Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Posle xy dana, juče sam se vratio u Beograd i evo nekih uvida.

Čini mi se da bi rešenje za "toplu vezu" "Tesle" sa železničkim stajalištem moglo da se uradi po uzoru na atinski aerodrom.
Tamo je stajališna zgrada (metroa i prigradske železnice) u vidu svojevrsnog satelitskog terminala, koji je povezan nadzemnim hodnikom sa pokretnim trakama (aka. travelatorima), a koji se ne završava u samoj zgradi terminala, već ispred saobraćajnice.
Taman je i rastojanje nekih 400-500 metara, procena šac-metodom. Nije skupo rešenje, a vrlo je praktično.
No, bojim se da će naši izabrati soluciju koja će podrazumevati šatl-autobus...

Na BEG vidim da su skinute sve vizuelne zaštite sa novih lokala (osim na jednom na dolascima). Još ne znam da li to znači skoro otvaranje.

Sama aerodromska procedura je prošla prilično ok, avion se vrlo brzo isključio sa PS piste i stigao do gejta, kroz zgradu, nažalost, mora da se pomiri sa dužom špacir-turom (mada mislim da se rade novi travelatori), ali pasoška je zaista brza, otkako većina ljudi ide na automatsku kontrolu. Ovog puta su sve mašine radile, ali mnogima je bagovalo zbog činjenice da direktno prislone "biometrijsku" stranu, umesto da je "proklizaju" kroz mašinu, kako piše u uputstvu.

Jel su to menjali nešto? Oduvek je bilo da se prisloni.
 
Topla veza stanice i terminala bi jedino mogla da ide ovom zelenom površinom uz Parking 7, drugog prostora nema. Međutim posle opet prepreku stvara ulica, NIS pumpa, a sa druge strane Walter pa posle Teslin spomenik. Sve je toliko načičkano i neplanski rađeno, da je tu više nemoguće normalno pešačiti niti uopšte postoji trotoar na većem delu.

Preostaje jedino da se napravi pasarela celom dužinom, o čemu opet nije razmišljano tokom rekonstrukcije terminala 2 nego su okupirali ceo prostor ispred parking mestima.
 
Dizajn bez naslova.jpg
 
Ne može se iz železničke stanice odmah uskočiti na A gejtove, moraš ići svakako do terminala.
 
Vrh