Lepo ja rekoh da ćemo imati problem kapaciteta u budućnosti , jer mi i sada kuburimo sa vozačima , kada imamo još uvek veći broj zglobnih vozila.
01) solo vozila menjaju zglobna u odnosu 1:1
02) veći broj solo vozila u pogonima , ne i vozača
03) solo vozila propadaju po garažama jer nema ko da ih vozi
04) nedovoljan kapacitet vozila na ulicama
05) preopterećenost solo vozila usled dužeg čekanja na stajalištima i guranja da se uđe u autobus po svaku cenu
06) neredovno održavanje vozila koja trpe veće opterećenje zbog nedovoljnog kapaciteta
07) komplikovane procedure oko nabavke rezervnih delova
08) primena sistema seci uši krpi zadnjicu...
09) sve stariji vozači
10) duže vreme provedeno za volanom , što dovodi do premora , smanjenja reakcije i toga da se zaspe u toku vožnje
11) vozila sumnjivog kvaliteta koja sama od sebe ubrzaju i sl.
12) sve češće skraćivanje , smanjivanje kapaciteta i ukidanje linija gradskog prevoza
01) solo vozila menjaju zglobna u odnosu 1:1
02) veći broj solo vozila u pogonima , ne i vozača
03) solo vozila propadaju po garažama jer nema ko da ih vozi
04) nedovoljan kapacitet vozila na ulicama
05) preopterećenost solo vozila usled dužeg čekanja na stajalištima i guranja da se uđe u autobus po svaku cenu
06) neredovno održavanje vozila koja trpe veće opterećenje zbog nedovoljnog kapaciteta
07) komplikovane procedure oko nabavke rezervnih delova
08) primena sistema seci uši krpi zadnjicu...
09) sve stariji vozači
10) duže vreme provedeno za volanom , što dovodi do premora , smanjenja reakcije i toga da se zaspe u toku vožnje
11) vozila sumnjivog kvaliteta koja sama od sebe ubrzaju i sl.
12) sve češće skraćivanje , smanjivanje kapaciteta i ukidanje linija gradskog prevoza