Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kada je Mitrović objavio da kreće sa LCC regionalnim letovima normalni ljudi su shvatili da je to deo njegove sulude samopromocije kao što su njegove antigravitacione komore protiv starenja i sve ostale izmišljotine ludog naučnika, ali purger to nije shvatio već se primio na LCC i onda napisao "Stoga ova inicijativa nema budućnosti. Ona je osuđena na propast. Nema tu kruha, a Air Pink će izgubiti ogroman novac na istoj. Sve u ovom konceptu je potpuno pogrešno."

Odmah je bilo jasno da je LCC laž a da je verovatno u pitanju neki koncept sa regionalnim subvencijama. Da li će biti Embraeri i kako će izgledati videćemo.

A koliko je purger u pravu vidi se po suludim idejama da je Zagrebu jako realno potreban let za Montreal, LA, Santjago, Buenos Aires, Minsk...
 
Ne dirajte mi portal ,,Zagrebacke mazoretkinje", poznat i pod akronimom zama!

Od kada na brojnim televizijskim kanalima nema vise kvalitetnog sadrzaja iz kategorije ,,zabavni program" zagrebacke mazoretkinje pomenutog ASP-a su mi postale jedan od favorita!
Citanje tekstova pomenutog analiticara, kao i pratecih komentara je za mene postalo vreme odmora i razonode. Povremeno cak moze nesto pametno, korisno i novo da se procita, uglavnom u komentarima.

Dakle, problem je u vama koji ovaj portal gledate kao ozbiljni izvor, umesto kao na ,,zabavni program" sto mu vise prilici po licnom misljenju.
 
A koliko je purger u pravu vidi se po suludim idejama da je Zagrebu jako realno potreban let za Montreal, LA, Santjago, Buenos Aires, Minsk...
Sta reci... Umislio je da je bitan faktor, a nema osnovni alat za ono cime se naziva - "analiticar". On nema pristup nijednom GDS-u (Global Distribution System) koji je glavni alat za sve u "zrakoplovnoj analitici". Zatim dolazi do toga da OAG prikazuje brojke koje se njemu ne svidjaju, na primer da TGD ima vise putnika za JFK nego ZAG, pa njega na sva vrata pljuje. Ostaje mu da samo ovako nagadja linije.

Dovoljno je pogledati i koje linije je danas za Beograd oznacio. Rijad na primer?!
 
Sta ce mu GDS?

Pa on ima ZamaData! Bazu koju je sam formirao i u koju sam unosi podatke. Recenzija i kontrola unosa fenomenalna - sam sebi. Onda se kada pravi analize poziva na ZamaData koji je sam formirao, sam unosi podatke, sam radi kontrolu podataka, sam te podatke koristi i jedini ima uvid u bazu ZamaData.

Kao sto rekoh - zabavni program!

Zagrebacke mazoretkinje, ne obazirite se na kritike! Samo napred!
 
Bio sam na aerodromu u nedelju na ponedeljak oko 2 ujutru. Sleteo sam na najudaljeniji kraj ("Vizerov" let), tako da sam hodao 10 minuta po onom nadograđenom spratu bez ijednog travelatora i bez ijednog toaleta koji je radio.

Za divno čudo, bilo je dovoljno (neljubazne) policije, tako da je pasoška kontrola prošla brzo.

Koristio sam toalet kada sam prošao carinu. To je nov toalet, koji se ne održava, kao nijedan drugi na aerodromu. Sve smrdi. Sapuna nema. Voda se povlači pritiskanjem. Ne daj bože da je na senzor. Znači, pokvariće se za mesec dana i nikad neće biti popravljeno.

Uzeo vaučer za taksi - od aerodroma do Kneza Miloša 3000 dinara!? Bacio vaučer, popeo se na parking, pozvao taksi i platio 2500 dinara na taksimetar.

Radovima na aerodromu nema kraja. Svi materijali su jeftini. Sve je već polupropalo. Nijedan toalet se ne održava. Ništa se ne poboljšava vremenom.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Kada je Mitrović objavio da kreće sa LCC regionalnim letovima normalni ljudi su shvatili da je to deo njegove sulude samopromocije kao što su njegove antigravitacione komore protiv starenja i sve ostale izmišljotine ludog naučnika, ali purger to nije shvatio već se primio na LCC i onda napisao "Stoga ova inicijativa nema budućnosti. Ona je osuđena na propast. Nema tu kruha, a Air Pink će izgubiti ogroman novac na istoj. Sve u ovom konceptu je potpuno pogrešno."

Odmah je bilo jasno da je LCC laž a da je verovatno u pitanju neki koncept sa regionalnim subvencijama. Da li će biti Embraeri i kako će izgledati videćemo.

A koliko je purger u pravu vidi se po suludim idejama da je Zagrebu jako realno potreban let za Montreal, LA, Santjago, Buenos Aires, Minsk...

АШП баљезга, цитира самог себе и слично. али, у овом тексту што је написао има логике. мада, видећемо шта ће Пинколино да уради у наредним месецима
 
Bio sam na aerodromu u nedelju na ponedeljak oko 2 ujutru. Sleteo sam na najudaljeniji kraj ("Vizerov" let), tako da sam hodao 10 minuta po onom nadograđenom spratu bez ijednog travelatora i bez ijednog toaleta koji je radio.

Za divno čudo, bilo je dovoljno (neljubazne) policije, tako da je pasoška kontrola prošla brzo.

Koristio sam toalet kada sam prošao carinu. To je nov toalet, koji se ne održava, kao nijedan drugi na aerodromu. Sve smrdi. Sapuna nema. Voda se povlači pritiskanjem. Ne daj bože da je na senzor. Znači, pokvariće se za mesec dana i nikad neće biti popravljeno.

Uzeo vaučer za taksi - od aerodroma do Kneza Miloša 3000 dinara!? Bacio vaučer, popeo se na parking, pozvao taksi i platio 2500 dinara na taksimetar.

Radovima na aerodromu nema kraja. Svi materijali su jeftini. Sve je već polupropalo. Nijedan toalet se ne održava. Ništa se ne poboljšava vremenom.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk

Када се заврши најављени продужетак Ц ходника, колика ће бити удаљеност од најдаље тачке до централне зграде и контроле?
 
Išao sam sa kraja na kraj DXB i SVO, na DXB sam imao jako kratku konekciju. Koliii god je razmak kkod nas će biti minoran i mnogo manji problem nego štrokavi klozeti...
 
Када се заврши најављени продужетак Ц ходника, колика ће бити удаљеност од најдаље тачке до централне зграде и контроле?
Od buduceg C17 do stepenica ka kontroli ce biti oko 550m. Sada je od A10 dotle udaljenost oko 520m, tako da je to trenutno najveca udaljenost.
 
Ne mora da se rucka ali nek kafic moze da se smesti. Ko je bio na avalskom tornju zna kolicki je ono prostor pa opet funkcionise.
 
A, opet ima mesta za nekoliko stolova po spratu. Dostava može liftom, kao u Geneks kuli. Samo pitanje da li nekog zanima (da li mu se isplati) da se time bavi.
 
У куполи старог торња има места за највише пет људи, укључив и конобара. На спратовима испод може да се смести највише петнаестак људи по спрату.
До куполе не иде лифт. У куполу се пење спиралним степеницама.
У торњу има један мали лифт и узане степенице.
У приземљу су просторије за брифинг посада (NOTAM, MET, подношење плана лета) одакле се излази директно на стајанку (платформу). Цео простор торња је иза линије противдиверзионе заштите.

Дакле, да би торањ био претворен у јавни простор, морају да се изместе постојеће службе за улаз и брифинг посада, помери сигурносна линија, обезбеди страна према стајанци (нпр. да се прозори не отварају), и даље остаје упитно да ли уопште могу да се задовоље ПП услови… све то за ресторан који не може да прими више од 40 људи (јер нико неће да седи на другом спрату), и при том је ван свих главних токова путника, а ако није ресторан, од чега би се тек исплатила толико захтевна реконструкција…

Ја не видим да ће се то икад десити, нити мислим да треба.
 
Ni toranj ni kancelarije nisu bile iza KD zastite, samo izlaz na stajanku, ali postoji portirnica/prijavnica. Pretpostavljam da je situacija tu nepromenjena. U teoriji bi hol ispod tornja mogao da se pregradi i izbije ulaz sa spoljne strane, ali s obzirom koliko je mali prostor i iznad navedene PP regulacije, to ne bi imalo nikakvog smisla.
 
PhD Dr. Sci. Zeljko Mitrovic vise ne govori o loukost modelu nego sad to zove redovni carter: :ROFLMAO: Ko zna sta ce to da bude na kraju, mozda njegovi dronovi koji prevoze ljude:

izvor:
https://aero.telegraf.rs/avio-kompanije/3755827-zeljko-mitrovic-najavio-komercijalne-putnilke-letove

Prepoznali smo da imamo mnogo potencijalnog posla u čarter oblasti i te letilice bi bile idealne za čarter. Ovog leta se dešavalo da veliki avioni kao što je Airbus ili Boeing imaju overbooking, 10-20 putnika bi još trebalo da uđe... i onda se pojavila ideja i upravo taj model aviona bi bio fenomenalan, a rizik bi bio sveden na minimum. Mislim da ćemo u narednih mesec dana doneti odluku, a ako je donesemo onda bi je realizovali u roku od tri do četiri meseca", kaže Mitrović i dodaje da bi se deo saobraćaja obavljao kontinuirano, u formi "redovnog čartera".
 
Sto se tice ovoga sa Mitrovicem, mislim da ne treba slusati njegove reci doslovno. Postoji ocigledno neka ,,sema" koju je neko strucan iz struke odradio, Mitrovicu je prezentovano, on usao u posao kao partner i finansijer. Detalji ga previse i ne interesuju, cuo je poslovni model od ljudi iz struke zaduzenih za posao koji sada interpretira po principu ,,otprilike tako nekako".

Zanimljivo je da pominje velike avione i putnike koji su ostali kao prekobrojni, overbukirani.

To me navodi na pomisao da se moguce ulazi i u neki oblik kombinacije sa Er Srbijom. Modelu slicnom onom koji postoji sa Maratonom s tim sto bi razlika bila upravo ad hock uskakanje Er Srbiji u slucaju svesno napravljenog overbukinga. Er Srbija bi u slucaju traznje koja prevazilazi kapacitet Erbasa nastavio da prodaje karte za let, a onda bi se organizovao carter za prekobrojne putnike angazovanjem Pinkovih Embraera.
 
To se apsolutno nigde ne radi iz milion i jednog razloga.
I mislim da Air Serbia ne radi overbooking nikada, nego do te situacije dodje zbog promene tipa aviona u poslednjem trenutku.
 
Заправо, компаније рутински раде овербукинг, али у врло малом проценту. Увек постоји неко ко се не појави на лету (из милион разлога), тако да компанија има додатни приход. Постоји и формула коју компаније користе да израчунају тачан проценат овербукинга за који им се исплати да плаћају одштету за случај да пребукиране не могу да приме.

Међутим, слажем се са тобом да нико живи не прави бизнис модел на томе да превози овербукинг друге компаније. Мора да Митровић има много стабилније шеме у виду.
 
Vrh