Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Imas pravo i na 250€ odstete. Natezanje je sa njima da ti isplate, ali meni je uspelo jednom.
 
Hvala na informaciji. Nadam se da to važi i kada ponude alternativni let i smeštaj do tada. Svakako vredi pokušati.
EDIT: Koliko vidim u zakonu, jedno ne isključuje drugo.
 
"Ukoliko je let za koji ste potvrdili rezervaciju ukinut, mi ćemo vam:
1. pružiti izbor između nadoknade ili preusmerenja...
2. pružiti sledeće besplatne prednosti...
3. isplatiti naknadu na sledeći način: €250 za letove do 1.500 km"

Vazi u slucaju otkazivanja leta, duzni su da obezbede novi let ill da vrate novac, plus da isplate naknadu. Ima na sajtu zahtev, ali se spremi na borbu sa njima dok ti ne isplate.
 
Nevezano za Airserbiu, kako se može saznati pravi razlog zašto je neki let kasnio? Svi oni se vade na "extraordinary circumstances" da ne bi morali da isplate kompenzaciju.
 
E pa mi smo u Barseloni otpali na aerodromu čekajući da let iz BG pristigne. Trebali smo da poletimo za BG u 20:25, uredno smo čekirani, stigli do gejta, a onda je nastalo 6,5 sati otpadanje tamo. Na kraju se naravno na gejtu sve pozatvaralo, čak su i policajci zatvorili pasošku i otišli, a mi ostali sami samcati (dobili smo sendvič i piće). Za svo to vreme nikakve pouzdane informacije da li će uopšte i kada će let iz Beograda krenuti za Barselonu. Što je nagluplje na AirSerbia sajtu je bilo "sve zeleno", i to čak i kad smo već mi trebali biti u Beogradu, a on još nije ni krenuo ka Barseloni.
Mobilna aplikacija u ovim slučajevima beskorisna, Swiss, Lufthansa, Norwigian - svi šalju notifikaciju za svaku promenu statusa leta, ovde jedno veliko ništa. Kad sam poslao pitanje preko messenger-a, javili su mi se sutra oko podne pitanjem "Da li vam je informacija ili pomoć još uvek potrebna?"!!!
Na sajtu aerodroma Barselone se vreme dolaska (i posledično našeg odlaska) menjalo na svakih dva sata sve po malo dalje u noć. Na kraju smo poleteli posle 3 ujutro i sleteli malo pre pola šest umesto u malo pre 23h prethodnog dana. Ali eto bar ga nisu otkazali (verovatno samo iz razloga što ne leti svaki dan). Letovi u pitnaju su JU584 (BEG-BCN) i JU585 (BCN-BEG)
 
Google Earth objavio detaljni satelitski snimak aerodroma iz novembra. Lepo od njih mada na snimku ne vidim velika iznenadjenja, dosta toga smo videli na ovom forumu.
 
Tužna slika aerodroma.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211216-203532_Instagram.jpg
    Screenshot_20211216-203532_Instagram.jpg
    746,5 KB · Pregleda: 1.645
Док иде реконструкција, ово баш и не чуди. Ако се буде продужавало и после реконструкције, е онда је тужно.
 
Sa niškog aerodroma za sada na 7 destinacija
"U ponudi su letovi kompanije Viz er za Dortmund, Memingem i Bazel, zatim Rajan er letovi za Bergamo, Stokholm i Beč, kao i letovi Er Srbije za Frankfurt", rekao je za TV Prva direktor aerodroma Konstantin Veliki u Nišu Dušan Knežević.

"Za neki dan očekujemo da se uspostavi linija ka Malmeu.

https://www.b92.net/putovanja/vesti.php ... id=2074229
 
Jel bilo nekih vesti o letovima iz Kraljeva? Koliko znam leti se za Beč do 31. decembra, a posle? Da li su uspeli da zainteresuju neku low cost kompaniju ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908959#p908959:d22nju4n je napisao(la):
peper.mint » Pet Dec 17, 2021 4:36 am[/url]":d22nju4n]Tužno je što kad je u Beogradu par kofa u pitanju onda je to Tužno; ali kad je sve ovo bilo pre 3-4 godine na aerodromu u Njujorku onda je to valjda samo viša sila, ali nikako tužno, bahato, nestručno:

https://twitter.com/JoshEiniger7/status/950106349916033024

https://twitter.com/JRNYJim/status/950094493340045312

https://twitter.com/NBCNews/status/950109052536803328?ref_src=twsrc^tfw

Evo radujemo se što se Beograd ugledao na Njujork :gobb:
Šalu na stranu, dešava se, mada mi nije jasno zar to nije deo koji je i dalje pokriven, iznad je T2 koji i dalje ima krov? Možda je neka cev zeznuta u radovima?
Mada, do sada mi koncesionar nije ostavio neki dobar utisak...
 
Ne radujemo se, i ovo ne znači da se Beograd ugledao na Njujork. Da li zbog snega ili greške tokom renovacije, desilo se kao što se dešava i na drugim mestima.

Ja sam prvi koji ovde kritikuje po Aerodromu zato što hoću da Tesla postane što bolji, lepši i veći aerodrom i to što pre. Kritikovao sam katastrofalnu odluku da se ne pravi prava odvojena druga pista i potpuno novi udaljeni terminal ali za to nije kriv Vinci nego prethodni menadžment i alava država. Kritikovao sam kašnjenje novog Tornja, pa što solarne ćelije nisu iznad parkinga, što taj novi parking nema normalnu čekaonicu da se putnici sklone od sunca i kiše dok čekaju autobus. Kritikovao sam što su prvu godinu koncesije izgubili u merenjima a ne kopanju, što je trebalo skoro 3 godine da počnu da rade centralnu ekstenziju terminala, što neće da objave rokove kad se to tačno otvara, pa kritika Muzeja itd itd.
 
Rekoh da je u pitanju šala :) znam tvoj odnos prema celom projektu, slažem se sa tobom u potpunosti. Mada sam prestao da komentarišem mnogo oko aerodroma zbog dežurnih tetki koje sve ovo pobrojano smatraju cepidlačenjem (verovatno u životu nisu videli bolje).

Koncesionara sam pomenuo jer aerodrom i dalje prati taj neki naš vašar-cirkus mentalitet. Prljavi i zapušteni toaleti, reklame na sve strane preko svih mogućih površina itd, zaista onaj malogradjanski pristup dominira.
 
Mada sam prestao da komentarišem mnogo oko aerodroma zbog dežurnih tetki
Nisi jedini,
dežurne tetke koje nisu lobisti uglavnom pune su školskog znanja sa premalo prakse i pristanišnog iskustva,
te kao gotovo ne moguca misija da shvate dat opravdan komentar . Sve shataju kao napad te su im odgovori nemilosrdni presurovi . Zbog te nadmenosti ova sadašnja slika i stanje aerodrma ih žulja i pravi nezgodacije koje ce da traje a nisu za hvalu, ma kolko lobirali da se divimo carevom novom odelu
Konkretno ceo projekat ovog malog produžavanja ,,C,, platforme sa gejtovima jeste ne srazmerno lošiji u svim segmentima u odnosu na iskoršcenje postojece "B" platfotme sa projektom ,,lakškeg,, B- pax-terminala. Koliko se sećam naš cenjeni član BBa je i dobio priznanje i neku nagradu za sl. projekat ,,lakšeg,, terminala koj bi kao takav upravo odgovarao uz ,,B,, platformi . Al nažalost ,,ajkule,, su ga izjele i nacrti proračuni trunu po našem običaju u nekoj fioci....

Čak i bez koncesionara bilo je moguce proširiti luku na ,,A ,, platformi (A-10,-12)
tako da uvecan profit ne delimo sa drugima... sada na nj.radost i našu žalost , ne promenljivo ici ce de je krenulo .... jbg... kad ode june nek ide i uže....

jer aerodrom i dalje prati taj neki naš vašar-cirkus mentalitet
.
Naravno, došli su po profit
Dok drugi prave lučka umetnička dela i tehnološka dostignuca od vazdušnih luka za buducnost, , ovde ideja vodilja: po svojoj prirodi je što manje ulaganje a što vece zahvatanje uz prihvatljivo podmazivanje lako ostvarljiva u takav ,,lokal,, miljeu
:sesir:
 
Naravno da je bilo boljih rešenja za terminal i to mnogo varijanti. Šta sad da radimo osim da kukamo?

Nije mi problem što su došli po profit, pa to normalno hoće i ovi što su zidali umetnička dela od aerodroma. Osim u Severnoj Koreji i par drugih mesta i treba da je cilj profit. E sad ovi u Zagrebu su izgleda dobijali subvencije do sada a od sada misle da zaradjuju preko većeg broja putnika od Rajanera. U Beogradu je cilj da se ide na 12 do 15 miliona putnika što je mnogo više od planova u Zagrebu, i ako budu imali toliko putnika praviće debeli profit. To valjda ne smeta ako usluga bude na nivou.
 
Sa svim se slažem osim sa poredjem sa Zagrebom koj nikada nije bio , niti ce biti
ni do kolena sa Beogradskom aerodromom ni u jednoj stavci i to po objektivnim parametrima u svemu.
:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909167#p909167:46a0t9jo je napisao(la):
peper.mint » Pet Dec 17, 2021 8:30 pm[/url]":46a0t9jo]Ne radujemo se, i ovo ne znači da se Beograd ugledao na Njujork. Da li zbog snega ili greške tokom renovacije, desilo se kao što se dešava i na drugim mestima.

Ja sam prvi koji ovde kritikuje po Aerodromu zato što hoću da Tesla postane što bolji, lepši i veći aerodrom i to što pre. Kritikovao sam katastrofalnu odluku da se ne pravi prava odvojena druga pista i potpuno novi udaljeni terminal ali za to nije kriv Vinci nego prethodni menadžment i alava država. Kritikovao sam kašnjenje novog Tornja, pa što solarne ćelije nisu iznad parkinga, što taj novi parking nema normalnu čekaonicu da se putnici sklone od sunca i kiše dok čekaju autobus. Kritikovao sam što su prvu godinu koncesije izgubili u merenjima a ne kopanju, što je trebalo skoro 3 godine da počnu da rade centralnu ekstenziju terminala, što neće da objave rokove kad se to tačno otvara, pa kritika Muzeja itd itd.


Читајући ово долази се до закључка да су побројане грешке и пропусти ненадокнадиви и превелики, да је можда цео овај пројекат реконструкције због начина на који се изводи тотални промашај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908282#p908282:19sp19yh je napisao(la):
cemix » Sre Dec 15, 2021 2:22 am[/url]":19sp19yh]Nevezano za Airserbiu, kako se može saznati pravi razlog zašto je neki let kasnio? Svi oni se vade na "extraordinary circumstances" da ne bi morali da isplate kompenzaciju.

Verovatno nigde. Postoje delay kodovi koji se koriste, ali su informacije zakljucane.
 
.... kako se može saznati pravi razlog zašto je neki let kasnio...

Pa u avio saobracaju nema kaubojštine ako se ne stigne na ,,slot,, ( vreme ) mora da saćeka PO REDU prvi slobodan
Sva naša posada su majstori u ,,peglanju,, al ni oni nisu svemoguci.... Čak i zaposleni
aerodeoma često nad ljudskim naporima stignu da ispeglaju ubrzavajuci vreme od sletanja do poletamja ...
jbg. zimski period ume da ima i previše nezgodacija što bi rekli tu komplikejdit za objašnjavanje putnicima , pa je za obe strane bolje i lakše tumačenje samo - kašnjenje-
Sve stuacuje kompezacije šteta ima naširoko navedeno u podebelom ,, gomu,, ko ga ne mrzi a dokon je, može da ga lista
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909371#p909371:x45s8i9o je napisao(la):
Dzigi Bau » Sub Dec 18, 2021 3:06 pm[/url]":x45s8i9o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909167#p909167:x45s8i9o je napisao(la):
peper.mint » Pet Dec 17, 2021 8:30 pm[/url]":x45s8i9o]Ne radujemo se, i ovo ne znači da se Beograd ugledao na Njujork. Da li zbog snega ili greške tokom renovacije, desilo se kao što se dešava i na drugim mestima.

Ja sam prvi koji ovde kritikuje po Aerodromu zato što hoću da Tesla postane što bolji, lepši i veći aerodrom i to što pre. Kritikovao sam katastrofalnu odluku da se ne pravi prava odvojena druga pista i potpuno novi udaljeni terminal ali za to nije kriv Vinci nego prethodni menadžment i alava država. Kritikovao sam kašnjenje novog Tornja, pa što solarne ćelije nisu iznad parkinga, što taj novi parking nema normalnu čekaonicu da se putnici sklone od sunca i kiše dok čekaju autobus. Kritikovao sam što su prvu godinu koncesije izgubili u merenjima a ne kopanju, što je trebalo skoro 3 godine da počnu da rade centralnu ekstenziju terminala, što neće da objave rokove kad se to tačno otvara, pa kritika Muzeja itd itd.


Читајући ово долази се до закључка да су побројане грешке и пропусти ненадокнадиви и превелики, да је можда цео овај пројекат реконструкције због начина на који се изводи тотални промашај.
Nenadoknadivo je što nije napravljena odvojena druga pista ka zapadu i što na toj strani nije napravljen totalno novi terminal, kao što je decenijama planirano. Pitaj Sašu Vlaisavljevića što je tako. Ona priča sa budućim mega aerodromom kod Dobanovaca je posledica ove katastrofalne odluke.

S druge strane nije baš totalni promašaj jer će aerodrom dobiti mnoge stari koje nije imao a realno su mu trebale pa se mora priznati da će biti bolje kad jednog dana završe posao. Kao prvo dobiće odvajanje dolaznih i odlaznih putnika, centralnu bezbedonosnu kontrolu, broj mostova uvećan sa 16 na za sada 24 tj 27 u kasnijoj fazi, imaće renovirane one katastofalno stare gejtove A6 do A10, veći broj šaltera za ček-in, veći prostor za preuzimanje prtljaga, više mesta za restorane i radnje, alternativnu pistu kad primarna nije u funkciji, brze izlaze sa piste itd itd. Nije idealno ali će biti bolje nego što je bilo.
 
Centralna bezbednosna kontrola (pod pretpostavkom da se odnosi na jedinstveni security pre gejtova) nije dobra promena, to je uvek losije resenje od bezbednosne kontrole po gejtu. Bukvalno nigde se ne prolazi obezbedjenje brze nego na BG aerodromu, i za to je iskljucivo zasluzna kontrola na gejtu. Centralizovana kontrola je bolja za profit vlasnika, ali svakako mnogo losija za putnike
 
.....Kao prvo dobiće odvajanje dolaznih i odlaznih putnika, centralnu bezbedonosnu kontrolu, broj mostova uvećan sa 16 na za sada 24 tj 27 u kasnijoj fazi, imaće renovirane one katastofalno stare gejtove A6 do A10,....

Ne slažem se da je tolki boljitak :mrgreen:

Kao prvo ,,centralna ,, je žešca glupost jer time tranzitni pax iz Damaska bez kontrole ulazi u gejt za Frnkfurt, Njujork i dr.

Drugo svaki (4) C izlaz je bio dupli a sad su samo promenom naziva ,, ko ćarolija,, dobil osam :lol:
Dalje.
Renoviranje starih gejtova i nije neko dostignuce
Ma... mrzime da nabrajam dalje jer to ne može išta da promeni
rekoh vec- gde ode june nek ide i uže-
:sesir:
 
Vrh