Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Trend velikog povećanja putnika, u 2014. u odnosu na 2013., na aerodromu Nikola Tesla se nastavlja!
U martu je kroz aerodrom prošlo 282.447 putnika što je, u odnosu na isti mesec prošle godina i 220.278 putnika, porast od 28%, i za prva tri meseca 2014.godine to je ukupan porast od 30%.

S druge strane Wizz Air najvaljuje smanjenje letova iz BEG zbog povećanja cena taksi i favorizovanja kompanije AirSERBIA!
http://www.aviokarta.net/vesti/2378-wiz ... -beograda/
 
milos.tro":1aivejrj je napisao(la):
sreda 2.04.2014. | 13:34
Viz er: BG aerodrom preskup za nas Izvor: B92

Beograd -- Aviokompanija Viz er (Wizz air) saopštila je da smanjuje beogradsku flotu zbog preskupih aerodromskih troškova.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=831692 (ceo tekst)


...због чега би за цивилни саобраћај (тј. за лоукост) требало активирати батајнички аеродром.
 
тако они кажу. а то што су им цене као да су регуларна компанија нема везе. баш сам узео да поредим цене за Ларнаку у јуну. са Ер Србијом је била око 26.000 динара, са Визом 29.000 (са коферима). и они су после нискотарифни?
друго, ако им је скуп Београд, нека пређу у Ниш, таман ће им тај авион имати довољно летова. треће, Изи ће их потући, само да крене да лети ка истим дестинацијама
 
JohnnyLee":bgekcjpx je napisao(la):
тако они кажу. а то што су им цене као да су регуларна компанија нема везе. баш сам узео да поредим цене за Ларнаку у јуну. са Ер Србијом је била око 26.000 динара, са Визом 29.000 (са коферима). и они су после нискотарифни?
Ako hoćeš da letiš jeftino, letiš kad je jeftino, a ne kad tebi odgovara (pogotovu ne na more u sezoni).
Ja sam pre mesec dana išao za Brisel za 1700 po osobi/smeru, bez prtljaga, (uz wizz discount club, koji se isplati već na prvom letu ako idu dvoje)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 
Porediti wizz air i jat je glupost

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
jddipqd":vugclw5s je napisao(la):
Ako hoćeš da letiš jeftino, letiš kad je jeftino, a ne kad tebi odgovara (pogotovu ne na more u sezoni).
Ja sam pre mesec dana išao za Brisel za 1700 po osobi/smeru, bez prtljaga, (uz wizz discount club, koji se isplati već na prvom letu ako idu dvoje)

извини, како неко ко ради и има фиксан период одмора лети када је јефтино? ја конкретно идем само у сезони јер тада имам годишњи одмор

loyola":vugclw5s je napisao(la):
Porediti wizz air i jat je glupost

цене се увек пореде, па макар био нискотарифни и регуларни превозник
 
JohnnyLee":bfdgdsyk je napisao(la):
jddipqd":bfdgdsyk je napisao(la):
Ako hoćeš da letiš jeftino, letiš kad je jeftino, a ne kad tebi odgovara (pogotovu ne na more u sezoni).
Ja sam pre mesec dana išao za Brisel za 1700 po osobi/smeru, bez prtljaga, (uz wizz discount club, koji se isplati već na prvom letu ako idu dvoje)
извини, како неко ко ради и има фиксан период одмора лети када је јефтино? ја конкретно идем само у сезони јер тада имам годишњи одмор
Nikako :lol:

Šalu na stranu, jeftini letovi su više za produženi vikend varijante, gde uzimaš 1-2 slobodna dana, i nosiš samo ručni prtljag.
Za letovanja (sezona, čekirani prtljag) se "jeftini letovi" uglavnom ne isplate (odnosno nisu jeftini :D ).
 
Evo wizz povratna sa koferom 18190, 19-29.06... Bzvz datum, ima i jeftinije...

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
JohnnyLee":3ef72wuo je napisao(la):
друго, ако им је скуп Београд, нека пређу у Ниш, таман ће им тај авион имати довољно летова. треће, Изи ће их потући, само да крене да лети ка истим дестинацијама

Не може Бог отац да напуни А320 у Нишу. Ако хоћемо озбиљне лоукост летове, не можемо да мимоиђемо београдски регион. А ту већ чекају спремна два аеродрома - Батајница и Ковин.
 
којима треба барем годину до две да се уведу у оперативну употребу, и то још да се озбиљно приступи целој причи
 
Ja verujem da uz dobru volju Kovin za 6 meseci može da se dovede u red.
A to znači
- prvo dogovor sa vojskom oko ustupanja aerodroma ili čak kupovina istog (ionako se ne koristi)
- izgradnja stanične zgrade (ono čudence koje se u jednom bogatom Berlinu zove terminal C kod nas može da se napravi za brat-bratu ne više od 100 000 evra:
800px-TXL_2007-09-07_TerminalC_3.jpg

- sređivanje piste koja je u lošem stanju. Mada je ravna i dugačka preko 2 km (ne znam koliko je potrebno ,ali iza su njive pa može da se proširi)
- i na kraju, naravno, neka modernija oprema. Ovde već nemam pojma koliko to može da košta

Inače lokacija ovog aerodroma je dosta dobra - 42 km do Pančevačkog mosta, 22 km do Autoputa, 20 km do istočnog kraka buduće obilaznice, 26 do centra Pančeva i 14 do centra Smedereva.
 
Dobar plan,samo nasem politickom rukovodstvu je jednostavno suvise komplikovano da razmislja toliko unapred...
 
пошто сте толико запели о Ковину и Батајници:

JohnnyLee":3ek463ww je napisao(la):
нерационално је сада улагати у Батајницу или Ковин. дај прво да се искористе капацитети НТ до краја, па тек онда да се адаптирају Батајница или Ковин, а то је да се прошири Т2, изгради Т3, па када НТ дође до 10+ милиона кренути у адаптацију. Румуни су 2012 године затворили аеродром Аурел Влајку и сав саобраћај пребацили на Хенри Коанду. а приде је Влајку пре затварања 2012. имао у 2011. 2,3 милиона путника. сада, Коанда има 7,6 милиона (у 2013 години, а било је 2010 - 4,8 милиона, 2011 - 5, а 2012 - 7,1)

mekbejn":3ek463ww je napisao(la):
izgradnja stanične zgrade (ono čudence koje se u jednom bogatom Berlinu zove terminal C kod nas može da se napravi za brat-bratu ne više od 100 000 evra:

иначе, Тегел се затвара када се заврши изградња Бранденбурга. за 100.000 евра можеш да изградиш само зграду, а где је опремање?
 
Батајница је опремљена. У контролном торњу имају и човека који говори енглески. Још ако би ЧЗО (Чета за одржавање) сипала гориво и радила послове око авиона, био би то врло, врло јефтин зракодром :)

ЕДИТ: Чак бисмо смањили и издатак за војску активирањем Батаје.
 
Jel to postoji zagušenje saobraćaja, pa se predviđa nova petlja sa autoputa prema aerodormu NT?
 
mekbejn":2jjghazl je napisao(la):
- izgradnja stanične zgrade (ono čudence koje se u jednom bogatom Berlinu zove terminal C kod nas može da se napravi za brat-bratu ne više od 100 000 evra:.

100.000 евра ти је цена најобичније челичне конструкције неког хангара,складишта или фабричке хале од неких 500м2 и то само гола конструкција крова.
 
Osposobiti Batajnicki aerodrom za civilni saobracaj sa 300 000 evra, svasta cemo cuti ovde.

Budimo relani, treba nekoliko miliona evra da se to ostvari.
 
spatiotecte":1z9jkm9s je napisao(la):
Osposobiti Batajnicki aerodrom za civilni saobracaj sa 300 000 evra, svasta cemo cuti ovde.

Budimo relani, treba nekoliko miliona evra da se to ostvari.

Pa sad.... jeste skupo poštovanje nužnih standarda za izgradnju
ali ako je IATAnim avionima i bez ikakvog ulaganja bilo zadovoljavajce da slecu ,
dok se renovirao ANT
kako ih Igor prozva ,,leteci kokošinjcima,, ce biti prva liga
i samo sa nadstrešnicom za P/O putnika :D
 
Boco mislim da je pantograf dao to novo ime low cost leteci kokosinjac :) Ali simpaticno zvuci za nasu upotrebu :)
 
mekbejn":350j6qv1 je napisao(la):
ok, lupio sam. Neka bude i 300 (daj pet karata ili nijednu :)), poenta ostaje da to nije veliko ulaganje.

ако се добро сећам, само зграда у Краљеву је коштала око 1-2 милиона €, а цела инвестиција је била око 20. само зграда у Батајници би коштала барем три пута толико, јер треба да буде барем три пута већа зграда од краљевачке. затим, треба урадити пристан за авионе, где за један авион треба да буде око 2.100 м2 (за барем 5 авиона то је око 10.500 м2), јер војска неће дозволити да се користи исти пристан и за војне и цивилне авионе. затим, опремање аеродрома са свом техничком опремом. све у свему, без неких 40 милиона € нема никаквог размишљања о адаптацији Батајнице
 
а Виз се наљутио зато што више неће добијати субвенције/попусте/стимулације (зовите како хоћете) јер неиспуњавају више услове прописане Смерницама развоја ваздухопловног тржишта кроз стимулацијеу плаћању аеродромских накнада у Републици Србији, где јасно (између осталог) пише да подносилац захтева мора да има минимум 500.000 путника у одласку или 2.000 тона робе у току 12 месеци. има ту и за линије, нађите па ћете видети који су све услови за добијање стимулација/субвенција/пупуста (зовите како хоћете)
 
Vrh