Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Прве слике аеродрома са новог торња. Не могу да чекам да ово ставим на Божић, тако да рачунајте ово таман као Божићни поклон :vops:

Toranj4.JPG

Toranj5.JPG

Toranj1.JPG

Toranj2.JPG

Toranj3.JPG
 
Krpa do krpe = zakrpa... i dogurasmo tako do 2022. godine.

Valjda će to sve imati neku formu i biti koliko, toliko uobličeno kada se završe radovi.
 
Da li se na kraju siri hodnik postojeceg C fingera ili ne? Vide se samo stubovi na slici, ali nigde nema ploce.
 
ExYu je objavio podatke:

18 putnika na letu za Nis;
putnici koji lete za Nis, a tranzitiraju kroz Beograd moraju da uzmu prtljag i da ponovo urade check-in, dok putnici u suprotnom smeru ne moraju;
vidi se na slici da je u pitanju gate A11.

Zna li neko nesto vise o tom gejtu? Nisam ni znao da postoji.
 
Na sajtu aerodroma nisu ni prikazani letovi za Niš.
Šta moze biti razlog?
Juče su obavljena dva leta i nije ih bilo među odlascima.
Za razliku od BEG sajta, nformacije bile dostupne na INI sajtu.
Ne razumem.
Baš bih voleo da nam neko objasni kakva je procedura i kako se "zaobilazi" pasoška kontrola kada putnik leti BEG-INI?
Možda se ide stepenicama kroz Terminal 1?
 
направљен је нови гејт посебно за овај лет. отприлике тамо где сам и рекао да су били некада домаћи одласци/доласци
 
Одлична анализа. На прошлогодишњем сајму наоружања била је мала поставка музеја, мало сам попричао са људима ту и изгледало ми је да немају баш потребан ентузијазам. Питао сам их за авионе који су остали у кругу аеродрома и оне рендере музејског парка између терминала, рекли су да ће највероватније бити тако нешто и учињено. Питао сам их и за ПВО технику која је срамно зарасла у коров и рекли су да ће можда то све да отерају старо гвожђе а да иста постоји по депоима војске и најавили су кошење траве иза жице. На сајму су изложили PT-17 који држе у депоу и користе тако за разне изложбе ван зграде, пошто у унутрашњости саме зграде физички више нема места за нове експонате.

Од неких извора који немају везе са самим МЈВ сам сазнао да ће следећи авион из спољне поставке који ће рестаурирати бити Ф-86Е са бројем 088 који је сада иза жице.
Није потребно пуно да се простор око музеја, који највише квари слику доведе у ред. треба да склоне жицу, а авионе лепо построје у колоне да може да им се приђе, а онда полако да сређују један по један. То не би били претерано захтевни радови. Да ураде нешто као пољаци у свом музеју. Али потребна је пре свега идеја и још више воља. Војска је много крут систем за било какве промене.
 
Није потребно пуно да се простор око музеја, који највише квари слику доведе у ред. треба да склоне жицу, а авионе лепо построје у колоне да може да им се приђе, а онда полако да сређују један по један. То не би били претерано захтевни радови. Да ураде нешто као пољаци у свом музеју. Али потребна је пре свега идеја и још више воља. Војска је много крут систем за било какве промене.

да се ја питам, музеј би припао Аеродрому. они би најбоље искористили његов потенцијал, а имали би и пара за све реконструкције и рестаурације
 
Најбоље би било да се музеј да на управљање ентузијастима, као што су Словенци урадили са њиховим војним музејем у Пивки. Тај музеј је пример за наш војни музеј и музеј ваздухопловства како треба да функционишу. Ал сигурно би музеју било боље да је финансијски подржан од аеродрома уместо од војске. Једино би било спорно да експонати музеја буду власништво стране фирме.
 
Ванси је концесионар, није власник. власништво над аеродромом је српско
 
Oнда би то било ок решење, мада видим град хоће од војске да преузме војни музеј, можда ће да стави шапу и на ваздухопловни.
 
да се ја питам, музеј би припао Аеродрому. они би најбоље искористили његов потенцијал, а имали би и пара за све реконструкције и рестаурације
Šta ako Vansi neće da mu pripadne upravljanje Muzeja? Ne možeš ih naterati da gube pare.

Mnogo smo puta pisali o tome. Muzej ne može da bude komercijalno održiv biznis ni da je duplo veći ali može da bude mnogo bolja turistička atrakcija kad se turisti vrate. Zato Muzej mora da bude u vlasništvu grada ili države. Muzej mora da se renovira i dobije veliki hangar za civilnu avijaciju i da se dovuku, restauriraju i stave pod krov 737, ATR, Konver, Karavela itd.

Predlagao sam da se u Beogradu napravi veliki Muzej nauke i tehnike Nikola Tesla (kombinovanjem sadašnjeg Muzeja Nikole Tesle, Muzeja Nauke i Tehnike, Muzeja automobila) a da Vazduhoplovni Muzej bude istureni deo tog velikog kompleksa. Taj kombo bi za cenu jedne karte bio ubedljivo najposećeniji muzej u Beogradu. Ali ajde ubedi Vesića.
 
Нажалост, садашња реалност музеја ваздухопловства је таква да треба да среде оне ужасне плочице на степеништу, да покосе траву и да среде све ваздухоплове испред, за сада су само два сређена, а два офарбана имагинарно од њих око 90 што су око зграде.
 
Šta ako Vansi neće da mu pripadne upravljanje Muzeja? Ne možeš ih naterati da gube pare.

па и не морају. музејом може да управља АНТ а.д., а да делове трошкова покрива одређеним процентом концесионе накнаде који Ванси плаћа, а део комерцијалним активностима
 
Комерцијалне активности да смисли Влајисављевић? ;)
 
Ovih godina verovatno nema koncesione naknade ili čak ide u suprotnom smeru. Nema prednosti u komplikovanju sa njima a i nije posao Aerodroma da vodi Muzej, kako u Srbiji tako i po svetu.
 
А што иде у супротном смеру? Што је Србија крива због мороне?
 
Vrh