Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

"Тим за праћење концесије"....а о концесионару све у суперлативима. Најбољи, највећи, најлепши....
Читам овај безвезни чланак и питам се јел ови раде за ПР службу концесионара или треба да га контролишу.
Сад ови који су учествовали у припреми концесије раде као контролно тело. Трагикомедија.

Vasiljević je bio žuti kadar u Jatu pa je promenio tim i našao uhlebljenje na Aerodromu. Ta ista Ana je bacala prašinu javnosti u oči obećavajući vidikovac na krovu 2017 kad se znalo da od toga nema ništa jer je krenuo proces koncesije. Kad je dodeljena koncesija, trebalo je naći novo uhlebljenje, a sad Vasiljević & Co pokušava da se proda kao konsultant za druge aerodrome. :laugh:

Najsmešniji deo je kad PetarV vidi neka rešenja u Planu a Vasiljević neće da mu odgovori zbog poslovne tajne :lool:

Kakva crna poslovna tajna, pa nemaju oni recept za lek protiv raka! Tajna je zato što su ogromne pare dobijene za koncesiju pa je vrlo malo ostalo za ono što se mora napraviti da bi aerodrom mogao da opsluži 12-15 miliona putnika. Vođa voli da pokazuje veliku maketu Beograda Na Vodi pa bi naravno voleo da se slika pored impresivne makete onog što će biti napravljeno od aerodroma. Ali to što će biti napravljeno možda više liči na kutiju za cipele nego na impresivnu arhitekturu novog terminala u Zagrebu pa Vođa nema priliku za slikanje pored takve makete. Zato su planovi tajni, jer je Vlaisavljević sveo projekat na bedni minimum da bi izvukao što više keša na početku koncesije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709581#p709581:2mo2llmu je napisao(la):
Čika Brana » 18 Feb 2020, 11:14[/url]":2mo2llmu]"milanche" имаш моју похвалу за пост али морам додати да пруга мора проћи испод ауто пута јер ће у противном бити сувише високо у зони непосредно испред прага писте. Практично пругу би требало почети укупавати на почетку плаве кривине.
Hvala Cika Brano :) Moguce da mora ranije da se ukopava, prepotavljam da je i kod njih predvidjeno da pruga ide podzemno tim delom. U dokumentu pise da se predvidja podzemna stanica, a s obzirom da imaju ukrsatanje pruge sa putom koji vodi od autoputa ka aerodromu, pretpostavljam da pruga ide podzemno celom tom deonicom. Ne vidim da bi nesto drugacije moglo da se izvede.

Onaj crtez sa tekstualnim obrazozenjem na dve kucane strane a4 je predat kao primedba plana, pa cemo da vidimo. Ja sumnjam da ce nesto usvojiti, ali da me ne grize savest da makar nisam nesto uradio. Da ne kazu da se samo kritikuje a da se nista konstruktivno ne predlaze :)
 
Vidim da ovde ima dosta ideja u vezi PDR (plana detaljne regulacije aerodroma). Da li je neko od forumaša išao juče na ovo i ako jeste, da li je bilo dobrih predloga:

"JAVNA SEDNICA Komisije za planove Skupštine grada Beograda, održaće se u zgradi Gradske uprave Grada Beograda, u Kraljice Marije 1 (sala na 20 spratu) 21. februara 2020. godine, u 13 časova. U toku javne sednice, sva prisutna fizička i pravna lica koja su podnela primedbe u vezi sa Nacrtom plana u pisanom obliku, mogu obrazložiti primedbe pred Komisijom za planove Skupštine grada Beograda."

izvor:
https://urbel.com/news-category/javni-uvidi/?script=lat
 
Dve slike radova oko C gejtova sa zemlje + bonus,ekskluzivno ograđen je i rasčišćen prostor na mestu gde će se raditi novi toranj.Postavljena je i građevinska tabla kao i kontejneri.
52dbb679a5aecd545b07db35be1a95c3.jpg
4958b14abcdc8985f5373d9c66bde457.jpg
5f0a9da787376c780ea06d6eb138eba0.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ima li neko pravu mapu plana detaljne regulacije gde je isrctano tacno gde je koja zona, konkretno onaj deo od aerdroma ka Novom Beogradu i groblju me zanima.
 
Danas ogradili onaj travnati deo pored parking pozicija za generalnu avijaciju. Sta tu prave?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712076#p712076:vwxqhl15 je napisao(la):
Misha V » Sre Feb 26, 2020 5:31 pm[/url]":vwxqhl15]Danas ogradili onaj travnati deo pored parking pozicija za generalnu avijaciju. Sta tu prave?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Izmedju ograde i parkinga ili onaj deo gde stoje olupine?

Nemam pojma sta prave.
 
Onaj deo gde su stajale olupine, na travi, ali je to rascisceno pre nekog vremena.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712076#p712076:nv3gxf58 je napisao(la):
Misha V » 26 Feb 2020 04:31 pm[/url]":nv3gxf58]Danas ogradili onaj travnati deo pored parking pozicija za generalnu avijaciju. Sta tu prave?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosiruju platformu generalne avijacije. E sad, pre jedno godinu dana bila je info da ce na tom mestu biti tri pristanisne platforme za kargo avione, mada je logicnije da budu blize Kargu. Opet i to je daleko bolje resenje nego sadasnje: kargo avijacija bude ili na B platformi ili na N1 za de-ice. Sad, da li ce genralnu da prebace na taj novi deo,a kargo blize magacinu, ne zna se jos.
Koliko sam cuo od gradjevinaca, pored prosirenja C terminala, trebalo bi da se celom duzinom napravi jos jedan sprat,radi razdvajanja putnika. I rade se uveliko, kao sto je ovde vec pisano novi bus gejtovi.
U njvi `iza` Jat tehnike se pravi parking i `betonska baza` za sve te predstojece radove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712395#p712395:jxba0knb je napisao(la):
filip88 » Чет Феб 27, 2020 6:03 pm[/url]":jxba0knb]Kada će početi sa proširenjem glavne zgrade terminala?

Neće uskoro...

Neka inostrana, pretpostavljam francuska kompanija, je uradila idejni projekat i projekat tehnologije nove zgrade terminale koja ima bruto građevinsku površinu od oko 42.000 kvadrata.

Na osnovu idejnog projekta Vinci/Terna treba da ugovori sa domaćim projektantima, koji jedini imaju pravo potpisa projekata, da urade projekte za građevinsku dozvolu i projekat za izvođenje. S obzirom na veličinu objekta mislim da je moguće, uz mnogo truda, da se projekti završe do kraja godine. U skladu sa tim, početak radova je moguć narednog proleća.

Proširenje aerodroma sadrži veliki broj objekata i veoma je moguće da su drugi objekti u kasnijim fazama, ali nemam nikakve informacije u vezi drugim objektima.
 
Očigledno je da svet upada u ekonomsku korekciju zbog uticaja virusa. Putovanja za i iz Azije, kruzeri, mnoge privredne grane su već ozbiljno pogođene i neće se oporaviti mesecima čak i da ovog trenutka prestane dalje širenje zaraze. Taman smo glasali o prognozi broja putnika u Beogradu ove godine kad je očigledno da više nema mesta velikom optimizmu. Sad mi deluje da će biti super ako ove godine bude više putnika nego prošle, samo da ne bude pad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714798#p714798:hs65h6ju je napisao(la):
JohnnyLee » 06 Mar 2020 02:39 pm[/url]":hs65h6ju]Корона полако узима маха. иако аеродром још није објавио податке, фебруар и март ће сигурно бити у минусу, у најбољем случају на 0. поред Ер Србије, ТАРОМ, Остријан и Алиталија смањују фреквенције ка Београду, а очекују се Луфтханза и Свис

Bila je greška u tekstu koja je odmah ispravljena. Februar će biti u plusu i to lepom, mada bi bio u još boljem da nije bilo pada broja putnika poslednjih dana meseca. Dvoumio sam se kako da napišem da je pad bio od kraja februara i da se nastavio u martu pa sam greškom napisao da će biti manje putnika u februaru i martu. Ubrzo po objavljivanju sam shvatio grešku, pa sam ispravio da će minus biti u martu (i sasvim sigurno u aprilu, ali to je još preuranjeno da se piše i nagađa).
Dakle, februar je u plusu, ali mart će sigurno biti u minusu što se stranaca tiče, a vrlo verovatno i ukupno, pošto i JU ima sve veći pad.
 
Bojim se da hoće. Evo upravo je Alitalia otkazala sve letove do Beograda u martu.
https://www.aviatica.rs/alitalia-otkazala-sve-letove-do-beograda-tokom-marta/
Čuo sam se danas sa njima i pitao da li imaju neki spisak otkazanih letova ili neki plan redukcija, ali nemaju. Kažu da se otkazuju letovi sve više i to ka svim destinacijama. Ozbiljno sam uplašen za njih posebno, jer je Italija najviše pogođena virusom i tamo više niko neće da ide.
 
Италија погођена, а Алиталија на самрти. ако се из овога извуку, неће никада пропасти
 
Pa korona se tek zahuktala u Evropi, nažalost smanjenje letova ima da se oduži sigurno mesecima, nema šanse da se do aprila išta pozitivno desi što bi toliko naglo uticalo na slabljenje straha među populacijom za putovanja. Jedino neki čudotvorni lek, koji nećemo videti tako brzo.

Štaviše svakodnevno otkazivanje poslovnih putovanja širom korporacija takođe ne može da se posle za dva dana ukine i da se svi negde zapute.

Najbolje što može da se desi je da u aprilu počne smanjenje broja slučajeva u tolikom broju da se ljudi ipak odluče na letovanja pa da se i saobraćaj i turizam bar donekle poprave, ali u letnjim mesecima.
 
Situacija je sve gora. Evo malo pre Lufthansa Grupa najavila veoma drastične mere.
https://www.aviatica.rs/lufthansa-group ... navirusom/
Sigurno će i Beograd biti skresan u izvesnoj meri.

Evo šta je do sada potvrđeno da je otkazano od/do BEG:

- Austrian, 7 letova tokom marta
- Alitalia, sve do kraja marta
- Aegean, 1 let 26. marta
- Air Serbia, sve letove utorkom do Milana i najnovija info let od/do Venecije za 11. mart i let od/do Rima za 24. mart.
 
O tome sam ostavio komentar pre nedelju dana, ljudi tek sad počinju da shvataju da će rast broja putnika za ovu godinu možda biti na nuli.

Za razliku od Kine gde je prošao udarni talas, po Balkanu se tek sada širi virus i tako će biti u sledećim nedeljama. Ako se broj zaraženih stabilizuje ili počne da opada u sledećih mesec ili dva, onda ima šanse da se ljudi ohrabre i vrate avionima i putovanjima ovog leta.

Ako epidemija po Balkanu nastavi da raste propašće udarni meseci juli i avgust a zbog toga može čitava 2020 da bude bez rasta. Beograd je pre svega avio čvorište za Balkan, pa je važno da se epidemija po Balkanu i u širem smislu Evropi obuzda do maja.
 
Air Serbia otkazala 2 leta za Bukurešt sredinom marta i 2 leta za Prag, prvi sutrašnji, a drugi planiran 14. marta.
 
Vrh