Ђоле Певчанин
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.659
- Pohvaljen
- 5.843
Које врсте сензора траже и типове боца? Јел можеш објавити цео документ?
Znači dobijamo nešto da lagera, čim su tapacirana sedišta u igri.Imamo dokumentaciju, motor je spušten na 8500 kubika i 310ks, što jasno govori da su Turci opet u igri. Nabavka je spuštena sa 300 vozila na samo 150, jer očigledno nemaju para za onih 300 o kojim se pričalo. Rok za ponude je smešnih 3 nedelje i to znači da je sa nekim sve već ugovoreno.
Takođe po prvi put nisu zabranjena tapacirana sedišta, tako da možda dobijemo i sedišta sa tapacirima.
Ne bih se oslanjao na Chatgpt, jednom sam ja radio sličnu analizu sa njim i tada je grešio u osnovnim pretpostavkama - opet specifikacije dostupnog vozila i one u tenderu se nisu poklapale.Ako gledamo specifikacije, ne mogu da se složim sa veštačkom inteligencijom.
Veće verovatnoće su da će što gori uzeti a to je higer. Jednostavno su bezobrazni.
Ako bi bio yutong, sjajno.
Otokar (GSP-ova verzija) neću da se ponovo kupi, već je postao kanta, vožnja mi neprijatna zbog nedostatka osnovnih funkcija a to je na primer stanična kočnica.
Bmc je jedini ok, ali dosadilo je više sa turskim vozilima.
A da su uklonili veoma kratak rok isporuke od 290 dana, Solaris bi bio savršen.
Ja se isto ne oslanjam na chatgpt i slične modele veštačke inteligencije, ali nije to odgovarajuća tema da sad pišem esej o AI.Ne bih se oslanjao na Chatgpt, jednom sam ja radio sličnu analizu sa njim i tada je grešio u osnovnim pretpostavkama - opet specifikacije dostupnog vozila i one u tenderu se nisu poklapale.
Inače, Yutong je trenutno u centru pažnje u EU jer je otkriveno da Kinezi mogu na daljinu da upravljaju autobusima koji su kupljeni u Norveškoj i da ih jednostavno ugase.
Znači, naprdni hoarderi nastavljaju sa navlačenjem solo-konzervi kojih već imamo viška, dok zglobnih nema ni na kašičicu za 27E, 71, 74, 75, 78, 84, najopterećenije solo linije koje i dalje drži GSP? Umesto da za te iste pare nabave 120-130 zglobova i olakšaju život mučenicima koji se njima voze, gangulisti hoće da tokom sledeće kampanje mašu papirima gde su nabavili "nikad više vozila u istoriji", i kao rezultat imamo nikad više autobusa u koje posle terminusa i prve stanice ne može da se uđe ni na jednoj nozi.80 solo i 75 zglobnih.
Ja se isto ne oslanjam na chatgpt i slične modele veštačke inteligencije, ali nije to odgovarajuća tema da sad pišem esej o AI.
To što je Yutong u centru pažnje neka svi paze, ali nije to novost. Bukvalno sva električna vozila mogu lako i verovatno imaju ta praćenja i daljinska isključenja. U bilo kom trenutku kad im se prohte mogu isključiti vozilo.
Vozilo na unutrašnje sagorevanje teško može da se daljinski ugasi. Sad skandal u Norveškoj može poći pod ruku da spusti Yutong cenu svojih novih autobusa.