Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Parkinzi i mostovska konstrukcija ispred terminala izgledaju ocajno...nesto su sad od drveca posadili, ali male zelene površine su izgazene i blato se raznosi. Morali bi da te male trakaste zelene povrsine koriste isključivo za drvece i da potom umesto trave nanesu neki drobljeni kamen kako bi ljudi mogli da gaze.
Betonske površine na mostovskoj konstrukciji su prefarbane sivom farbom koja je vec pocela da se ispira...neki od parapeta su vec popucali celom sirinom. Na srecu nisam bio dugo na donjem nivou, verujem da plafon i dalje stoji nedovrsen, goli beton bez ikakvih panela ili ukrasnih letvica...
Takodje higijena na parkingu je ocajna, vetar raznosi racune od placanja parkinga.
 
Ispod prosečan projekat, ispod prosečno izvođenje i tradicionalno srpsko nepostojeće održavanje. I onda je rezultat ovakav kakav si opisao.
 
Ispod prosečan projekat, ispod prosečno izvođenje i tradicionalno srpsko nepostojeće održavanje. I onda je rezultat ovakav kakav si opisao.
Просто ми није јасно како нису могли са Арапима или Кинезима да направе дил око аеродрома, то би изгледало мноооого боље.
 
pa u objektima kakav je aerodrom valjda ni ne treba gledati i promišljati da li bi neko pomislio ovo da radi, da li je sto**a, i kakav je mentalitet naroda, već napraviti standarde i procedure da do ovoga prosto ne može nikako da dođe, a očigledno je došlo (osim ako nije neki security penetration testing :D )
 
Просто ми није јасно како нису могли са Арапима или Кинезима да направе дил око аеродрома, то би изгледало мноооого боље
Možeš da praviš dilove sa svetim Petrom lično ako nisi u stanju da definišeš i zastupaš vlastite interese nema ti pomoći. Uopšte nije pitanje sa kime je dil nego zašto tolerišemo fušeraj i ko i kako kontroliše koncesiju i razvoj aerodroma. U krajnjoj liniji većina firmi koja projektuje i izvodi te radove su domaće tako da niko nam nije kriv osim nas samih.
 
Možeš da praviš dilove sa svetim Petrom lično ako nisi u stanju da definišeš i zastupaš vlastite interese nema ti pomoći. Uopšte nije pitanje sa kime je dil nego zašto tolerišemo fušeraj i ko i kako kontroliše koncesiju i razvoj aerodroma. U krajnjoj liniji većina firmi koja projektuje i izvodi te radove su domaće tako da niko nam nije kriv osim nas samih.
И ту си у праву...
 
Vrh