Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Od juce se ponovo koristi A3 gejt, a od danas i aviomost. Nadam se da ostale gejtove nece ovoliko dugo preradjivati.
 
Pogled sa A6 prema A5, vidi se dokle je stigao hodnik za dolazne putnike...

 
Имамо ли негде архитектонске цртеже, како ће да изгледа решење
- пролаза долазних путника до пасошке?
- пролаза трансферних путника (а да нема мешања)?
 
I još dodatnih pitanja:

Čini mi se da je hodnih za dolazne putnike uži od sprata ispod. Ili je to samo optička varka?
Kako je zamišljeno da putnici iz aviona dodju do tog drugog sprata?
 
Treći nivo jeste uži jer služi samo da dolazni putnici hodaju, na tom nivou nema restorana, gejtova, čekaonica itd. Kad se jednom skupe dolazni putnici na mestu koju zovu vertikalna konekcija (verovatno negde iznad C2 ili C3) onda se svi spuštaju dole pomoću pokretnih i običnih stepenica jedan ili dva nivoa dole. Jedan nivo niže za transferne putnike (sa jednosmernim prolazom), dva nivoa niže za one koji izlaze u Beogradu. Jedna varijanta kako bi to moglo da izgleda je na drugoj polovini ovog posta, od slike 1pax i dalje:

https://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=17&t=138&start=8400#p866073
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890766#p890766:1l8hsshx je napisao(la):
milaki990 » Pon Okt 18, 2021 2:01 pm[/url]":1l8hsshx]I još dodatnih pitanja:

Čini mi se da je hodnih za dolazne putnike uži od sprata ispod. Ili je to samo optička varka?
Kako je zamišljeno da putnici iz aviona dodju do tog drugog sprata?
Transferni putnici se spustaju jedan nivo nize, prolaze pasosku kontrolu (ukoliko je uopste ima kod nas) i dolaze na duty free na drugom nivou. Dolazni se spustaju jos jedan nivo nize do pasoske.

Negde izmedju A i C gejtova bi trebalo da bude ovaj sistem stepenica sto je peper.mint okacio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890819#p890819:1zv74woa je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Okt 18, 2021 4:07 pm[/url]":1zv74woa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890766#p890766:1zv74woa je napisao(la):
milaki990 » Pon Okt 18, 2021 2:01 pm[/url]":1zv74woa]I još dodatnih pitanja:

Čini mi se da je hodnih za dolazne putnike uži od sprata ispod. Ili je to samo optička varka?
Kako je zamišljeno da putnici iz aviona dodju do tog drugog sprata?
Transferni putnici se spustaju jedan nivo nize, prolaze pasosku kontrolu (ukoliko je uopste ima kod nas) i dolaze na duty free na drugom nivou. Dolazni se spustaju jos jedan nivo nize do pasoske.

Negde izmedju A i C gejtova bi trebalo da bude ovaj sistem stepenica sto je peper.mint okacio.

Dodao bih samo da transferni putnici posle spuštanja na jedan sprat niže prolaze security kontrolu pre ulaska na duty free.
 
F7-EFA657-C116-427-B-80-E3-2424-C48-D9-AE9.jpg
 
Pre jedno tri nedelje sam leteo, pa ne napisah reportažu.
Ukratko, nije mi jasno zašto su lokali pre pasoške još uvek uglavnom zatvoreni. U tom sektoru je jedan toalet već dugo zatvoren, a drugi u lošem stanju.
Iza pasoške je situacija dosta bolja. Vidi se, doduše, da je onaj duty free tu privremeno nasađen (pretpostavljam da će ići u novi komercijalni deo kad taj deo bude kompletiran), a food court nije loš.
 
Dva kafića, jedan restoran-kafeterija i jedna pekara sa sedenjem, odmah iza Teslinog trga. Mislim da su "Hleb i kifle" izdvojeni posebno na hodniku iza C-izlaza.
 
И то ли било то. Осетна разлика је што те мантају про део шопу не би ли више купио али то је пракса свуда. А да се поједе углавном ништа, и још горе него пре короне.кажу да је у бизнис сали боље. Масовни сегмент је срамота за Србију
 
Hajde da vidimo šta će biti kada se otvori taj novi komercijalni deo, koji se obećava u novoizgrađenom proširenju.
 
Po renderima to proširenje će imati ček in, pasošku i centralizovanu antidiverzionu (jel to zvaničan naziv?) kontrolu koje će se iz postojećeg Terminala 2 preseliti u taj novoizgrađeni deo. To će ostaviti prazan prostor na prvom spratu T2 gde je sad odlazna pasoška pa će (ako sam dobro razumeo) taj deo biti preuređen za nove komercijalne ponude tipa Duty Free i F&B na airside zoni.

Proširenje će biti gotovo 2024 pa ćemo se načekati. Do tada koristimo taj novi The Kapital koji nudi sendviče (na tabli speluju sEndwich).
 
Na tom delu su izvesni radovi već počeli, barem tamo u sektoru gde je bila dečja igraonica (trampolina) i dosta onih metalnih stolica.
 
Radovi na proširenju C

Ovde se vidi da su ovi stubovi bliže zgradi postavljeni dalje od C kraka,moguće da su oni za to proširenje koje će se praviti.

Evo ovde se to bolje vidi

Toranj lepo napreduje,pravi se i neki novi ulaz/izlaz sa parkinga

Evo,kao što možda jednom rekoh,ovde se to bolje vidi

Bivši izlaz za VIP,Bus i Taxi sa dolazaka,neka debela armatura.Pretpostavljam temelj za to novo proširenje zgrade

Tu je i novi,veliki kran

Toranj dobro napreduje,ovde se to lepo vidi

Jedna panoramska
 
Уз помоћ машине за пресађивање стабала пресађено 21 стабло на аеродрому „Никола Тесла“

ЈКП „Зеленило-Београд“ је данас, уз помоћ машине за пресађивање извршило пресађивање 21 одраслог стабла на аеродрому „Никола Тесла“. Стабла која су пресађена су се налазила на траси радова изградње новог контролног торња на аеродрому.

Стабла су премештена са постојеће локације на зелену површину код јавне гараже на аеродрому где ће наставити свој живот.

-„Данас је у току прва масовнија примена нове машине за пресађивање стабала. У овој сезони је већ пресађено десетак стабала, а данас на аеродрому пресађујемо 21 одрасло стабло. Стабла која су предмет пресађивања су лепи примерци дуда, каталпе, смрче, висине десет метара и пречника дебла 15-20 сантиметара.

Пресађивањем стабала уз помоћ ове машине пружа се могућност дрвећу да настави свој живот на новој локацији. Овај начин чува се животна средина. То показује да је одлука да набавимо ову машину била исправна.

Истакао бих да је друштвено одговорна компанија „Винци“-концесионар аеродрома „Никола Тесла“, имала велику жељу да сачува сва стабла која је могуће сачувати на овој локацији. Наши инжењери су прегледали дрвеће, проценили стабла и биће свачувана сва стабла која могу поднети пресађивање.- рекао је овом приликом генерални директор ЈКП „Зеленило-Београд“ Слободан Станојевић.

251749019_4360177514092753_7681429998476669867_n.jpg


251770980_4360177560759415_3800836526139602856_n.jpg


252534688_4360177537426084_1985242212179114009_n.jpg


izvor: zelenilo Beograd
 
AnadoluJet je pustio u prodaju karte za liniju Ankara-Beograd. Letovi se obavljaju cetvrtkom i nedeljom.

cetvrtak: ESB 09:05-09:05 BEG 10:00-13:55
nedelja: ESB 18:05-18:05 BEG 19:00-22:55

Cene im bas i nisu low cost.
 
Па то и није лоукост, лете под ознаком Туркиша и део су Стар алијансе.
 
Видим сад да их одреда називају ЛЦЦ-ом, али мени то баш и не личи на то, а у некој турској књизи из 2018. нађох: Anadolujet uses a hyhrid model. This model uses the best-in-class features of both the low-cost carrier (LCC) and the legacy carrier strategies.
 
Koriste stare Turkishove Boeing 738 avione u all-economy konfiguraciji. Nisu klasican LCC jer ne naplacuju cekirani prtljag i posluzenje u avionu, ali sami sebe deklarisu kao LCC i ne lete na glavni aerodrom u Istanbulu.

Naravno da ne ocekujem cenu kao kod Ryanair-a, ali bas 230-250€ povratna karta je ipak previse. Za iste pare mogu da letim obicnim Turkishom. Realno mi deluje 100-150€ povratna.
 
Vrh