu.Prevoz je toliko los u poslednje vreme, toliko nekih losih odluka, a ljudima nekad teze padne do i od posla, nego na samom poslu.Zasto solo na 27e, zasto produzenje na onu besmislenu okretnicu koja je tako pompezno otvorena, zasto se uostalom zove 27e kada je to odavno prestalo da ima smisla,zasto vozaci nemaju gde da operu ruke niti na jednoj okretnici...?
A to za stajaliste "uk vlada divljan" si potpuno u pravu.
Zvao ih, pisao, naravno nista.Spustaju slusalice, drcni preko telefona...Kazu pa sta ima veze sto cekate 45 minuta, drugi cekaju i vise hehe...Dehumanizovano je potpuno sve.Cesti su verbalni sukobi sa vozacima, vozaci beze od 27e, jer ljudi su besni, pa se iskale na pogresnoj adresi .Danas je nekolica vozila od ranog jutra poispadalo.Nek nam je srecom.
 
GSP bi ovo radio ili zbog manjka harmonika ili zbog viška solo buseva.
Ali izgleda da je ovde pre konjunkcija nego ekskluzivna disjunkcija.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Za one koji nisu pročitali ova dva interesantna članka sa autobusi.net.

Prvi predstavlja reportažu sa štanda Skanije na sajmu Busworld 2019 u Briselu gde se navodi i komentar predsednice Skanija Autobusa Ane Karmo e Silve u vezi prustva Skanije na srpskom tržištu komercijalnih vozila, a koji se tiče želje ovog proizvođača za većim brojem svojih proizvoda, posebno gradskih autobusa na ulicama srpskih gradova.

Drugi članak je sam po sebi dobra kritika loše politike javnog prevoza aktuelne garniture gradske vlasti koja je dovela do pozicioniranja Beograda na neslavno prvo mesto portala AirVisual po pitanju zagađenosti vazduha. Dotakunuti su svi gorući problemi prevoza našeg grada, od uzurpacije trolejbusa kao ekološkog vida prevoza preko traljave implementacije električnih autobusa na razumnim trasama, opstrukcije šinskih podsistema radovima pa sve do zamene zglobnih vozila velikim brojem solo dizel autobusa na brojnim trasama širom grada.

I pored punionice za CNG pogon Karaburma dobio je dizel vozila dok se o hibridnom pogonu takoreći i ne razmišlja pritom vodeći se ideologijom da je pomenuta savremena tehnologija suviše komplikovana i skupa za prilike ovdašnjeg javnog gradskog prevoznika.
 
Bila je emisija gde je rečeno da vozila učestvuju u zagađenju sa manje od 1/3.
CNG I ostale tehnologije bi dodatno zakomplikovale i ovako zategnutoodržavanje.
Koliko imam informacije Wiesbaden ozbiljnije prelazi na hibride i elektro vozila.


A što se tiče Beograda i problema sa vozačima mislim da će tu doći do velikih problema. Priča da će nas zameniti Sirijci, Kurdi ne pije vodu jer evo ih ovde u Nemačkoj pre nas i voze autobuse???? Kad ih kod nas u firmi ima 5-6 u Saarbrücken-u mogu misliti kako je po ostalim manje zabačenim gradovima.

Evo subota, Kurd me uči na noćnoj liniji i prvi pravac niti jedan putnik. Karta u noćnom prevozu 5 evra.
 
Kaže Groxy Grad usvaja najveći budžet u istoriji Beograda, i prioritet će da im bude kupovina autobusa.

Još kad bi neko objasnio tutubanu da te autobuse neko mora i da vozi i održava... :D
 
Ако је највећи буџет у историји, нек започну метро... уствари боље не.
 
Vrh