Simfonija lepe arhitekture, biznisa i muzike
Polako ali oprezno vraćaju se poslovna okupljanja na otvorenom uz evidentnu želju da se nekadašnja normalnost vrati u naše poslovne živote. Neke oblike komunikacije kovid je promenio zauvek, neke hrabre poteze i ekspanziju novih oblika komunikacije neće biti moguće vratiti u pre kovid vreme što je za pojedine industrije veoma dobro jer su za kratko vreme izuzetno napredovale, što posebno važi za komunikacije.
A šta se dešava u građevinarstvu i real estateu gde u poslednje vreme u vestima dominiraju teme porasta cena kvadrata i izgradnje novih poslovnih i rezidencijalnih kompleksa?
Sudeći po komentarima najvećih investitora na tržištu našeg grada ovo je oblast koja je prilično bezbedno plovila kroz kovid krizu. S druge strane postavlja se pitanje da li su i biznis aktivnosti u pratećim deatnostima isto tako dobro prošle.
Jedan od pokazatelja je promocija korporativnog filma u Airport City-ju na kojoj su bili umetnici koji su za potrebe investitora uradili ovaj, za nekretnine, neobičan film i ponovo nas iznenadili.
„Mi nastavljamo saradnju sa umetničkim svetom nalazeći poslovni interes da naš komunikacijski kod bude estetski osmišljen, da uživamo u kreativnoj razmeni sa autorima sa FDU ali i da pomognemo razvijanju talenata. Ponekad je to kroz studentske projekte kao što smo radili pre kovida a sada smo se opredelili za angažovanje već ostvarenih umetnika i alumnija ove škole. Muzika u našem spotu je veoma zanimljiv momenat, komponovao je Filip Bulatović i predstavlja kreativni predah u svakodnevici . Filipovi zvuci donose dah New Yorka u kome je on dokazao svoj kvalitet na najkonkurentnijoj džez sceni u svetu, a ovde je probao saradnju na biznis setu“.
U Airport Cityju razmišljaju o novim CSR projektimakoji bi bili podrška umetnicima i arhitektama jer je zaštitni znak njihovih projekata lepa arhitetuta u funkciji boljeg života i lepše gradske sredine.
Adira El Al-a, koji je CEO AFI Europe Serbia, pitali smo o planovima: ovaj renomirani investitor nastavlja projekte, a uskoro će može očekivati najava novog poslovnog poduhvata. U međuvremenu Airport City i Skyline se grade po planu. Tako će po završetku ove faze ACB pored dosadašnjih 130.000 kvadrata raspoređenih u 11 zgrada dobiti dodatnih 17.000 metara kvadratnih koji su već dobrim delom iznajmljeni. Drugi projekat Skyline AFI Tower stići će uskoro do 31. sprata i predviđenih 40.000 kvadrata nove biznis kule.
Adir El Al, CEO AFI Europe Serbia istakao je da je želja investitora od početka njihovog prisustva u Beogradu bila da stvore nešto sasvim novo i drugačije na tržištu nekretnina, da postave nove standarde i naprave iskorak u oblasti svog delovanja. Sve njihove dosadašnje investicije napravile su upravo to - postale su obeležje i land mark Beograda, uvele nov biznis koncept i oplemenile delove grada u kojima se nalaze.
”Veličina našeg portfolija u Srbiji pokazuje naše poverenje u budućnost ovdašnjeg tržišta i opredeljenje za dalja ulaganja i razvoj, istakao je Adir El Al.