Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Аеродром

Јуче је авион с Малте каснио у поласку један сат због тешкоћа с пријављивањем једног путника за лет (можда и неколико, био је цео тим спортиста, гледао сам кроз прозор како им торбе стављају на траку, па неке скидају, и тако више пута до полетања).
На аеродрому НТ се по уласку у зграду још пење један спрат пре него што се крене наниже, на пасошкој контроли се чекало десетак минута, све је ишло брзо и гужве је било само на излазу где људи чекају путнике. Аутобус до паркинга Тесла 11 је наишао за пет минута, аутомат за плаћање је добро радио (на готовину), а при изласку с паркинга није било потребно убацити картицу на рампи.



























































 
Poslednja izmena:
Malopre sam došao sa aerodroma. Gužva je od autoputa do ostavljališta za putnike. Sve je raskopano i loše označeno. Krenite dosta ranije ako idete da nekoga ostavite -meni je trebalo 30 minuta od autoputa do zgrade. Dosta ljudi izlazi iz kola i ide peške zadnjih 500-600m.

Pozitivno je što ima dosta radnika i vidi se da se radi dosta... ali je stravična gužva.
Da, juče je bio KOLAPS na parkingu aerodroma. Automobili se pola sata nisu pomerali... nije do radova, nego je neko VRLO LOŠE ISPROJEKTOVAO parking, tako da će ovo biti standardna slika na aerodromu.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Ne verujem, kad se završi ceo parking i prilazni putevi, biće to ok.
Ne slažem se, loše su ga projektovali, a još gore obeležili. Da ne govorim da je ka izlazu obeležena samo jedna traka u smeru ka izlazu, a druga je obeležena u kontrasmeru?!

Pitanje za sve: da li ulaz u parking prostor treba da se nađe pre ili nakon izlaza u isti?
 
"Give monkey too much rope and they will fuck it up."
To je Vansi, to je AS.
 
Ima nešto i do naroda. Nemogu oni dobro da obeleže koliko narod svojim ponašanjem i prečicama može sj.bt sistem.

Ništa neočekivano gledajući haos po Beogradu.

Jedino kako se može ovo sredit je da natjeraš ljude u javni prevoz. A u ovaj A1 koji ne znaš ni kad ide ni kad dolazi i u koji stane 10 ljudi ni ne trebaš.

Nigdje nema toliko dropoffa u postotku na broj putnika. A to je sve preliveno sa nepostojećeg javnog prevoza

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Direktorat za civilno vazduhoplovstvo uskoro će, po hitnom postupku na osnovu naloga koji sam dao, raspisati tender za nove operatere zemaljske operative na aerodromu "Nikola Tesla",
na šta Srbija ima pravo prema koncesionom ugovoru s kompanijom "Vansi",
kako se ne bi dešavalo da letovi kasne i stvaraju se gužve,
jer nema dovoljno radnika u sortirnici prtljaga, najavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.

"Kažnjavamo svako kršenje ugovora. Zbog toga samo odlučili da Direktorat za civilno vazduhoplovstvo raspiše tender za nove operatere zemaljske operative na aerodromu 'Nikola Tesla', jer na to imamo pravo prema koncesionom ugovoru.
'Vansi' jeste koncesionar,
ali i druge kompanije koje dobiju dozvolu od Srbije imaju pravo da rade sortiranje kofera i zemaljske usluge.

Svaka avio-kompanija sama bira svog zemaljskog operatera, tako da verujem da će konkurencija pomoći 'Vansiju' da bude uspešniji i popravi greške koje su posledice njihovog shvatatanja da im niko ništa ne može pošto su monopilisti”, istakao je ministar Vesić.



 
Poslednja izmena:
Zvuči kao uvaljivanje neke partijske firme. Pa da vidimo ko je sretni dobitnik

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Realno na dosta aerodroma po svetu postoji više od jednog operatera za opsluživanje aviona na tlu. Tako da to i nije loša ideja. Znam da se pre par godina dešavalo da u Briselu dosta letova redovno ide, a neki su kasnili ili nisu leteli jer je jedan od operatera bio u štrajku. Tako bar neće doći u situaciju da se ceo saobraćaj obustavi. posle je taj operater morao da ubeđuje avio kompanije da produže ugovor s njim i da im komenzuje štetu.
E sad se pojavila i vest da Vesić organizuje neku operativnu grupu za nadzor stanja na aerodromu - to je već čisto izvlačenje novca, jer nadzoni organ za nadzor koncesije već postoji.
 
Doleteo se Krfa upravo. Let par dana ranije pomeren za sat i po, ispoštovao to (novo) vreme. Išao A319 umesto najavljenog ATR-a Dan Aira i nije bilo praznog sedišta. Neviđena gužva na pasoškoj iako su radili svi šalteri. Brzo je išlo, tako da nije trajalo koliko je izgledati da će trajati, ali je potpuno ludilo da to izgleda tako.
Dok smo izašli, prtljag već krenuo. Na parkingu potpuni kolaps. Taksisti i privatna kola koja se zaustavljaju odmah ispred izlaza sa Dolazaka prave zastoj.
 
Doleteo se Krfa upravo. Let par dana ranije pomeren za sat i po, ispoštovao to (novo) vreme. Išao A319 umesto najavljenog ATR-a Dan Aira i nije bilo praznog sedišta. Neviđena gužva na pasoškoj iako su radili svi šalteri. Brzo je išlo, tako da nije trajalo koliko je izgledati da će trajati, ali je potpuno ludilo da to izgleda tako.
Dok smo izašli, prtljag već krenuo. Na parkingu potpuni kolaps. Taksisti i privatna kola koja se zaustavljaju odmah ispred izlaza sa Dolazaka prave zastoj.

Dan Air nema ATR

Taksisti i privatna kola nemaju pristup odmah ispred izlaza sa dolazaka
 
Dan Air nema ATR

Taksisti i privatna kola nemaju pristup odmah ispred izlaza sa dolazaka
U pravu si za ATR, istripovao sam se da je to pisalo, a pisalo je samo operated by Dan Air.
Nisam ni rekao odmah ispred izlazaka sa dolazaka, već tamo gde dolasci izlaze na parking. Priča je o haosu na parkingu bila.
 
"Na parkingu potpuni kolaps. Taksisti i privatna kola koja se zaustavljaju odmah ispred izlaza sa Dolazaka prave zastoj."
Ko hoće da shvati, shvatiće. Ko neće da shvati nego hoće da se raspravlja iz samo njemu znanih razloga, neće.
 
Tesla trg uskoro… Nije loše
Belgrade Nikola Tesla Airport Airport. Future look of the central plaza at Belgrade Airport. Sense of place concept implemented in full volume for the first time in VINCI airport’s portfolio. We are honoured to be selected for the Lead Architect for the new interior design of the Belgrade Airport. Among the strong international competitors we won this huge development project.
Look forward to the next stage and construction works.
A3 Architects
2A058B2C-3DE2-4B8D-B994-2F57700C3A55.jpeg
1A7D51F6-8ECE-4EE5-9550-FFEC364F61BB.jpeg
3A1DA741-746F-4AEC-BEEC-D1D8EC6194B8.jpeg
BAE4E32C-D148-4C9E-AF71-B72F82B534AF.jpeg
4BDE30A8-084C-49AB-A65C-4BC0BEF9D512.jpeg
 
Tesla trg uskoro… Nije loše
Belgrade Nikola Tesla Airport Airport. Future look of the central plaza at Belgrade Airport. Sense of place concept implemented in full volume for the first time in VINCI airport’s portfolio. We are honoured to be selected for the Lead Architect for the new interior design of the Belgrade Airport. Among the strong international competitors we won this huge development project.
Look forward to the next stage and construction works.
A3 Architects Pogledajte prilog 166552Pogledajte prilog 166553Pogledajte prilog 166554Pogledajte prilog 166555Pogledajte prilog 166556
Ček, je li ovo za "Samsung", "Lego" i ostale hiperultramoderne brendove neka fora?
 
Pobednik bez prethodnih aerodromskih referenci? Osim zone za decu ne vidim razlog za aplauze ovom rešenju.

Već sada je Teslin Trg mali za sve koji žele da sede i odmaraju, a tek predloženo rešenje sa još manje mesta za aerodrom koji će udvostručiti broj putnika. Drvene klupe bez naslona na aerodromu? Još jedna apsolutna pobeda forme nad funkcijom. Nema umetničkih dela, skulptura, instalacija, izgleda da je umesto umetnosti pobedio eko fenseraj.
 
Vrh