Михаило
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.04.2007.
- Poruke
- 1.408
- Pohvaljen
- 1.062
Apsolutno ničeg nebzbednog niti haotičnog nema ovde. Minimum sector altitude je 3000ft. Možda su imali dekompresiju pa su se spustili da bi normalno disali npr. Go around može da se desi iz bezbroj razloga, uključujući i neke na koje piloti nikako nemaju uticaj, npr, windshear warning (propadanje zbog nagle promene pravca vetra), jato ptica na prilazu, avion koji je prethodno sleteo nije napustio pistu itd itd, ili na kraju krajeva, ako se pilot ne oseća komforno da ima stabilan prilaz. Može da se desi i da su npr nisu imali indikaciju da je stajni trap spušten, pa išli u niski prelet da kontrola letenja baci pogled iz tornja.Prelet preko Srema na 3800ft, način prilaza pisti koji završio ponavljanjem.
Koliko vidim, imao je vektore koji bi mu omogućili od se spusti negde na 5000 u zoni oko Putinaca i da odatle uhvati kliznu ILS ravan.
Niti sam pilot niti sam stručan ali mi izgleda vrlo haotično. Vrlo neprijatno iskustvo za putnike.
Nikog ne krivim, ali me baš interesuje šta se stvarno dešavalo pre 11.46 UTC kad je avion napustio zadati kurs i tokom spuštanja do 12.25 kad je prvi put pokušao sletanje.
Drugi pokušaj je bio školski, osim što nisu uvukli točkove, (The PF orders “Gear up!”, when a positive climb is confirmed by the PNF)
Svakako, ničeg nebezbednog ovde nema, a jedina neprijatnost po putnike je što se išlo u go around, ali to je opet u cilju bezbednosti.