Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Šta se događa poslednjih dana sa Wizz-om? Ovo su katastrofalna kašnjenja, izgleda da najviše problema imaju u popodnevnim satima pa premeštaju letove za sledeće jutro. Danas se nastavlja agonija, jedan let umesto u šest ujutru poleteo u šest uveče. Pretekli su JU po neorganizaciji...
Sinoć je W64116 iz Barselone za Beograd poleteo u 3:20 umesto u 22:10, sve što su putnici dobili je vaučer od 4 evra jer to oni smatraju dovoljnim. Na susednom gejtu su bili putnici sa letova za Bukurešt, Tiranu, isto je došlo do kašnjenja od po nekoliko sati. Od osoblja nigde nikog, svi putnici bulje u monitore i čekaju da avion stigne iz Beograda (W64115) jer je i on užasno mnogo kasnio. Takođe sam video da je jučerašnji let iz Beograda za Larnaku skroz otkazan. Ne znam da li postoji ikakva mogućnost refundacije s obzirom na kilometražu i kašnjenje, nigde nema informacije šta se dešava, a u avionu se prave ludi. Zanimljivo je da se kapetan na mom odlaznom retu izvinio jer je avion kasnio 20 minuta sa polaskom, a sada ni reči izvinjenja.
 
Probaj da tražiš odštetu za veća kašnjenja. Kasne i Er Srbija i Wizz. Našao sam ovo na exyuaviation danas, Wizz kasnio juče preko 7 sati.

Dortmund W6 4092 11:20 Wizz Air A08 Слетео 18:21 - LATE 7:01 hours!
Barcelona W6 4116 00:50 Wizz Air A09 Слетео 05:50 - LATE 5:00 hours!
Three other flights with more than 4 hour delays: W6 4072, 4106 and 4110
Plus two CANCELLED flights: W6 4052 and 4262.
 
Imas pravo na 400 evra odstete. Dosta sajtova tipa airhelp to radi, uzimaju proviziju ali dobijes pare za 2,3 nedelje.
 
Norwegian за OSL јутрос стигао на време на BEG али је полетео са 1:45 минута закашњења. Који су најчешћи разлози за кашњење и да ли је могуће да Виз нема довољно авиона?
 
Имате право на 400 евра одштете по путнику за лет преко 1,500км, и да то пријавите у року од 90 дана од датума лета. Обавезно сачувајте бординг карте, и пошаљите мејл директорату за цивилно ваздухопловство, ако већ на сајту превозника не нађете контакт или формулар за рефундацију. Нема потребе за посредником, уколико имате бар десетак минута времена.

Ја сам баш пре пар дана добио одштету за сличан случај.
 
GoldAir запошљава раднике на земаљском опслуживању. али ће опрему изнајмљивати од других, тако да је питање колико ће помоћи актуелном с*ању на аеродрому (упишите сами слово Т или Р уместо *)
 
Pitanje: Isplativ li je ovaj AirHelp, ili je bolje da se sam čovek bori oko naplate? Pitam u kondicionalu, ništa mi još nije kasnilo...
 
GoldAir запошљава раднике на земаљском опслуживању. али ће опрему изнајмљивати од других, тако да је питање колико ће помоћи актуелном с*ању на аеродрому (упишите сами слово Т или Р уместо *)

04090180-5C65-4070-BD73-4C23AE8538DC.jpeg
 
Znam koji je odnos, ali me zanima sledeće: Ljudi uglavnom angažuju te posrednike jer ih mrzi da se sami cimaju oko dokumentacije. Koliki je to cim na kraju dana?
Ја мислим да се не исплати ангажовати посредника, јер је процедура довољно једноставна иовако.

  1. Одеш на сајт ЕУ: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm
  2. тамо попуниш упитник да би тачно одредио у коју категорију спадаш (кашњење, отказивање, до х км, преко х км, итд.)
  3. када попуниш упитник, он ти одреди колика ти одштета припада и понуди опцију да аутоматски креираш писмо са захтевом за одштету, специфично за твој случај
  4. уз писмо мораш да приложиш и бординг пас (а то би морао да пошаљеш и било ком посреднику)
  5. писмо одштампаш и заједно са копијом (или одштампаним електронским) бординг паса пошаљеш препорученим писмом на адресу компаније.
  6. прво шаљеш компанији и чекаш шест недеља, ако се не јаве, шаљеш директорату (ваздухопловној власти) државе у којој је компанија регистрована. У сваком случају, не препоручујем одмах директорату.

Ја тако урадио једном пре ковида с луфтханзом, и добио паре после баш отприлике шест недеља, али све паре, без посредника
 
A šta raditi ako ne isplate? Postoji li zakonski rok do kada se to mora napraviti? Moju ženu Wizzair zavlači više od godinu dana. Prvo nisu hteli da priznaju da je kašnjenje bilo zbog njih pa kada smo pokrenuli slučaj na aviationadr.eu prihvatili su da isplate i čak su označili da je sve isplaćeno, a para nema. Sada ovi proveravaju šta se dešava pošto je prijavljeno da pare nisu legle na račun koji je dostavljen.
 
A šta raditi ako ne isplate? Postoji li zakonski rok do kada se to mora napraviti? Moju ženu Wizzair zavlači više od godinu dana. Prvo nisu hteli da priznaju da je kašnjenje bilo zbog njih pa kada smo pokrenuli slučaj na aviationadr.eu prihvatili su da isplate i čak su označili da je sve isplaćeno, a para nema. Sada ovi proveravaju šta se dešava pošto je prijavljeno da pare nisu legle na račun koji je dostavljen.
Формално гледано, једини који може да натера компанију да плати одштету је суд. Не може нико други, чак ни ваздухопловна власт (јер немају те инструменте). Међутим, када је случај чист, и када путник покаже да је одлучан, онда све нормалне компаније плаћају одштету саме, јер би на суду сигурно изгубили, и још би имали судске трошкове.
Зато се не треба устручавати, ако компанија затеже, и писати њиховом Директорату (са копијом на компанију). Иако тај директорат исто може само да их опомене, показује да сте одлучни и да ће следећи корак бити суд.
Не знам никог ко је морао да иде толико далеко.
 
Meni je airserbia isplatila posle 9 meseci za kašnjenje. Poslao sam zahtev direktno na njihovom sajtu, iz zaje*******ancije, pošto mi je airhelp prethodno odgovorio da nemam pravo na odštetu.
Bio sam na čuvenom letu Niš-Tivat prošle godine.
 
leteo sam prvi put od proširenja do Dortmunda i nazad

u ponedeljak ujutru je sve išlo kako treba, pasoška bez zadržavanja, security takođe.. svi Wizzovi avioni su bili tu sem mog koji je kasnio sa Malte, sleteo je tek u 05:10 (po redu letenja je beše trebalo nakon ponoći da sleti čini mi se) međutim sam let je bio dobar izuzimajući čekanje sa milijardu deteta koji urlaju
što se tiče aerodroma, bilo mi je previše zagušljivo i toplo, a onda mi je bilo zanimljivo kako je na A9 bilo sve pondošljivije što je bila veća gužva, verovatno su pojačali klimu

za povratak je kasnio pošto je sat vremena kasnije poleteo iz bg-a, tako da smo sleteli u 12:45
ali vidi čuda, od 10 šaltera na pasoškoj čak 9 su radila i sve je naravno išlo vrlo glatko, red bukvalno ni u jednom trenutku nije zastao.. pored izvode radove (verovatno proširuju nakon onih žalbi o kojima je neko pisao skoro ovde), ali nisu nešto preterano lepo ogradili.. vide se majstori i sve je smrdelo od onolikog sečenja i zavarivanja
nisam imao prtljag tako da sam samo prošišao taj deo, ali nikada nisam video toliku gužvu i galamu u tom delu do sada

na žalost, morao sam do wc-a, ušao sam u onaj pred sam izlazak... nekolicina velikih mušica koje se razbeže kao kada slučajno naletite na neki leš, unutra smrad i stanje stvarno katastrofa, sapuna naravno nema.. čistačica se nešto vrpoljila ispred oko svog pribora i delovala je kao da čeka da se rasčisti gužba, ne znam, ili je jednostavno blejala tu da ispadne kao da radi nešto

pošto sam zbog kašnjenja aviona već propustio prvi bus sa BAS-a odlučio sam da nakon sto godina uđem u A1
vidim da je sada 400din (možda su odavno povećali cenu, ali sam propustio info u svakom slučaju), kombi tesan, gomila mladih turista koji su bili zbunjeni što će morati da stoje i da se grče zajedno sa svojim ptrljagom jer je gepek već bio pun.. vozač jadan sve sam radi i vidi se da je već napamet naučio kako da radi 15 stvari od jednom i usput priča ljudima koje brojeve gradskog prevoza da koriste za destinacije za koje pitaju, vidno je bio stresiran da ne bi nešto pogrešio
kao što sam skoro pisao, stvarno je žalosno da i ta jedna jedina zvanična veza sa gradom bude svedena na jedan tesan kombi, pod hitno vratiti bus tj. kupiti adekvatan tako da se vozač bavi samo prodajom karata i vožnjom i da putnici imaju mesta i za sedenje i za prtljag, kao u drugim mestima gde god nas dočeka takva usluga

sve u svemu, izgleda da sam imao sreću i sa dužinom kašnjenja i sa već poznatim uskim grlima na samom aerodromu, jedino me je wc dočekao na zicer


Nova sortirnica pod vedrim nebom, inače ove torbe su sve vodootporne😂, ne smeta im ona silna kiša što se sručila u nedelju uveče...
bili smo istog dana, fotkao sam i ja
 
Kada vidim kolika je gužva na aerodromu, a onda čujem ove priče oko jednog jedinog mučenog kombija koji je kao neki javni prevoz, pomislim da je ta situacija namerno iscenirana kao deo nekog prethodnog tala Grada i Taxi udruženja. Nemam drugo logično objašnjenje.
 
pomislim da je ta situacija namerno iscenirana kao deo nekog prethodnog tala Grada i Taxi udruženja

Pa to je bar jasno ko dan. Sećam se da je pre 10ak godina išao Jatov autobus sa slavije koji je sasvim pristojno izgledao i bio prilicno pouzdan i tačan. Zašto je to tada moglo a danas ne, ne znam.
 
Vrh