Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Imaju li naši gradjani igde nekakav prioritet ili tretman dostojan čoveka. Na Hitrou recimo Britanci prodju pasošku tako što samostalno skeniraju pasoš i u roku od par sekundi izadju (koristim ovaj primer jer je reč o velikom aerodromu), dok strance iz trećih zemalja guraju u redove kao ove gde naši guraju sve nas zajedno. Ništa bolje nije ni na drumskim prelazima, Madjari imaju prioritetne trake za busve EU, a naše boli patka za domaće putnike...
 
Da stave posebniu traku to bi pomoglo samo strancima. Jer većina ovih šta čekaju su domaći.

Ili misliš da turisti hrle u Beograd na more

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Imaju li naši gradjani igde nekakav prioritet ili tretman dostojan čoveka. Na Hitrou recimo Britanci prodju pasošku tako što samostalno skeniraju pasoš i u roku od par sekundi izadju (koristim ovaj primer jer je reč o velikom aerodromu), dok strance iz trećih zemalja guraju u redove kao ove gde naši guraju sve nas zajedno. Ništa bolje nije ni na drumskim prelazima, Madjari imaju prioritetne trake za busve EU, a naše boli patka za domaće putnike...
pa ovo su ti skoro sve srbi, ne znam koliko bi to pomoglo
 
Skener za naše pasoše postoji na Aerodromu Beograd, čak je neko vreme i radio. Lično sam ga koristio. Koliko shvatam nije u funkciji već neko vreme.
 
Pomoglo bi bar malo jer naše brže pregledaju od stranaca. Pisao sam Aerodromu, oni su me preusmerili na MUP. MUP je rekao da su oni svoje odradili podelom šaltera na Srbija/EU/treće zemlje i da je podela ispred šaltera i pravljenje redova ipak nadležnost Aerodroma. Onda sam opet pisao Aerodromu i dobio ovaj odgovor:
Radimo na tome da se kapacitet prostora I brzina protoka putnika na ovom kontrolnom punktu povećaju.

Nadamo se što skorijem rešenju, nadležni menadžeri rade na tome da se duplira broj kućica.

Hvala na razumevanju.
Ovakav odgovor je čisto zamajavanje "radimo na tome". Pa koliko menadžera je potrebno da se odštampaju tri putokaza i pomere trake?!
Odgovorio sam im da već sad mogu da podele u tri trake i da posle samo prošire to na nove šaltere (i to sve skoro bez troškova), međutim nisam dobio odgovor.
Predlažem cimanje Vesića, ako je i dalje raspoložen da ih zeza, treba da vidi slike gore i njihov odgovor.
 
Ставити два или три човека који ће да организују ред и да вичу, српски пасоши десна три реда, ЕУ овде, остали тамо. И да иду и повремено понављају
ИЛид а ставе разглас на коме ће непрестано да се транслира да иноформација.

А три табле (или шест да има и у ходнику за углом), окачене на плафон са инофрацијом мислим да није велики проблем за Ванси да направи.
 
Ставити два или три човека који ће да организују ред и да вичу, српски пасоши десна три реда, ЕУ овде, остали тамо. И да иду и повремено понављају
ИЛид а ставе разглас на коме ће непрестано да се транслира да иноформација.

А три табле (или шест да има и у ходнику за углом), окачене на плафон са инофрацијом мислим да није велики проблем за Ванси да направи.


Nemaju ljude za check-in a kamo li za usmeravanje putnika
 
Илија, брате, одеш на омладинску или како се то зове, уземш неколико студената да имаш да их ротираш обучеш их у униформу и да видиш. Па немојмо од свега да правимо проблем-
 
Илија, брате, одеш на омладинску или како се то зове, уземш неколико студената да имаш да их ротираш обучеш их у униформу и да видиш. Па немојмо од свега да правимо проблем-

Vidiš da gledaju svaki dinar da uštede, maksimalno iskorišćenje radne snage. Samo profit, profit i profit

Da ne pričamo o kašnjenjima danas
 
Видим, али зато ваљда Сале и његово јато служе да нешто ураде, укажу и натерају концесионара да се направи неки ред.
Па нису уложили ни половину предвиђених пара, а већ штеде и цеде суву дреновину
 
Видим, али зато ваљда Сале и његово јато служе да нешто ураде, укажу и натерају концесионара да се направи неки ред.
Па нису уложили ни половину предвиђених пара, а већ штеде и цеде суву дреновину

Под којим условима може да се раскине уговор о концесији са Французима и да ли је то уопште могуће?
 
Imaju li naši gradjani igde nekakav prioritet ili tretman dostojan čoveka. Na Hitrou recimo Britanci prodju pasošku tako što samostalno skeniraju pasoš i u roku od par sekundi izadju (koristim ovaj primer jer je reč o velikom aerodromu), dok strance iz trećih zemalja guraju u redove kao ove gde naši guraju sve nas zajedno. Ništa bolje nije ni na drumskim prelazima, Madjari imaju prioritetne trake za busve EU, a naše boli patka za domaće putnike...
Na aerodromima u UK, automatske gateove mogu da koriste vlasnici UK, EU i EEA pasosa i to je ostalo na snazi i posle Brexita
 
Nikako da se zeznu i operu asfalt i parkinge nakon radova,zelenilo 0
Zelenilo 0?
Nisam stručan ali drveće se sadi u rano proleće ili jesen. Tako kažu stručni ljudi iz zelenila.
Ok je kritikovati ali zašto u ovoj fazi radova u julu i avgustu očekuješ uređenje zelenih površina i sadnju drveća? Strpi se još 2-3 meseca pa ćemo ih kritikovati ako ništa ne urade po tom pitanju.
Toliko je loših stvari bilo tokom ove rekonstrukcije ali i toliko neistina i poluinformacija. Da je od Vlogzile pa da razumem...
Uskoro će završiti sve parkinge i pristupne saobraćajnice. To znači da nema više barijera i ograda, kreće uređenje prostora, čišćenje, obeležavanje, mobilijar...
Hajde da se za konačnu ocenu još malo strpimo :)
 
Pozdrav,

Kad već spomenu vlogzilu...šta bi na kraju sa onom njegovom dozovolom? /Nisam izdržao, jače je od mene :):):):):):):):):)/

Pozdrav,
Petar
 
Koje je svrha duplih rampi osim sto usporavaju saobracaj? Da li postoji nekakvo objasnjenje za ovo?

Kada ce biti omoguceno taksistima da ulaze u drop off zonu i zasto to do sada nije moguce?
 
Njima je predviđeno da ulaze na desnu rampu i da imaju besplatno zadržavanje, ali za sada ulaze u kiss&fly sa svima ostalima gde nemaju posebne uslove i gde bi morali da plate posle 5 minuta
 
Vrh