Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

Šta je problem, gledali smo rušenje hiljade ovakvih višespratnica po svetu, čak se od rušenja napravi atrakcija ;) Mnogo će nam nedostajati njihovo rentiranje, propašće nam ekonomija, šmrc :cry:
 
Ako su dozvolu dobili korupcijom niko. Ako je tu planom bila predviđena zgrada onda grad, a može i kompenazacija za neki plac okolo ili negde.
 
Зграда је ту и то је реалност. Треба је само заобићи. Губи се правина, мада уистину Ђорђа Станојевића и није права целом својом дужином, тако да кривудање које ће бити овде неће бити проблем, шта више биће боље што ће раскрсница бити даља од раскрснице УМПа са Тошиним бунаром. Моје неко виђење је да би цела ова улица добро дошла за неку линију јавног превоза пошто се оваје део НБГ лепо изградио. Баш из тог разлога треба је урадити до "краја".
 
Zgrada moze bas da bude fokus tog bulevara kao zgrada u perspektivi na kraju istog.

Jedan lepi siroki kruzni tok oko nje je bolja opcija i jeftinija od rusenja.
 
To би онда морао да буде кружни ток са прешачким прелазом до средиша истог,како би се стигло до зграде и пешке.
 
Ljudi, od svega toga nema ništa. Pa cela parcela je njihova - i onaj ko nas je nagrdio i upropastio sa davanjem dozvole je to uradio za period celih naših života.

Postoje sledeće opcije:

- Tunel, što je potpuna besmislica
- Krivudavi put 1+1 ili eventualno 1+2, uz otkup delova nekih parcela (APC, Agrokor, i kasnije parcele u sastavu IMT-a)
- Status Quo, ali sa opaskom da će svakako biti pušten u rad UMP, koji će preuzeti bar deo tranzitnog saobraćaja
- Izgradnja jedne ili dve interne saobraćajnice u okviru IMT kompleksa i njihova veza sa APC-om.

Svakako predlažem da se sve ove poruke prebace na postojeću temu Airport City-ja, gde im je i mesto, a gde se i ranije oo ovome diskutovalo.
 
Dzentlmenski dogovor nadvje nove kule dozvoli im se +5 spratova i da identicnu naprave ovoj zgradi na drugom mjestu svi srecni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415663#p415663:2tjb21f0 je napisao(la):
GOJE » 09 Nov 2016 03:47 pm[/url]":2tjb21f0]Ljudi, od svega toga nema ništa. Pa cela parcela je njihova - i onaj ko nas je nagrdio i upropastio sa davanjem dozvole je to uradio za period celih naših života.

Pa moze da se otkupi deo parcele koji bi bio namenjen za kruzni tok, to ne bi kostalo skupo.
Mislim da je glupo rusiti zgradu koja vredi par miliona evra ili izgraditi tunel koji takodje vredi par miliona evra.
Kula treba da se zaobidje ali da nekako lepo izgleda. Posto je kula horizontalni reper logicno mi je da bude u centru neke urbane kompozicije koju bi zaobisao bulevar.
 
napravljena je greska ali nije bas smak sveta. pogledajte koliki je prostor levo od od tog patrljka bulevara, odnosno koliko ce tu biti blokova za gradnju kada jednom IMT bude otisao odatle, a to ce se svakako desiti pre ili kasnije. bice tu ozbiljnih novih bulevara i mislim da patrljak moze odmah u blagom luku da skrece na levo (sa jednom ulicom manjeg profila ka desno koja bi bila veza sa ostatkom bloka iza AC-a p do tosinog bunara, bez izlaza na TB) i da se onda sece pod pravim uglom sa novim bulevarom koji bi bio od interfriga na TB pa sve do j. gagarina. u nekoj daljoj buducnosti tu ce biti jos jedan bulevar od TB do j. gagarina koji ce ici trasom izmedju blokova i IMTA-a tako da ovaj od nas patrljak jednog dana treba da izadje (zavrsi) u blokovima a ne na tosinom bunaru.

zao mi je ali na oovm kompu imam samo paint i ne mogu da nacrtam tacno sta sam opisao pa umesto da skrabam evo samo GE printskrina sireg prostora, mislim da ovaj problem treba gledati u tom sirem kontekstu, narocito sto mislim da tosin bunar ipak treba da bude neka malo brza veza zemuna i tog dela grada i da ne treba gurati nove raskrsnice bas na svakih 200 metara, da ne bude off da spomenem i UMP. kao sto na UMP-u od TB-a ne treba da bude nova raskrsnica pre ove sa omladinskih brigada tako ni na tosinom bunaru ne treba nova raskrsnica izmedju postojece sa UMP-om (bdw, kad vec ta nije denivelisana) i prve sledece postojece ka blokovima, kod interfriga
 
Sve je to lepo i krasno, ali da bi se ista radilo u tom pravcu, treba resiti pitanje IMT-a, a to nece ici ni brzo ni lako. Pre svega, krupan je zalogaj za svakog investitora (koliko se secam to je preko 30ha povrsine), postoji zahtev zaposlenih da se fabrika delimicno vrati u pogon, a grad nema ni strategiju ni snagu da resi problem radnika i eventualno podeli plac na vise parcela. Licno, ocekujem da ce proci godine pre nego se to pitanje resi, pa je vezivanje resavanja nastavka ulice Dordja Stanojevica za sudbinu IMT-a besmisleno.
Staklena zgrada je tu gde jeste, treba je nekako zaobici, a to je jedino moguce rusenjem nekih magacina. Ako cemo vec o tome, resiti problem magacina je valjda mnogo lakse nego problem IMT-a, rusenjem svih magacina dobija se prostor velicine jednog bloka, znaci bili bi dovoljno prostora i za neku saobracajnicu a i za gradnju stanova ili poslovnog kompleksa, za cim vec bude veca potreba. Dodatni plus je sto bi onda spajanje Djordja stanojevica i Tosinog Bunara(Zemunske) moglo da se odradi bez novog semafora vec da se iskoristi vec postojeci kod IMT-a, tacnije preko puta Eko petrol pumpe.
 
Da bude jasnije o cemu pricam:

[

oicviceno crvenom : plac IMT
zelenom :magacini
zutom: sporna staklena zgrada

pink boja -izlaz iz Djordja Stanojevica u Tosin Bunar

Nisam se mnogo trudio kod crtanja, greske svakako postoje ali je to nacelna prica.

dopuna: plac IMT je povrsine 55 hektara. Treba pronaci ozbiljnog investitora za toliki plac, cisto za poredjenje, A blok se podize na povrsini od 3.6 ha.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415833#p415833:2324fnvs je napisao(la):
nbg_na_zalost » 10 Nov 2016 01:53 pm[/url]":2324fnvs]
Staklena zgrada je tu gde jeste, treba je nekako zaobici, a to je jedino moguce rusenjem nekih magacina.

staklena zgrada je vec zaobidjena, veruj mi, ja prosao pored i gle cuda, izasao na drugu stranu, cak do tosinog bunara.

ja sam samo pokusao da skrenem paznju da je nepotrebno i cak stetno uvoditi jos jednu raskrsncicu na 150 metara od postojece UMP/TB.. o tome da se rusi zgrada ili da se oko nje pravi kruzni tok, neko spomenu i TUNEL (mozda je most bolje resenje) ne bih, ja sam do predvece skroz strejt, opijate koristim samo u vecernjim casovima
 
Свим тим магацинима није место ту и надам се да ће у скорије време летети одатле. Не мора то бити баш оваква косина и Y раскрсница, може се малчице и да кривуда како би заобишла ову зграду на који мекбејн обраћа пажњу, а да раскрсница буде Т типа што је дефинитивно безбедније. Као што рекох, добра ствар у заобилажењу ове зграде и њеном постојању на оси Ђорђа Станојевића јесте што онда неће бити раскрсница ње и Земунске близу раскрсници УМП и Тошиног бунара. А овај продужетак Ђорша Станојевића само би помогао у смањењу оптерећења УМПа и лепо би везао Блокове.
 
Sviđa mi se plan. Svakako se mora nekako rešiti saobraćajnice kroz područje IMT-a s obzirom da je Jurija Gagarina preopterećena, a tek će biti kada se tu nakači i autoput sa sve autobuskom stanicom.
 
Hteo bih da vratim ovu citavu temu malo na pravi smer jednim prostim pitanjem... Jel se gradi nesto u Airport City-ju nesto trenutno?
 
Hajde, ima rešenja kako da se problem reši ali stvarno je strašno da neko konstantno uništava naš grad. Pa u kojoj zemlji na svetu bi neko mogao da napravi zgradu na logičnoj trasi nastavka bulevara? Odgovorne koji su dopustili izgradnju ove zgrade treba da je sramota-
 
Koliko se ja secam price vezanu za ovu visespratnicu, Izraelci su se konsultovali sa gradskom upravom i pitali ih za taj bulevar kako bi se prilagodili planom i uprava tad nije imala plan i bilo je po fazonu "vi hocete nas posao da radite jos" i ovi su klimnuli glavom okrenuli se i izgradili su ovaj soliter zahvaljujuci nemarnosti tadasnje gradske uprave jer ih bolela izvinite ona stvar za bilo sta sem mosta na adi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416223#p416223:248ogdxh je napisao(la):
KartmenBG » Sub Nov 12, 2016 9:42 am[/url]":248ogdxh]Koliko se ja secam price vezanu za ovu visespratnicu, Izraelci su se konsultovali sa gradskom upravom i pitali ih za taj bulevar kako bi se prilagodili planom i uprava tad nije imala plan i bilo je po fazonu "vi hocete nas posao da radite jos" i ovi su klimnuli glavom okrenuli se i izgradili su ovaj soliter zahvaljujuci nemarnosti tadasnje gradske uprave jer ih bolela izvinite ona stvar za bilo sta sem mosta na adi.
Mogu li se ikako saznati neka imena?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416335#p416335:3mu8t8bz je napisao(la):
Lurker » 13 Nov 2016 02:45 am[/url]":3mu8t8bz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416223#p416223:3mu8t8bz je napisao(la):
KartmenBG » Sub Nov 12, 2016 9:42 am[/url]":3mu8t8bz]Koliko se ja secam price vezanu za ovu visespratnicu, Izraelci su se konsultovali sa gradskom upravom i pitali ih za taj bulevar kako bi se prilagodili planom i uprava tad nije imala plan i bilo je po fazonu "vi hocete nas posao da radite jos" i ovi su klimnuli glavom okrenuli se i izgradili su ovaj soliter zahvaljujuci nemarnosti tadasnje gradske uprave jer ih bolela izvinite ona stvar za bilo sta sem mosta na adi.
Mogu li se ikako saznati neka imena?

Ne može.
Pre više godina je to bila moje interpretacija ovde na forumu. Upravo si bio svedok kako putem interneta se ni od čega putem gluvih telefona i nedgovornosti stvaraju "činjenice".


Ta zgrada nije bila u prvobinom planu (planovima) APC. Ja sam video na zidu neki plan na kojem je osnova bila kompletirana ulica (tako sam protumačio), bilu su ucrtani neki budući objekti, ali ni jedan na trasi ulice. A bili smo svedoci da su planovi APCa više puta menjani.


Mislim da treba da razmislimo o svrsishodnosti tog produženja u novonastaloj situaciji.
Pri tome mislim na spajanje "UMP"a sa Tošinim bunarom, ne na postojanje te zgrade.
Već od ranije imamo semafor i raskrsnicu kod EKO benzinske stanice.
Ako bi kojim slučajem produžili i proširili Đorđa Stanojevića do spajanja sa Tošinim bunarom, bilo bi veoma neracionalno da to bude na prostom produžetku sadašnje trase (sa obilaskom ove zgrade), jer bi smo dobili još jednu semaforizovanu raskrsnicu između dve postojeće, vrlo blizu EKO pumpe.

Po meni, za saobraćaj i za dalji razvitak na mestu te propale industijske zone je mnogo bolje ulicu skrenuti tako da se završava upravo na postojećem semaforu kod Eko pumpe. Tehnički je to moguće izvesti, ali ne znam koliko je problem vlasništvo nad parcelama i objektima.
Tu, osim onih magacina ima još samo benzinska i gasna stanica KryoGasa, jedna poslovna zgrada i još jedna nedovršena. U toj poslovnoj je centrala Tehnomanije i nekoliko IT firmi, ali to je samo adaptirani poslovni prostor i tu je dogovor uvek moguć.
Ta nedvršena, sa staklenom fasadom, je jedna jako čuna priča. To je zapravo višespratna nadogradnja na jednoj prizemnoj (ili možda jednospratnoj) zgradi bivše Fabrike odlivaka. Obzirom gde se nalazi i da je izgradnja zaustavljena isto kako je i počela (iznenađujuće brzo) sve mi liči da tek tu nisu čista posla.
 
Vrh