lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.802
- Pohvaljen
- 2.588
Od juce se ponovo koristi A3 gejt, a od danas i aviomost. Nadam se da ostale gejtove nece ovoliko dugo preradjivati.
Transferni putnici se spustaju jedan nivo nize, prolaze pasosku kontrolu (ukoliko je uopste ima kod nas) i dolaze na duty free na drugom nivou. Dolazni se spustaju jos jedan nivo nize do pasoske.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890766#p890766:1l8hsshx je napisao(la):milaki990 » Pon Okt 18, 2021 2:01 pm[/url]":1l8hsshx]I još dodatnih pitanja:
Čini mi se da je hodnih za dolazne putnike uži od sprata ispod. Ili je to samo optička varka?
Kako je zamišljeno da putnici iz aviona dodju do tog drugog sprata?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890819#p890819:1zv74woa je napisao(la):lukakaludjerovic » Pon Okt 18, 2021 4:07 pm[/url]":1zv74woa]Transferni putnici se spustaju jedan nivo nize, prolaze pasosku kontrolu (ukoliko je uopste ima kod nas) i dolaze na duty free na drugom nivou. Dolazni se spustaju jos jedan nivo nize do pasoske.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890766#p890766:1zv74woa je napisao(la):milaki990 » Pon Okt 18, 2021 2:01 pm[/url]":1zv74woa]I još dodatnih pitanja:
Čini mi se da je hodnih za dolazne putnike uži od sprata ispod. Ili je to samo optička varka?
Kako je zamišljeno da putnici iz aviona dodju do tog drugog sprata?
Negde izmedju A i C gejtova bi trebalo da bude ovaj sistem stepenica sto je peper.mint okacio.