Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

"Sine, čim sletiš u Vrankvurte, reci teta Jordanki da podgreje pitu što sam ti turila u koferče".
 
Po meni je 5 minuta dovoljno Ono sto je pogresno su kartice koje prave konfuziju vozacima. Tu je trebalo instalirati ocitavanje registracija kamerama, elektronski I na nekom displeju pokazati vozacu tacan moment ulaska vreme zadrzavanja, eventualno prekoracenje I instrukcije za placanje prekoracenja. To je to, sto jednostavnije, to brze I lakse funkcionise.
 
Više puta sam koristio i nikad nije bilo nikakvih problema, uzmem karticu, pokupim osobu koja već čeka, dođem do rampe koja se sama otvori i nastavim dalje
 
Ne mora kartica da se ubaci inače. Kamere i čitaju registarske tablice. Priđeš, očita i otvori ti jednu rampu, uletiš unutar i odmah otvori i drugu. Probao 3x, sva 3x bilo isto.
 
Sleteo iz Tivta sinoć oko 20h. Atr je kasnio oko sat vremena, kad smo stigli nikakve gužve nije bilo, bukvalno smo jedini na pasoškoj bili, a prtljag je relativno brzo stigao.
Uzeli smo taksi kući, što odavno nisam radio i baš se neugodno iznenadio cenama - 3000 do Vračara, što je mislim tačno duplo od cene kada su počeli sa kuponima. Na izlazu me startovao jedan divljak (sa svojih minimum 120kg), a barem 5 komunalaca je stajalo kod regularnih taksista i proveravalo ih. Na moje pitanje što se niko ne bavi tim medvedom na izlazu, čovek mi se izjadao kako daju sve od sebe, ali, nažalost, potrebna im je i asistencija drugih službi...evo oni uređuju ove regularce i proveravaju da li uzimaju kupone.
 
Има колко оћеш. Ево једне са места данашњег Лидла:


taxi-2-759x1024.jpg


Укинуто кад је држава почела да се растаче, па се с таксистима рачунало као са снажном полугом (анти-)система. Тако је о њима снимљен и један патетичан филм - арчење талента одличних глумаца карактеристично за ране осамдесете - и у некој серији је, сећам се, зли наркоман убио доброг брку који је волео да слуша Шабанове песме, а у стварности су остављени на аеродрому и на штајги да раде шта хоће, уз услуге режиму.
 
Poslednja izmena:
Ono što treba reći je da je GSP uveo sopstvenu taksi službu zato što je bio u krizi, a ne u znak proširenja biznisa zbog komfora građana.
 
Да. Били и ГСБ (нису се звали ГСП док 1988. нисмо поново добили предузећа уместо ОУР-а) минибусеви негде до средине осамдесетих.

А гледе аеродрома - до данас непревазиђен Јатов аутобус.
 
Taj JAT-ov autobus je do te mere bio genijalna stvar, da mi nije jasno zašto "Er Srbija" ne pokrene nešto slično (prilično sam siguran da bi imali kapaciteta). Tipa, uz bording kartu da bude bagatelna cena, opet bi se isplatilo u roku od... odmah.
 
Гледају савремене компаније да не шире пословање на такве ствари. А могли би на то за ситне паре, а богме и на хотеле - сад кад имају озбиљан хаб, ваљао би им један (али не на Славији, ко онда, него на Тесли).
 
Ja sam donedavno mislio da je "Slavija" ostala u vlasništvu "Er Srbije", ali se ispostavilo da je prešla na drugo preduzeće. Pritom, ako je verovati FB slikama, oba hotela su u više nego ok stanju (ovaj "Lux" je čak u veoma dobrom stanju), samo je fasada "kule" katastrofa.

Ergo, ne znam ko drži "JAT apartmane" na Kopaoniku i još par "neletačkih" objekata. Sve u svemu, ne bi bila greška da prošire poslovanje.
 
Ja sam donedavno mislio da je "Slavija" ostala u vlasništvu "Er Srbije", ali se ispostavilo da je prešla na drugo preduzeće. Pritom, ako je verovati FB slikama, oba hotela su u više nego ok stanju (ovaj "Lux" je čak u veoma dobrom stanju), samo je fasada "kule" katastrofa.

Ergo, ne znam ko drži "JAT apartmane" na Kopaoniku i još par "neletačkih" objekata. Sve u svemu, ne bi bila greška da prošire poslovanje.

Trebalo bi da su u privatnom vlasništvu još od 2005.
 
Sleteo iz Tivta sinoć oko 20h. Atr je kasnio oko sat vremena, kad smo stigli nikakve gužve nije bilo, bukvalno smo jedini na pasoškoj bili, a prtljag je relativno brzo stigao.
Uzeli smo taksi kući, što odavno nisam radio i baš se neugodno iznenadio cenama - 3000 do Vračara, što je mislim tačno duplo od cene kada su počeli sa kuponima. Na izlazu me startovao jedan divljak (sa svojih minimum 120kg), a barem 5 komunalaca je stajalo kod regularnih taksista i proveravalo ih. Na moje pitanje što se niko ne bavi tim medvedom na izlazu, čovek mi se izjadao kako daju sve od sebe, ali, nažalost, potrebna im je i asistencija drugih službi...evo oni uređuju ove regularce i proveravaju da li uzimaju kupone.
Znaci jos ima divljaka
3.000 дин је сада регуларна цена са ваучером до Врачара.

Брат слетео пре неко вече, са ваучером цена до Земуна је 2.300, он је позвао такси преко “Yandex” апликације и испало је 1.750 дин

то је било у 2 ујутру, не знам да ли се преко те апликације рачуна и ноћна тарифа, тако да је дању можда још јефтиније.
 
Pisao sam već,i oni legalni taksisti nisu pitomi,često znaju da podivljaju. Zadnji put kad sam se vraćao sa letovanja(prošle godine) , od aerodroma do Gradske bolnice redom su šamarali cene od 4-5000. Niko nije hteo za manje pa je z'inat radila busola. Jes'da je tri dana jahanja ali što je mnogo mnogo je.
 
3.000 дин је сада регуларна цена са ваучером до Врачара.

Брат слетео пре неко вече, са ваучером цена до Земуна је 2.300, он је позвао такси преко “Yandex” апликације и испало је 1.750 дин

то је било у 2 ујутру, не знам да ли се преко те апликације рачуна и ноћна тарифа, тако да је дању можда још јефтиније.
Znam, pisalo je i na šalteru i na vaučeru, ali...mnogo je baš
 
Sto se tice hotela Slavija i njegovog stanja pogledajte recenzije na guglu od skorasnjih pa nadalje. J u takvom hotelu nikad ne bih odseo..
 
Тако је о њима снимљен и један патетичан филм - арчење талента одличних глумаца карактеристично за ране осамдесете

Ako misliš na film Halo Taksi, sram te bilo.

Sleteo sam pre neki dan na BEG, sada taksista neće da te primi uopšte bez vaučera. Razlog je jer se vaučerom skuplje nego preko taksimetra. A opet je razlog tome ne bi li se smanjio broj divljaka i da bi se stimulisali taksisti da dolaze prazni na aerodrom, tj da bi ih bilo dovoljno.
 
Vrh