Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Parkinzi i mostovska konstrukcija ispred terminala izgledaju ocajno...nesto su sad od drveca posadili, ali male zelene površine su izgazene i blato se raznosi. Morali bi da te male trakaste zelene povrsine koriste isključivo za drvece i da potom umesto trave nanesu neki drobljeni kamen kako bi ljudi mogli da gaze.
Betonske površine na mostovskoj konstrukciji su prefarbane sivom farbom koja je vec pocela da se ispira...neki od parapeta su vec popucali celom sirinom. Na srecu nisam bio dugo na donjem nivou, verujem da plafon i dalje stoji nedovrsen, goli beton bez ikakvih panela ili ukrasnih letvica...
Takodje higijena na parkingu je ocajna, vetar raznosi racune od placanja parkinga.
 
Ispod prosečan projekat, ispod prosečno izvođenje i tradicionalno srpsko nepostojeće održavanje. I onda je rezultat ovakav kakav si opisao.
 
Ispod prosečan projekat, ispod prosečno izvođenje i tradicionalno srpsko nepostojeće održavanje. I onda je rezultat ovakav kakav si opisao.
Просто ми није јасно како нису могли са Арапима или Кинезима да направе дил око аеродрома, то би изгледало мноооого боље.
 
pa u objektima kakav je aerodrom valjda ni ne treba gledati i promišljati da li bi neko pomislio ovo da radi, da li je sto**a, i kakav je mentalitet naroda, već napraviti standarde i procedure da do ovoga prosto ne može nikako da dođe, a očigledno je došlo (osim ako nije neki security penetration testing :D )
 
Просто ми није јасно како нису могли са Арапима или Кинезима да направе дил око аеродрома, то би изгледало мноооого боље
Možeš da praviš dilove sa svetim Petrom lično ako nisi u stanju da definišeš i zastupaš vlastite interese nema ti pomoći. Uopšte nije pitanje sa kime je dil nego zašto tolerišemo fušeraj i ko i kako kontroliše koncesiju i razvoj aerodroma. U krajnjoj liniji većina firmi koja projektuje i izvodi te radove su domaće tako da niko nam nije kriv osim nas samih.
 
Možeš da praviš dilove sa svetim Petrom lično ako nisi u stanju da definišeš i zastupaš vlastite interese nema ti pomoći. Uopšte nije pitanje sa kime je dil nego zašto tolerišemo fušeraj i ko i kako kontroliše koncesiju i razvoj aerodroma. U krajnjoj liniji većina firmi koja projektuje i izvodi te radove su domaće tako da niko nam nije kriv osim nas samih.
И ту си у праву...
 
Od losih stvari treba dodati i suludu ideju da dvoje ljudi proverava boarding pass pre pasoske kontrole...potrebno je postaviti boarding pass citace i rampe odmah posle stepenista na gornjem nivou. Izbaciti napornu rodbinu koja samo pravi guzvu.

Takodje airserbia bi morala da uvede automate za baggage dropoff, a ne da ljudi vrse gotovo identicnu proceduru kao kod normalnog check-in.

Sa druge strane treba i pohvaliti sto konacno menjaju plafon u duty-free. Iako je vrlo kilavo...
 
Шта ти смета родбина? Па нек се изгрле и исплачу људи. Неко можда није стигао, па сад користи последње минуте..
А пребацивати све на туоматику Србији је опасно, јер та иста атуоматика затаји па онда две недеље се поправља.
 
Шта ти смета родбина? Па нек се изгрле и исплачу људи. Неко можда није стигао, па сад користи последње минуте..
А пребацивати све на туоматику Србији је опасно, јер та иста атуоматика затаји па онда две недеље се поправља.

Bio onaj automatski gejt za pasoše... Velika inovacija u to vreme. Ja jednom prošao, drugi put se zaglavio, pa me poslali na šalter preko reda...
Posle toga više nije nikada radio, samo smo ga gledali tamo u ćošku skoro 10 godina.
 
Тако је. Једном ја прошао кроз њега, други пут, исто кренуо истрча пандур, крене да урла типа где си кренуо (иако ништа није указивало да не треба туда)... Тако да скупа увозна техника за аутоматизацију и Србија не иду у једној реченици.
 
Тако је. Једном ја прошао кроз њега, други пут, исто кренуо истрча пандур, крене да урла типа где си кренуо (иако ништа није указивало да не треба туда)... Тако да скупа увозна техника за аутоматизацију и Србија не иду у једној реченици.

Bio im je problem da te vade posle iz toga, morali su da idu negde... Mada danas je u Srbiji ljudski resurs deficitaran, teško je naći tolike ljude za šaltere i sve je skuplje.
 
Od losih stvari treba dodati i suludu ideju da dvoje ljudi proverava boarding pass pre pasoske kontrole...potrebno je postaviti boarding pass citace i rampe odmah posle stepenista na gornjem nivou. Izbaciti napornu rodbinu koja samo pravi guzvu.

Te automate treba postaviti pre stepeništa, mada verovatno nema mesta za to zbog blizine vrata.
 
Neka neko objasni svim zaposlenima na aerodromu, a posebno u carini da su oni drzavni sluzbenici i da predstavljaju Srbiju, a ne sebe same.

Ne postoji ni dobar dan, ni dobrodosli, vec vrlo neprijatno obracanje prilikom svake komunikacije. Sramota je sto se niko time ne bavi.
 
Шта ти смета родбина? Па нек се изгрле и исплачу људи.
Izbaciti napornu rodbinu koja samo pravi guzvu.

Nažalost nema mesta za rodbinu, a trebalo bi da bude, jel je projekat loš. Jedan od većih propusta je jako loša pozicija tog kontrolnog punkta i stepeništa pa se gužva čim se napravi širi niz stepenice i blokira ulaz. Ukoliko se setite starog aerodroma cela stvar je bila neuporedivo bolje rešena sa mnogo više prostora, restoranom, kafeom, prodavnicom i onom velikom tablom sa vremenima letova. Nova organizacija je u tom pogledu nažalost jedan veliki korak u nazad.
 
A sta je bese predviđeno onim potencijalnim prosirenjem, bas u toj zoni? To proširenje bi popunilo cosak gde su sada napolju neka bastica i panoi sa motivima prirode. Ima li neko crteze sa rasporedom sadrzaja?
 
Možeš da praviš dilove sa svetim Petrom lično ako nisi u stanju da definišeš i zastupaš vlastite interese nema ti pomoći. Uopšte nije pitanje sa kime je dil nego zašto tolerišemo fušeraj i ko i kako kontroliše koncesiju i razvoj aerodroma. U krajnjoj liniji većina firmi koja projektuje i izvodi te radove su domaće tako da niko nam nije kriv osim nas samih.

Podsetnik da postoji firma koja kontroliše koncesiju.

Ta firma se zove Aerodrom Beograd Nikola Tesla a.d. Generalni direktor je Saša Vlaisavljević. U 2023. godini, prema finansijskim izveštajima, ova firma je imala 36 zaposlenih, i isplatila zarade u iznosu od 173.701.000 dinara

Na sajtu piše da je email adresa generalnog direktora kabinet@antb.rs, a izvršnog direktora, Ane Kaluđerović, ana.kaludjerovic@antb.rs pa bi novinari mogli njima da se obrate.
 
Aerodrom Nikola Tesla Beograd je u 2024 imao 8 miliona 364 hiljada putnika što je povećanje od 5,3% u odnosu na 2023.

Možemo da krenemo sa prognozama za 2025. Pošto su sve karte stavili na Kinu, ja ću da idem sa tradicionalno srećnim brojem 8 za Kineze pa mi je prognoza 8,88 miliona za 2025.
 
Vrh