Bogami kako je Wizz krenuo da se siri u Beogradu poslednje dve godine, a vrlo verovatno ce nastaviti i sledece godine jer je to jedini nacin da se bore sa JU za trziste, zasigurno je da ce u nekom trenutku i FR morati da dodje. Pitanje je samo koliko im je vremena potrebno, ali kad-tad ce doci.
Najverovatnije je da ce Wizz bazirati i peti avion sledece godine, pokrenuti jos par destinacija i povecati frekvencije na postojecim linijama. Ryanair sigurno nece sedeti skrstenih ruku i gledati kako mu Wizz odnosi zaradu, kad-tad ce doci. Pitanje je vremena samo, iako sad kazu da nemaju planove. Tako nisu imali planove ni za Tirani, pa odjednom 97 letova nedeljno. Poredjenja radi, u Zagrebu imaju svega 55 letova ove zime, a tamo su vec trecu godinu.
Poenta je da Ryanair do nekog trenutka moze da ucenjuje aerodrom i trazi pocetne i nepostene popuste, ali u jednom trenutku ce doci i pokrenuti linije na kojima ce sigurno imati profit. Tim linijama ce zaraditi popuste koje zaradjuju i drugi prevoznici, pa ce otvoriti i dodatne linije. Naravno, nikad oni nece prestati sa ucenama i zato rast ne treba bazirati na njima. I Wizz je pokusao da ucenjuje, nije mu proslo, pa su shvatili da imaju korist od Beograda i u dve godine duplirali bazu.