Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Можда најгори моменат ми је "хол" Т2 који је сведен на простор од можда 20х5м тик уз фронталну фасаду и улазе. Био сам у већим холовима бутика. Ту се лепо види како им је у фокусу била комерцијала на уштрб комфора путника.
 
Pobrkao si ti prepisku sa nekim drugim. :)

Elem, plafoni 4 metra i parket, samo cu to reci.
 
Da je moglo bolje, moglo je. Ali pisati da ovo trenutno nije bolje u odnosu na ono što je bilo je previše.

Najveće probleme koje trenutno vidim na aerodromu su:
  • neodržavanje i nehigijena
  • nelognična i neefikasna rešenja oko protoka ljudi
  • nemogućnost rešavanja problema divljih taksista
  • manjak kvalitetnih opcija za hranu i piće
Osim poslednje stavke, koju je lako promeniti, sve ostale su bukvalno deo našeg genetskog koda.
 
Cudno mi i kako grade prugu do aerodroma, to ce da ubije i divlje i obicne taksiste. Kako su to taksisti dozvolili...?? :D
 
Kad se sleti, fali onih linijskih pokretnih traka. Ubacili su 2-3 kratke ali ima prostora i potrebe sa još.

Roditelji s decom koji imaju srpske pasoše su građani drugog reda na aerodromu jer ne mogu sami da prođu pasošku kontrolu koristeći biometrijske isprave već moraju da čekaju na šalterima. Sigurno je bilo moguće pronaći rešenje a ne da su automatizovane kapije rezervisane za 18+.
 
Upravo se ukrcao na avion na “Tesli”. Novi lokali stoje kao da je pitanje trenutka kada će ih otvoriti, u “Kafeteriji” su postavljene čak i kartonske šolje.

Hvala “Jetelu”, bio sam prvi put u “Er Srbijinom” salonu, utisak je loš. Nisu imali vode, pa nije bilo ni za kafu, ni za WC.
Plus, zbunili su se okle meni pravo sa “Jetelom” d’ulazim. Ali su bili ljubazni i pustili su me.
 
Plus, zbunili su se okle meni pravo sa “Jetelom” d’ulazim.
Pa ako si samo pokazao karticu i nemaš pravo da uđeš. Nego bi morao da kroz Yettel Shopping kupiš avionsku kartu sa Yettel Sve promocije (koja ukuljučuje i sve benefite) i onda bi ulazio sa boarding pass-om u salon.
 
Bugari ušli u Sofiju
c99f3b8a59b4b806c90a7ff71a8121b4.jpg


Sent from my SM-S928B using Tapatalk
 
Beograd će opsluživati novi Embraer E2 i Airbus A320neo, s modernim interijerom, udobnim sjedalima, internetom i sustavom zabave. Putnici iz regije moći će koristiti dobre konekcije Air Serbije iz Zagreba, Ljubljane, Podgorice, Tivta i Budimpešte.[...]

Osim Jordana, u ponudi će biti i letovi za Libanon, Egipat, Irak i Siriju, dok su preko Amana dostupne odlične veze za Kuvajt, Bahrein, Dohu, Saudijsku Arabiju, Dubai i Abu Dhabi. Od zime 2026. Royal Jordanian će nuditi i Daleki istok, s Bangkokom kao glavnim odredištem koje opslužuje njihov Boeing 787 Dreamliner.

Izvor: https://tragento.com/ekskluzivno-royal-jordanian-se-vraca-u-beograd/
 
Pitah I na temi o NIS-u, interesuje me jel se zna ko toči gorivo na aerodromu, i čije cisterne ga razvoze?
 
Beograd će opsluživati novi Embraer E2 i Airbus A320neo, s modernim interijerom, udobnim sjedalima, internetom i sustavom zabave. Putnici iz regije moći će koristiti dobre konekcije Air Serbije iz Zagreba, Ljubljane, Podgorice, Tivta i Budimpešte.[...]

Osim Jordana, u ponudi će biti i letovi za Libanon, Egipat, Irak i Siriju, dok su preko Amana dostupne odlične veze za Kuvajt, Bahrein, Dohu, Saudijsku Arabiju, Dubai i Abu Dhabi. Od zime 2026. Royal Jordanian će nuditi i Daleki istok, s Bangkokom kao glavnim odredištem koje opslužuje njihov Boeing 787 Dreamliner.

Izvor: https://tragento.com/ekskluzivno-royal-jordanian-se-vraca-u-beograd/
Вероватно ће неки код шер са Ер Србијом да се догоди у будућности. Занимљив је развој линија на Тесли, за аеродром средње величине (попут Штутгарта нпр.) са 9 милиона путника о.г. заиста има импресиван број линија. Ако додамо и Торонто и вероватно Мајами, онда сем Ирске у Европи, те блиског истока и Северне Африке нема много шта да се дода. Остаје развој ка Азији и Закавказју, те експанзија Ер Србије ка далеком истоку и дугоочекиване сезонске линије ка Тајланду, Карибима...
 
Pitah I na temi o NIS-u, interesuje me jel se zna ko toči gorivo na aerodromu, i čije cisterne ga razvoze?
Flystar Flight Support je dobio licencu i dovozi gorivo iz Mađarske, koriste ga strane aviokompanije. A za Air Serbiu kako sam razumeo, takođe je pribavila licencu i toči sama sebi gorivo. Verovatno su unapred od NIS-a nabavili velike zalihe dok sankcije nisu stupile na snagu.

Ono što ostaje nejasno za oba slučaja je, gde se sada skladišti avio-gorivo?
 
Па, оно НИСово поље са резервоарима, може да се прода/уступи ЕрСрбији по неком међудржавном споразуму, типа за 1 динар. Или неки бартер
 
Па, оно НИСово поље са резервоарима, може да се прода/уступи ЕрСрбији по неком међудржавном споразуму, типа за 1 динар. Или неки бартер

Rat u Ukrajini traje već 3 godine, i znalo se šta nas očekuje. Sankcije su uvedene (i odložene nekoliko puta) pre 9 meseci.

Da je neko hteo da uradi nešto, odavno bi uradio. Ovako i da uradi, što bi rekli, kasno Marko na Kosovo stiže.

A NIS - ili šta god bude ostalo od te kompanije u ovoj ili nekoj drugoj inkarnaciji, svakako je gubitnik, izgubio je tržište stranih aviokompanija. Ali eto, barem imamo konkurenciju sada.
 
Дошло је време, да жвалави коначно почиње да доноси државничке одлуке, а не само да се шлихта. Државничк аодлука није да нам данас буде добро и да будем на власти по сваку цену, већ да доносиш такве одлуке, које ће давати совје плодове кроз неколико година.

Од 2012, СНС банда влада краткорочним одлукама и извештајима Ипоса о рејтингу. Отуда и ово што си написао о 3 године не предузимања никаквих решења
 
Тешко, док воз обигра до Земуна, и док стигне до НБГ и Прокопа, такси је већ у центру.
Потпуно ми је нелогично што се прави железнички чвор код Земун поља а да се не отвори крак ка Новом Саду. Барем један регио на сат времена да крене од Обреновца (у будућности) преко Експа и аеродрома до Новог Сада а у шпицевима по један Соко од Суботице до аеродрома Никола Тесла. Ко лети Ер Србијом има џабе карту до аеродрома и од аеродрома тај дан - цела Војводина би се конектовала возом до аеродрома па би можда и неки Мађар летео за Русију, Кину, САД преко Београда и ишао возом из Сегедина, Пеште итд. до аеродрома Никола Тесла. У Немачкој сваки већи међународни аеродром има директну конекцију на ИЦЕ воз. Исто треба направити са Соколом а буквално је све ту - само једна конекција фали ка северу.
 
Vrh