Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Da li ima smisla da opet prozivam nadležnu instituciju?

Ako već morate da letite, gledajte da bude noćni let jer njegov dron ne snima noću. Svima koji sleću na 12L želim puno sreće, nadam se da će ova leteća nadstrešnica biti predupređena.

bpl.rs:

MapaOdobrenihLetovaApr2025.JPG


Youtube Vlogzilla Beograd Srbija:

Lukoil.JPG


Google Earth:

DronApr2025.JPG
 
Zar nema neko ograničenje softversko da ne može tu da ga digne?
Da li je već prijavljivan i sa kojim ishodom
 

Prilozi

  • IMG_0972.jpeg
    IMG_0972.jpeg
    90,6 KB · Pregleda: 100
  • IMG_0973.jpeg
    IMG_0973.jpeg
    84,8 KB · Pregleda: 96
  • IMG_0974.jpeg
    IMG_0974.jpeg
    101,5 KB · Pregleda: 78
  • IMG_0975.jpeg
    IMG_0975.jpeg
    93,4 KB · Pregleda: 82
  • IMG_0976.jpeg
    IMG_0976.jpeg
    118,7 KB · Pregleda: 78
  • IMG_1825.png
    IMG_1825.png
    378,8 KB · Pregleda: 80
Ne verujem da bismo uspeli to sami da izguramo. Ako Britanija ikada ukine vize, ukinuće ih u paketu zemljama Balkana koje nisu u EU. Ne mogu da zamislim da ukine Srbiji a da ostanu za Severnu Makedoniju, Crnu Goru, itd.
Ne vidim zašto bi to bilo povezano ukoliko bi se mi oko toga potrudili.
Dakle ako bi naše ministarstvo intenziviralo pregovore i tražilo taksativne uslove, pa ih onda ispunili, to bi moglo da se uradi.
Na primer, Velika Britanija je Hrvatskoj vize uvela (nakon perioda u kojem ih nije bilo) u novembru 1999. kada je detektovan nagli skoko zahteva za azil po ulasku na teritoriju Britanije (nekoliko hiljada godišnje), da bi nakon uvođenja viza taj broj počeo da pada, prvo na ispod 100 i na kraju - 2006. na oko 40 godišnje. Tada je u martu 2006. ugovoreno ponovno ukidanje viza. A tada HR još nije bila ni blizu ulaska u EU (tek je formalno započela pregovore par meseci pre toga).
Dosta stvari je zapravo i na nama i angažovanju oko nekih pitanja - zašto bi se Britanci angažovali da nam ukinu vize, ako mi sami na tome ne insistiramo?
Dakle, put i način postoje, direktnim pregovorima.
 
Ne vidim zašto bi to bilo povezano ukoliko bi se mi oko toga potrudili.
Dakle ako bi naše ministarstvo intenziviralo pregovore i tražilo taksativne uslove, pa ih onda ispunili, to bi moglo da se uradi.
Na primer, Velika Britanija je Hrvatskoj vize uvela (nakon perioda u kojem ih nije bilo) u novembru 1999. kada je detektovan nagli skoko zahteva za azil po ulasku na teritoriju Britanije (nekoliko hiljada godišnje), da bi nakon uvođenja viza taj broj počeo da pada, prvo na ispod 100 i na kraju - 2006. na oko 40 godišnje. Tada je u martu 2006. ugovoreno ponovno ukidanje viza. A tada HR još nije bila ni blizu ulaska u EU (tek je formalno započela pregovore par meseci pre toga).
Dosta stvari je zapravo i na nama i angažovanju oko nekih pitanja - zašto bi se Britanci angažovali da nam ukinu vize, ako mi sami na tome ne insistiramo?
Dakle, put i način postoje, direktnim pregovorima.
Iako konačnu odluku donose oni, dosta je na nama, i na našoj (nesposobnoj) diplomatiji.

Podsetimo se nekih činjenjica:
- mi smo zemlja kojoj je Evropska Unija stavila uslov (negde oko 2008. godine) da moramo uvesti pasoš sa nazivom naše zemlje. Do tada smo koristili plave pasoše nepostojeće Savezne republike Jugoslavije. Zemlja je tako prestala da se zove 2003. godine, a od 2006. godine smo Republika Srbija, koja je koristila pasoš SRJ)
- igrali smo se igrica zvanih ukidanja viza visoko rizičnim zemljama, što je dovelo do pretnji da će nam EU ponovo uvesti vize. Veliki broj državljana tih zemalja je koristio bezvizni režim sa Srbijom da bi došao ovde, pa zatom ilegalno prelazio granicu. Tek kada je EU zapretila, naš političar je odlučio da ipak ukine bezvizni režim tim zemljama. Neki od tih zemalja su bile Burundi, Iran, India, Kuba... koliko je to sumanoto bilo, govori podatak da čak i zemlje koje imaju bezvizni režim sa gotovo celim svetom, nisu imale bezvizni režim za te zemlje
- Zemlje kao što su Velika Britanija, i Evropska unija, bezvizni režim ne doživljavaju kao pravo, već privilegiju, i koriste kao "nagradu" za saradnju u različitim oblastima. Teško da je neko spreman da nagradi političare zemlje u kojoj demokratija doživljava strmoglavi pad.
- Apropo sposobnosti naše diplomatije, evo, pogledajte intervju ambasadora Srbije, datog Sky News-u povodom upotrebe zvučnog oružja u Beogradu. Mislim da je dovoljno pogledati i shvatiti o sposobnosti istih.
 
Zna li neko da li je predvidjena rekonstrukcija starog taxiway-a? Bas je u ocajnom stanju, iskrpljen....sa novom umetnutom pistom to ne bi bio problem.

Inace ozelenjavanje je krenulo, skromno ali krenulo je na vecim povrsinama na obodima parkinga...na malim trakastim povrsinama koje su najvidljivije u okviru parkinga i dalje samo izgazena zemlja...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: h2o
"Старих рулница", и нема потребе за мењање по падежима туђица.
Иначе нисам нигде прочитао да су рулнице у стању да требају реконструкцију...
 
Iako konačnu odluku donose oni, dosta je na nama, i na našoj (nesposobnoj) diplomatiji.

Podsetimo se nekih činjenjica:
- mi smo zemlja kojoj je Evropska Unija stavila uslov (negde oko 2008. godine) da moramo uvesti pasoš sa nazivom naše zemlje. Do tada smo koristili plave pasoše nepostojeće Savezne republike Jugoslavije. Zemlja je tako prestala da se zove 2003. godine, a od 2006. godine smo Republika Srbija, koja je koristila pasoš SRJ)
- igrali smo se igrica zvanih ukidanja viza visoko rizičnim zemljama, što je dovelo do pretnji da će nam EU ponovo uvesti vize. Veliki broj državljana tih zemalja je koristio bezvizni režim sa Srbijom da bi došao ovde, pa zatom ilegalno prelazio granicu. Tek kada je EU zapretila, naš političar je odlučio da ipak ukine bezvizni režim tim zemljama. Neki od tih zemalja su bile Burundi, Iran, India, Kuba... koliko je to sumanoto bilo, govori podatak da čak i zemlje koje imaju bezvizni režim sa gotovo celim svetom, nisu imale bezvizni režim za te zemlje
- Zemlje kao što su Velika Britanija, i Evropska unija, bezvizni režim ne doživljavaju kao pravo, već privilegiju, i koriste kao "nagradu" za saradnju u različitim oblastima. Teško da je neko spreman da nagradi političare zemlje u kojoj demokratija doživljava strmoglavi pad.
- Apropo sposobnosti naše diplomatije, evo, pogledajte intervju ambasadora Srbije, datog Sky News-u povodom upotrebe zvučnog oružja u Beogradu. Mislim da je dovoljno pogledati i shvatiti o sposobnosti istih.
Spisku bih dodao i biser kada je neki genijalan DSS kadar 2006, kada se ISO-u podnosio zahtev za dvoslovni kod zemlje predložio...

...SS (skraćeno od "Srbija Srbi").

ISO je onda predložio SX, pa su se naši žalili i tražili RS, što su opet jedva dobili, jer je dotični bio prerezervisan za neku rusku firmu (!), ali srećom, države imaju prioritet, makar i neozbiljne.
 
Pa da, nisam leteo baš dugo 10+ godina, ja sam odradio online check-in, ali treba da predam kofer i uzmem boarding pass.
 
"Старих рулница", и нема потребе за мењање по падежима туђица.
Иначе нисам нигде прочитао да су рулнице у стању да требају реконструкцију...
Slazem se, treba cuvati nas jezik, u ovom slucaju engleski je jezik avijacije i nisam mnogo zgresio.

Rulnica je u prilicno losem stanju, avioni konstantno poskakuju..moze se i videti na satelitskim snimcima da je krpljena i ispucana do besvesti.... Verovatno nije temeljno rekonstruisana od otvaranja, kao i stara pista.


Onaj video gore sa vatrogascima donosi vest da se nova vatrogasna stanica moze ocekivati tek 2027. godine! Neverovatno kako se bedno ulaze...ceo deo oko trenutne vatrogasne stanice je jeziv, zajedno sa malim zardjalim hangarima do mupovog hangara.
 
Pozdrav, nova sam na temi... Oprostite ako je vec bilo priče o tome, ali moram ovde da pitam jer nemam gde drugde...
Poslednja 2 puta kada sam sletela u BG, privatno vozilo koje me je čekalo, nije moglo da prodje kolima onim putem za "dolaske" nego sam sa koferima morala da se lomatam do rampe koja stoji ispred spusta za taj prolaz i posle nekako cudno da okrecemo automobilom. Ono što sam poslednji put uradila je da sam nakon prolaska svih carinskih i pasoskih kontrola otisla gore stepenicama na "odlaske" i rekla prevozu da me tamo pokupi. Tu je mogao proci sa besplatnim zadrzavanjem od 5min.
Htela sam ovde da pitam da li ja nesto ne radim kako treba ili jednostavno tako funkcionise? Ne putujem toliko cesto (cca 2,3 puta godisnje) ali uglavnom po Evropi nisam imala ovakvih problema sa razumevanjem funkcionisanja iako je na drugom jeziku sve...
 
Pozdrav, nova sam na temi... Oprostite ako je vec bilo priče o tome, ali moram ovde da pitam jer nemam gde drugde...
Poslednja 2 puta kada sam sletela u BG, privatno vozilo koje me je čekalo, nije moglo da prodje kolima onim putem za "dolaske" nego sam sa koferima morala da se lomatam do rampe koja stoji ispred spusta za taj prolaz i posle nekako cudno da okrecemo automobilom. Ono što sam poslednji put uradila je da sam nakon prolaska svih carinskih i pasoskih kontrola otisla gore stepenicama na "odlaske" i rekla prevozu da me tamo pokupi. Tu je mogao proci sa besplatnim zadrzavanjem od 5min.
Htela sam ovde da pitam da li ja nesto ne radim kako treba ili jednostavno tako funkcionise? Ne putujem toliko cesto (cca 2,3 puta godisnje) ali uglavnom po Evropi nisam imala ovakvih problema sa razumevanjem funkcionisanja iako je na drugom jeziku sve...
Прилаз самим доласцима је дозвољен искључиво јавном превозу, што укључује и такси и комби. Онако, из главе, исто је у Бриселу и Женеви. Приватно возило може да чека само на најближем паркингу. У Београду је то П1 до којег воде степенице, рампа и лифт, свега пар минута хода.
 
Прилаз самим доласцима је дозвољен искључиво јавном превозу, што укључује и такси и комби. Онако, из главе, исто је у Бриселу и Женеви. Приватно возило може да чека само на најближем паркингу. У Београду је то П1 до којег воде степенице, рампа и лифт, свега пар минута хода.
Hvala na odgovoru. Jel P1 beše onaj skupi parking? Postoji li mogućnost da ukoliko te neko samo kupi posle leta ne plati ništa?
 
Имате да узмете она колица. Натоварите кофере, и без проблема стигнете на рецимо паркинг поред оног најскупљег и ту може неко да сачека, тако да није потребно ломатати се са коферима:)
 
Vrh