Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Što je ovo bezveze što se od luke dovde autobusi dovoze na kamionu. Bilo je zapravo najbolje da smo kupili razrađene autobuse sa par hiljada kilometara što i tako dođe nedelju dana rada u Beogradu tako da bi autobusi došli razrađeni i odmah spremni za rad bez mučenja vozača i majstora na početku. Takođe ne bi se trošilo ko zna koliko litara dizela na dovoženje autobusa kamionom iz Slovenije kada autobusi mogu da idu i sami.
 
Solarisi su se vozili

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Bmc su se vozili iz Izmira do Beograda bez problema

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Na autoputu da su dobili iber turu nista im nebi bilo,samo bi brze stigli do NBGD :)

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Kojih par hiljada?
Od Kopra so Bgd nema ni 800km.To je 2 do 2 i po dana rada u Bgd.
 
1000 ili 2000 kilometara i nije neka razrada ni za automobil, a kamoli za jedan autobus. To što dolaze na kamionima ima i svojih prednosti, a prva je svakako ta što ne moramo slati na desetine vozače da ih dovezu, a taj transport bi svakako trajao duže nego da se isti dovezu na kamionima, koji mogu ostvariti daleko veće putne brzine. Vozio sam se Higerom na 401-ici, i ono što sam odmah primetio jeste kratak prenos VOITH-ovog automatskog menjača. Sve preko 60 km/h je za njih mučenje. Što se potrošnje tiče, i tu bi klasičan tegljač trebao biti u prednosti. I pored daleko većih motora sa mnogo više snage, u poređenju sa osnovnom ponudom agregata za solo gradske autobuse kod većine renomiranih proizvođača, tegljači i nisu neki potrošači goriva na autoputu gde su brzine konstantne. Obično je to oko 25L na 100 kilometara sa klasičnom poluprikolicom i ukupnom masom od oko 40 tona. Ovde se radi o malo drugačijem teretu gde je aerodinamika znatno više na udaru, ali je i ukupna masa umerena, ako se ima u vidu da jedan solo autobus teži oko 10 tona. Koliko bi Higeri trošili na autoputu ne bih znao, ali čisto sumnjam da bi bili štedljiviji u odnosu na kamion. U prenosu je najveća razlika.
 
Zvezdarac77":2vqytc43 je napisao(la):
A ta 3 dodatna vozila na 77 će biti kratka ili zglobna?
Teško da će opet staviti Bmc na 77 nakon onih incidenata, tako da verovatno zglobna.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
#792 danas u poseti na 16 :D

2sFmXVe.jpg


oHbc88u.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677334#p677334:2rpu12e2 je napisao(la):
Vinča307 » Uto Nov 05, 2019 7:57 pm[/url]":2rpu12e2]
user90":2rpu12e2 je napisao(la):
Jedini Kinez sa 27e ne saobraca trenutno na liniji zbog nekakvog udesa.
To je 3386 i upravo radi na 1/307

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Jeste, 3386.Stvarno ne znam sta oni rade.
I ne znam gde su silni kinezi koji su kao pristigli, na kojim linijama rade i da li su uopste krenuli da rade , jer na ekspresu trenutno nema niti jedan.
 
Sto se Karaburme tice, video sam kineze na 202, 32e, verovatno su i zakacili neku liniju sa poteza 100 ka levoj obali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677363#p677363:20jwiavr je napisao(la):
Kesha » Uto Nov 05, 2019 9:34 pm[/url]":20jwiavr]1000 ili 2000 kilometara i nije neka razrada ni za automobil, a kamoli za jedan autobus. To što dolaze na kamionima ima i svojih prednosti, a prva je svakako ta što ne moramo slati na desetine vozače da ih dovezu, a taj transport bi svakako trajao duže nego da se isti dovezu na kamionima, koji mogu ostvariti daleko veće putne brzine. Vozio sam se Higerom na 401-ici, i ono što sam odmah primetio jeste kratak prenos VOITH-ovog automatskog menjača. Sve preko 60 km/h je za njih mučenje. Što se potrošnje tiče, i tu bi klasičan tegljač trebao biti u prednosti. I pored daleko većih motora sa mnogo više snage, u poređenju sa osnovnom ponudom agregata za solo gradske autobuse kod većine renomiranih proizvođača, tegljači i nisu neki potrošači goriva na autoputu gde su brzine konstantne. Obično je to oko 25L na 100 kilometara sa klasičnom poluprikolicom i ukupnom masom od oko 40 tona. Ovde se radi o malo drugačijem teretu gde je aerodinamika znatno više na udaru, ali je i ukupna masa umerena, ako se ima u vidu da jedan solo autobus teži oko 10 tona. Koliko bi Higeri trošili na autoputu ne bih znao, ali čisto sumnjam da bi bili štedljiviji u odnosu na kamion. U prenosu je najveća razlika.

Malo je loša računica, pet osovina, 18 točkova, 15 tona kamion sa prikolicom + teret 12 tona teško da može štedljivije od 12 tona , dve osovine i jedan automatski menjač. Drugo cena transporta je daleko veća od dnevnica vozača + avio karte.
Postoji li još uvek železnica ?
 
3
b46250f9589c3043f3318420081f305a.jpg


Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk
 
112 је виђен на линији 405 око 20:30 са опраном оплатом и поправљеним дисплејима.
 
Koja beše fora sa zglobnim Japancima i klimama u njima? Neko je napomenuo da ne rade zbog opterećenosti motora pa me interesuje je l to tako bilo od kad su došli ili?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Njima su valjda ugrađene klime naknadno? Čini mi se da je to cela ona priča oko nakaradno urađene ugradnje klime u mnogim autobusima, ne samo Japancima, gde se klime ne koriste zbog opterećenja koje vrše na motor ili šta god.
 
Jesu im naknadno ugrađene klime pre jedno osam godina. Sa njihovim radom snaga motora u ovom konkretnom slučaju nema nikakve veze, ali ima to u kakvom su stanju sami motori. Ako kuvaju zbog loših i zapušenih hladnjaka, ili su im i same glave motora zapušene kamencem, dodatno opterećenje preko klima uređaja im stvarno nije potrebno. To je najčešći problem, a ima i drugih naravno, čisto mehaničke prirode, al da ne dužim sad mnogo. Takođe, problem svakako može biti i u samoj ugradnji klima uređaja, a to se naročito odnosi na sam kompresor. Za ovaj poslednji se mora naći adekvatno mesto, kao što mora biti i adekvatne snage. Koliko znam potrebna je i ugradnja dodatnih alternatora. Kad se sve odradi kako treba, i kad je motor u dobrom mehaničkom stanju sa ispravnim pratećim agentima, nema ničeg lošeg u naknadnoj ugradnji klima uređaja, a to i nije nešto što se ne radi kod mnogih prevoznika širom sveta. Samo treba uzeti u obzir da gradski autobusi pri promeni vlasnika neretko završe na nekom podneblju, po klimi potpuno drugačijem od onog gde su pre radili. Prevoznici ih potom prilagođavaju svojim potrebama, a moraju ih i opremiti prema određenim lokalnim propisima i zahtevnima. Recimo, česta je pojava da autobusi sa severa Evpore završe negde na jugu, gde se naknadna ugradnja klima uređaja prosto podrazumeva.
 
Kako snaga motora nema veze sa radom klime?
Klima će da odnese barr četrdesetak ks, što i te kako mora da se oseti u radu, posebno pri polascima iz mesta, na uzbrdicama i kad su vozila tradicionalno preopterećena.
Mehanički nedostaci su samo dodatak na to. Ali, ako su pri ugradnji ispoštovana neka pravila i standardi, trrbalo bi da funkcioniše. Ali, ništa ne radi ako se ne održava!
 
Izgleda da su neki Higeri sa Karaburme prebačeni u Kosmaj. Vidim sad 3373 na potezu 300.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Jel si siguran. Da nije 3393?

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока
 
Evo ga kod Oš Dragojlo Dudić, ne znam koja je linija tačno.
df55a1d05b540af764bf256046cb09ae.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh