Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
1381 је последњи пут виђен иза Божића 2014.године, и то је то... Тај ће на Инос ускоро. Ни 8 месеци није саставио!
 
Ни 386 није много радио. Исто тако, мало дуже око Божића 2015.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589626#p589626:3mn7tvpz je napisao(la):
Žika » Sre Dec 19, 2018 11:20 am[/url]":3mn7tvpz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589585#p589585:3mn7tvpz je napisao(la):
Miroslaves » Sre Dec 19, 2018 6:50 am[/url]":3mn7tvpz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589497#p589497:3mn7tvpz je napisao(la):
Bender Rodriguez » Tue Dec 18, 2018 9:09 pm[/url]":3mn7tvpz]Ti što umeju da voze sve su mahom već u ili na putu ka inostranstvu.

Šta pričaš ti čoveče, daj Bože da imaš B. Neki imaju porodicu pa im je teško da se odvoje na 5 dana a kamoli 6 meseci.

Videćeš koliko njih ima petlju da odleprša u Nemačku. Idu vozači bez pravila, znači mladi, oženjeni sa malom decom (čekaće spajanje porodice), srednjih godina (deca su im u srednjoj školi ili na fakultetu / tu nema spajanja sa decom preko 16 godina) i ima kolega koji već imaju 40 godina radnog staža. U oktobru su jednog penzionera vratili za Srbiju jer nije mogao da prođe lekarski pregled u Minhenu (bio u grupi sa oko 15 vozača GSP-a). I GS Novi Sad ima veliki sa odlaskom vozača.
Pretpostavljam da jedan deo ljudi nema 1000 evra za agenciju (mada ima i free) pa čekaju ovaj novi zakon za koji se danas glasa u Nemačkom parlamentu.
Kako god bilo biće vrelo proleće u Srbiji.

Izgleda da su usvojili zakon koji će po njihovoj štampi imati trajanje do 29.06.2020.godine.

https://www.blic.rs/vesti/drustvo/nemac ... iz/cm4jwrv

NEMAČKA USVOJILA NOVI ZAKON Uvedene bitne promene, koje će važiti i za RADNIKE IZ SRBIJE

Novi nemački zakon o useljavanju olakšaće zapošljavanje građana drugih država u toj zemlji, čak i onih koji dolaze iz država koje nisu članice EU, a mali broj nezaposlenih u najjačoj ekonomiji Evrope i sve starija populacija razlog su da nemačka privreda radna mesta popunjava uvoznom radnom snagom.

U zakonu koji je danas usvojen čak piše da Nemačka ubuduće mora da bude uspešnija u dovođenju kvalifikovane radne snage iz trećih zemalja.

Takođe, nemački ministar zdravstva Jens Špan najavio je pojačano useljavanje ljudi koji se bave negovateljstom i to, precizira, sa Zapadnog Balkana.

Podaci govore o tome da su u prethodnoj i ovoj godini iz Srbije najčešće bili traženi medicinski radnici i profesionalni vozaci C kategorije, ali isto tako preciznih podataka o broju ljudi koji odlaze na rad u Nemačku nema, jer, kako kažu u Ministarstvu, većina radnika posao pronalazi samoinicijativno.

U Ministarstvu rada podsećaju da je oblast zapošljavanja državljana Srbije u inostranstvu uređena Zakonom o zapošljavanju i osiguranju za slučaj nezaposlenosti, te da postupak posredovanja u zapošljavanju u inostranstvu obavljaju Nacionalna služba za zapošljavanje i agencije za zapošljavanje koje poseduju važeću dozvolu za rad tog ministarstva.Na osnovu izveštaja koje ovom Ministarstvu dostavljaju registrovane agencije za zapošljavanje, one su 2017. posredovale za 150 građana Srbije koji su otišli na rad u Nemačku, a ove je godine oko 130 naših građana tako došlo do posla. Prema podacima NSZ, u prethodnoj i ovoj godini najtraženiji su bili medicinski radnici i profesionalni vozaci C kategorije.

Ni NSZ, međutim, ne raspolaže podacima koliko je radnih dozvola u Nemačkoj izdato našim državljanima.

Olivera Reiz, vlasnica firme "Reizvoll", registrovane u Nemačkoj, koja se bavi posredovanjem u zapošljanju naših ljudi, kaže da im se najviše javljaju mašinski i građevinski inženjeri i zanatlije.

"Zainteresovanost je velika, dobijamo jako veliki broj upita i od kandidata iz drugih oblasti, kojima nažalost ne mozemo da pomognemo", kaže Reiz.Ona kaže i da se model rada te firme zasniva na posredovanju u zapošljavanju pretežno visoko obrazovanih kadrova, koji su, kaže, u Nemačkoj na ceni, i za kojima vlada velika potražnja, a to su prevashodno inženjeri mašinstva, građevine, elektroinženjeri, IT-inzenjeri, ali i stručnjaci iz oblasti hemije, fizike, matematike.

"Biramo kandidate za koje mislimo da imaju velike šanse za zaposlenje, koji imaju makar osnovno znanje nemačkog jezika (izuzetak su programeri) i koji su spremni da se presele u drugu zemlju i eventualno budu razdvojeni od porodice u prvim mesecima rada u Nemačkoj", kaže Reiz.

Napominje da je najčešće poteskoća nemački jezik, ali i da očekuje daće od januara kada nemački zakon stupi na snagu moći da posreduju za veći broj kandidata.

Predsednica Asocijacije slobodnih i nezavisnih sindikata Ranka Savić kaže da sve češće mladi odlaze iz Srbije, ali i da je sigurna da će uz liberalnije zakonske uslove za useljavanje u Nemčku broj onih koji apliciraju za odlazak biti veći.

Ona, međutim, kaže, da novi propisi za sada nisu doneli lakšu proceduru, jer je broj onih koji apliciraju "toliko veliki da oni tehnički ne mogu da odrade sve te podatke".

Primećuje, međutim, da mladi odlaze na različite načine, čak i putem društvenih mreža, ali navodi da najčešće ipak odlaze preko registrovanih agencija za zapošljavanje i da u sindikatu takav vid odlaska i preporučuju, zato što se pokazao najsigurnijim.

Ono što smatra da nije dobro je praksa da se radnici iz Srbije predstavljaju kao dobra, ali jeftina radna snaga, te navodi da su neke analize pokazale da je u Nemačkoj najtraženija nekvalifikovana radna snaga, a tek na trećem mestu su visoko obrazovani kadrovi.

"To ne čudi jer su sve zemlje Zapadne Evrope manje kvalifikovane poslove dale ljudima koji su dolazili sa strane", primećuje Savić.

Predsednik Saveza samostalnog sidnikata Srbije Ljubisav Orbović ilustrovao je to primerom jedne nemačke kompanije koju su sindikalci iz Srbije posetili, a gde je od čelnih ljudi čuo da im je isplativije da zaposle naše ljude, nego robote, odnosno da ih to manje košta.
 
Делхаизе у Хрватској и Словенији далеко боље плаћа раднике у трговини, још боље услове рада имају, где се и не примећује мањак људи... Код мене у радњи где ја радим је промет у току дана преко 2,5 милиона дневно, ових дана и до 3 милиона, а радника никад мање... При томе, радња моја у Блоку 61 ради 24/7, а ових дана не ради деликатес ноћу, па смо ми радници који једноставно јуримо друге ствари у тоталном проблему... Већ недељама због лошег здравља и температуре радим у мајци дугих рукава, а сад због минуса су кренуле дупле гаће и чарапе због катастрофалног грејања у радњи, о боловању не смем ни да помишљам, а долазим са 5 тура лекова... Што за бубрежна обољења, што због притиска... Ускоро и дуге гаће, а ко ће да истоварује робу и служи потрошаче... Извињавам се за ОТ, али ово што су Ранка Савић и Орбовић налупетали, је само увод у оно чега сам се највише бојао... Ко ми не верује, нека дође у Блок 61 у Махи где ја радим...
 
Ove nedelje je hrvat, gazda iz Minhena vrbovao 10 vozača iz Delhaize-a, tako da Gašpar imaćeš u skorije vreme manje isporuka.
 
Ех Жико, неће то баш ићи тако као што мислиш... Увек ће се наћи неки несрећник који ће возити... Колико су пропали, говори и то, да су дигли сад да 2500, до 3000 динара линија коју радиш ...
 
U utorak sam radio 602 sa 486 koji je redovan na 2/602 a što se linije tiče katastrofa.
Bus je rastresen zbog lošeg puta tamo ali lepo ide.
IMG-20181218-095331.jpg
 
Тешко се провлаче аутобуси на 602 кроз Виноградску...
 
Nekako ovi ikari iz 2003.godine mi se čine da je to nešto najbolje sto je Ikarbus proizvodio.Imaju preko 15 godina i čini mi se da svi rade.
 
У Земуну не сви, јер се пре 2 године тотално угљенисао 363 на 708 између Земун Поља и Плавих Хоризоната...
 
А добро сад један је испао, не ради ни 368 исто, али генерално има их много за своје године и радили су много више него МАН из донације Јапана који је до 2012 чуван ко приватни ауто. 360, 361 и 483 се по мени назире крај али ништа не мора да значи, јер сам за 360 чуо да је планиран ремонт. Такође и за 310 и 311 је планиран ремонт, тачније за све сем 361 у Земуну.
 
Ne rade ni svi Konekti, goreli su, pa i dalje čine božanstvo ovde.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Управо! Не раде само 151 и 170. А имају 13-16 година.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590301#p590301:3d9ltitb je napisao(la):
Miroslaves » Sub Dec 22, 2018 1:50 pm[/url]":3d9ltitb]1359 Premijerno :D
IMG-20181222-130229.jpg

IMG-20181222-130239.jpg

IMG-20181222-130300.jpg

IMG-20181222-130321.jpg

IMG-20181222-130326.jpg
Super slike drago mi je što je dignut.Nego jer su morali oni kockasti farovi pozadi bas su ruzni.
 
Богу хвала па се вратио 1359, баш је леп, неупоредивно боље одрађен од 755.
 
Свашта ту видим поред 1359 (1346, 1289, 1116, 1075, 980, 501, 482 мислим, 467, 459, 457 и још пар комада). Занима ме шта је са 482 и 501? Примеио сам да ду одсутни неко време. Остало виђам, стога је све остало само паркирано тренутно ту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590308#p590308:1ilfrkgz je napisao(la):
Mare111116 » Sub Dec 22, 2018 2:01 pm[/url]":1ilfrkgz]
file.php
Ја ако добро видим још је цео можда га сређују јер му је отворен поклопац, исто је тако било и са 466. Нисам сигуран да ће га радходовати јер је возио свега 3 недеље након што је регистрован а и свако возило је вредно јер су баш у шкрипцу са возилима.
 
Видиш није лоша констатација, могуће да јесте јер би сви требали да поцрвене. 483 ради?
 
Zar 482 već nije crven? Radio je ja mislim crven na 82, a mozda sam ga i pomesao sa 492 sa 82, on je sigurno crven, al mislio sam da je 482...
 
483 radi 605, 492 je na 82 a 482 je na remontu sad sam pitao.
 
Тако сам и знао за 483 да је на 605, могуће да је он следећи за ремонт.
 
Vrh