Posle xy dana, juče sam se vratio u Beograd i evo nekih uvida.
Čini mi se da bi rešenje za "toplu vezu" "Tesle" sa železničkim stajalištem moglo da se uradi po uzoru na atinski aerodrom.
Tamo je stajališna zgrada (metroa i prigradske železnice) u vidu svojevrsnog satelitskog terminala, koji je povezan nadzemnim hodnikom sa pokretnim trakama (aka. travelatorima), a koji se ne završava u samoj zgradi terminala, već ispred saobraćajnice.
Taman je i rastojanje nekih 400-500 metara, procena šac-metodom. Nije skupo rešenje, a vrlo je praktično.
No, bojim se da će naši izabrati soluciju koja će podrazumevati šatl-autobus...
Na BEG vidim da su skinute sve vizuelne zaštite sa novih lokala (osim na jednom na dolascima). Još ne znam da li to znači skoro otvaranje.
Sama aerodromska procedura je prošla prilično ok, avion se vrlo brzo isključio sa PS piste i stigao do gejta, kroz zgradu, nažalost, mora da se pomiri sa dužom špacir-turom (mada mislim da se rade novi travelatori), ali pasoška je zaista brza, otkako većina ljudi ide na automatsku kontrolu. Ovog puta su sve mašine radile, ali mnogima je bagovalo zbog činjenice da direktno prislone "biometrijsku" stranu, umesto da je "proklizaju" kroz mašinu, kako piše u uputstvu.
Jel su to menjali nešto? Oduvek je bilo da se prisloni.