Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

U Podgorici 1 minut ako sam dobro video.
IMG_0167.jpeg
 
1 min je dovoljno da izvadis stvari iz auta. Mozes slobodno na parking ako bi da se ljubiš.
 
Kljucno je da ovde nema ulazne i izlazne rampe, pa niko zvanicno ne meri 60 sekundi, vec se motaju organi reda okolo i teraju te ako okasnis
 

Šta je ovde po sredi? Mislio sam da je ovo superprofitabilna linija. Odlazak u Lisabon je baš postao popularan kod nas u poslednje vreme. Verovatno velikim delom i zbog ove linije. Čak sam i ja ove godine prvi put bio tamo i leteo njima u jednom smeru, avion je bio dupke pun.

...Mada ja i dalje nisam leteo nekim njihovim letom koji nije bio pun do kraja. I pored toga imam utisak da bazu u Beogradu vrlo stidljivo proširuju kada vidim naslove poput novih 15 linija Vizera iz tog i tog grada itd. Sad su u Sofiji bazirali i sedmi avion. O Tirani da ne pričamo, Albanija je jedna od zemalja odakle najviše lete, više nego iz Mađarske. Ali dobro, nije uporediva situacija s obzirom na to da oni imaju mnogo više turista od nas.
 
Poslednja izmena:

Šta je ovde po sredi? Mislio sam da je ovo superprofitabilna linija. Odlazak u Lisabon je baš postao popularan kod nas u poslednje vreme. Verovatno velikim delom i zbog ove linije. Čak sam i ja ove godine prvi put bio tamo i leteo njima u jednom smeru, avion je bio dupke pun.

...Mada ja i dalje nisam leteo nekim njihovim letom koji nije bio pun do kraja. I pored toga imam utisak da bazu u Beogradu vrlo stidljivo proširuju kada vidim naslove poput novih 15 linija Vizera iz tog i tog grada itd. Sad su u Sofiji bazirali i sedmi avion. O Tirani da ne pričamo, Albanija je jedna od zemalja odakle najviše lete, više nego iz Mađarske. Ali dobro, nije uporediva situacija s obzirom na to da oni imaju mnogo više turista od nas.
Wizzair kao kompanija menja svoja poslovanja tj. Strukutur imaju pad akcija, zbog cega hoce sa optimizacijom linija da kompenzuju. Vec duze vreme imaju probleme sa nekim avionima, pritom ce se fokusirati na centralno-istocnoevropska poslovanja. Abu dhabi im navodno naveo vece troskove, smanjili su projektovan rast.. tako da verujem da kada se stabilizuju, da ce ponovo prosiriti linije…
 
Sve to se može i preformulisati u par reči - nisu bili zadovoljni popunjenošću kabine.

Indikativno je da su Kopenhagen i Lisabon ukinuti gde Air Serbia takođe ima svoje linije. Potražnja na nekim linijama se (ne)svesno preceni, što rezultira ili smanjenjem kapaciteta ili povlačenjem konkurenta. Isti scenario će se desiti sa Ženevom, a možda i Valensijom. Pritom ne mislim da je Lisabon precenjen, ali njegova udaljenost je izuzetno bitan i veoma skup faktor. Možda je Wizz imao recimo između 70-80% popunjenost, ali da bi se isplatila destinacija od četiri sata sa jeftinim kartama, njima treba bar 90% ili pune kabine bez praznih sedišta. Osim toga, Air Serbia ima letove i za Porto, što je privlačno za dodatno istraživanje Portugala i kombinovanje dva aerodroma pri putovanju. Vidim i da neke agencije nude takva putovanja, dolazak u Lisabon, povratak iz Porta i obrnuto.
 
Mislim da im Air Srbija pravi problem. Karte u poslednje vreme uopšte nisu ni probližno jeftine kao što su bile. Možda su karte jeftine za odredjene datume ali generalno često mi se dešava da kada kupim kabinski prtljag karta za Wizz bude 10% skuplja. Lično ću radije izabrati Air Serbiju ako je karta iste ili slične cene. Ovo važi i za Lisabon i za dosta drugih destinacija. 20 evra jeftinije nije low cost...
 
Vrh