Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 312 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    329
9А и 85 под обавезно појачати ту је хаос потпуни поготово 85 јер је бржа веза Бановог брда и БАС-а него трамвај 13 док 13 оде преко моста и кружи 85 часком дође.
 
9A ne treba pojačati nego skratiti, gubi previše vremena u JG i tu postaje nepouzdan, pritom se dupliraju kapaciteti zabadava.
Blok 70A mi za sada deluje kao dobra opcija ili Belvil sa EKO 2, ali do Bloka 45 previše je.
 
Ja se sećam perioda kad je 461 imala nenormalni interval od 60 minuta, a sam Vrčin jedino naselje u nekadašnjoj zoni 2 koje nije imalo nijednu liniju GSP-a, već samo Lastu. 461 je bila tada jedna od linija sa najviše žalbi i te žalbe su tek nakon više godina urodile plodom.
Što se 303 tiče, ta linija jedva da uopšte kači Vrčin, čak ni ne pokriva centar tog naselja. Traženo je produženje do Avalskog Puta i odbijano. Taj deo između Avalskog Puta i centra Vrčina i dan danas ima poražavajuće intervale.
Naravno da i Pudarci i Umčari zaslužuju pristojan prevoz, ali ne treba zaboraviti da ni Vrčinu nije baš uvek bilo sjajno sa prevozom, a i danas ima prostora za poboljšanjem.
У Врчину такође постоји потреба за повезивањем са Авалом и Авалским насељима, с тога је тражена линија 410 која би полазила са Трошарине, 466 је недовољна.
Дражањ, Умчари и Живковац имају потребу за повезивањем са Малим Пожаревцем због повезаности са Младеновцем и градом (Аутокоманда, Нови Београд), с тога је предложена измена трасе на линији 350
Пударци имају потребу за повезивањем са Бегаљицом и линијом 302, имали су је али су им укинули ту везу, с тога се предлаже линија која би повезивала Пударце и Бегаљицу
 
9A ne treba pojačati nego skratiti, gubi previše vremena u JG i tu postaje nepouzdan, pritom se dupliraju kapaciteti zabadava.
Blok 70A mi za sada deluje kao dobra opcija ili Belvil sa EKO 2, ali do Bloka 45 previše je.
Ima popriličan broj putnika i na tom potezu. Ja tu ništa ne bih dirao, sem stavljanja zglobova.
 
Pre 2 nedelje sam od Delte do Gandijeve hodao i stigao brže od busa u špicu.
Trasa je predugačka i ispadaju lagano, a trpe najviše putnici između ŽS NBGD i Ušća, jer je autobus nepouzdan, a sem prepune 95 nemaju alternativu.
Kako fale tramvaji na tom potezu vidi se po stajalištu Ušće u špicu, sada je tamo masa ljudi, jer nema više tramvaja da "očiste" stajalište, a 9A nigde nema u većini slučajeva, bleji u gužvi.
Valjda ako je uvedena kao zamena za tramvaje, treba da to pokriva taj deo, a ne ovo, postala je nova linija praktično.
I sada gde je ta famozna optimizacija linija kao što se stalno nariče u Sekretarijatu, pojela maca..

Zglob bi mogao, ali opet dolazimo do toga, a što na 9A ide Zglob, a ne na 71, 75 itd itd...

Što je najgore mučena 3A je osuđena na BNV, šta god radio moraš da presedaš na Sajmu / Savskom Trgu.
 
Nisam se vozio u 9A pa ne znam. Za 71 i 75 je realno da na par polazaka bude zglob. Na 71 recimo dva, a na 75 četiri komada. Postoje brojači, zglobni se stave na turaže koje obavljaju najopterećenije polaske u špicu.
 
Meni je 9A sasvim okej, obično se zadesi da je koristim vikendom kod Ušća i super mi posluži jer me mrzi da idem do autoputa pa na 17. Verujem da radnim danima ima problema, ali vikendom je uvek super i stignem za 15 minuta maks do Slavije.
 
Vrh