Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Da li se u PDR-u govori tačna organizacija železnickih pruga ispod aerodroma?
 
O tome je već više puta ovde bilo reči. Stanica će biti ispod terminala 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790114#p790114:yf68h2ig je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Nov 04, 2020 1:32 pm[/url]":yf68h2ig]O tome je već više puta ovde bilo reči. Stanica će biti ispod terminala 2.

To znam, ali kako dalje? Da li će biti moguće da voz ide rutom Zemun-Aerodrom-Batajnica preko obilazne pruge ili je ta opcija isključena
 
Zaboravite te priče o aerodromu Batajnica, koje je ovde neko fantazirajući ubacio, jer Batajnica ostaje 100% vojni aerodrom.
Ići će do Zemuna, i dalje redovnom rutom kroz beogradski čvor.
 
Covek je pitao kojom trasom
Sada postojeca od Dobanovaca preko Bataje pa Zemun... bilo je zvanicnih najava o nj. vezivanju za aerodrom

Ato da li ce Bataja postati ,,dvojni,, : civilno - vojni - kao mnogi dr, aerodromi
zavisi samo o parama - koliko poreski obveznici mogu da podnesu ....sad jos moze .... a kad i dal ce postat luksuz to ne zna
vec baratamo ovim ili onim zeljama a finasiski faktor corone nije izvestan ni bolje stojecima

Ugovorm sigurno je odredjeno da u blizini NTa nema dr. medj. aerodroma (narocoto za cargo i low cost a. co,)
ali i tu corona menja ugovore...
zivi primer ti je ugovor o nasoj avio kompaniji gde se menjaju stavke u odnosu na datu sitaciju, bilo u medijima
ako je podlozan izmenama ugovor sa avio kompanijama - zasto je ne moguce i ocekivat i izmene ugovor i avio pristanistem ?

:sesir:
 
Dzontra, kad vidim ove Batajničare kako im je predaleko Surčin, a nama u Rakovici vremenski skoro isto dal idemo tamo ili na niški....
 
Nije Boki mislio na aerodrom Batajnica (do kojeg, inače, postoji pruga), nego je pitao da li će voz sa Tesle moći da produži ka Batajnici i Novom Sadu (Šidu).

Koliko znamo iz novijih planova, neće moći.
 
Neki od generalnih planova je imao produžetak te veze do teretne obilaznice i ukrsnice u Dobanovcima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790215#p790215:2prldgwg je napisao(la):
Пантограф » Sre Nov 04, 2020 9:56 pm[/url]":2prldgwg]Nije Boki mislio na aerodrom Batajnica (do kojeg, inače, postoji pruga), nego je pitao da li će voz sa Tesle moći da produži ka Batajnici i Novom Sadu (Šidu).

Koliko znamo iz novijih planova, neće moći.

Upravo tako, na to sam mislio
Stvarno šteta što se to neće uraditi, mogli bi neki vozovi da se prebace pa da imamo direktnu vezu svih velikih gradova u Srbiji sa NT a ovako su svi osuđeni na BG:voz i presedanja
 
mislim da voz na aerodromu nema nikakvu perspektivu u narednih 10 godina ako ne i vise. da bi bio isplativ potrebna je razvijena gradska mreza metroa i vozova, sto mi niti imamo niti cemo imati. tako nesto postoji u svim metropolama.

jedino mi je realno uvodjenje nekog shuttle bus-a, koristeci turisticke autobuse, do nekoliko mesta u gradu. autobuska stanica, prokop, slavija ili trg republike itd...
 
Uh, ne slažem se. Mnogo je gotivno kad imaš voz na aerodromu, po mogućnosti direktan, pravo do centra. Onda ti se čini da nje aerodrom tu, u gradu, da je lako dostupan, u suprotnom ne.

A i Novi Sad može da bude na 45 minuta od terminala...

To je baš, ono, game changer.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790413#p790413:3tux66gg je napisao(la):
lukakaludjerovic » Čet Nov 05, 2020 7:25 pm[/url]":3tux66gg]mislim da voz na aerodromu nema nikakvu perspektivu u narednih 10 godina ako ne i vise. da bi bio isplativ potrebna je razvijena gradska mreza metroa i vozova, sto mi niti imamo niti cemo imati. tako nesto postoji u svim metropolama.

jedino mi je realno uvodjenje nekog shuttle bus-a, koristeci turisticke autobuse, do nekoliko mesta u gradu. autobuska stanica, prokop, slavija ili trg republike itd...

Možda sad nemamo, ali ako pogledaš detaljnu regulaciju šinskih sistema vidiš da se pokreće to pitanje i da kreće polako da se gradi. BG:voz + Metro + Tramvaj će postepeno u radenih 20 godina da se razvijaju i imaćemo nekakav sistem. Naravno ništa ne može preko noći za ovakve projekte su potrebne godine i godine
 
Ja se secam nekog plana sa izmenjenom prugom i nekim štulcom, sto je delovalo malo nezgrapno i nefunkcionalno. Probaću da nadjem taj plan.


Edit: upravo sam našao, nije štulc nego menjanje smera a vidim da postoje 2 pravca posle stanice aerodroma, jedan ka obilaznici drugi ka Surčinu.
unnamed.jpg
 
Da, taj slepi kolosek ka Surčinskom putu je kasnije produžen do budućeg Kokezinog stadiona, da bi se sad već pričalo i o budućem produžetku ka Obrenovcu.
 
slazem se da je gotivno imati voz i sve to, ali je potrebno dosta drugih stvari da bi taj voz privukao putnike. nekako mislim da treba prvo napraviti metro i srediti bg voz, pa tek onda ovaj voz od aerodroma kako bi mogao da se poveze na bg voz i metro, i samim tim premrezi beograd
 
Od 8. novembra, Srbija će se ponovo naći na crvenoj listi Izraela, što znači da svi izraelci će morati u karantin nakon povratka iz Srbije. Do tada, Srbija se nalazi na zelenoj listi.

Do sada smo bili jedna od retkih zemalja iz kojih nije bio potreban karantin + dozvoljavala je državljanima Izrael nesmetan ulazak na svoju teritoriju. Iz tog razloga je došlo do velikog rasta broja izraelskih turista u prethodnih par meseci.

A evo kako izgleda red letenja za subotu, 7. novembar, pre nego što pređemo na crvenu listu. Verovatno nikada više nećemo videti toliki broj letova u jednom danu...
 

Prilozi

  • tel aviv.png
    tel aviv.png
    145,9 KB · Pregleda: 3.218
Импресивно. Летова у једном дану је једино могло бити више 1977, када је, услед финала КЕШ-а у кошарци у којем је Макаби победио, Београд "окупирало" на хиљаде Израелаца (са којима нисмо имали ни дипломатске односе).
 
Баш лепо. А сад имамо двоструке. Они Београду Ину Приштини.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790428#p790428:1o9z2mla je napisao(la):
spatiotecte » Čet Nov 05, 2020 9:22 pm[/url]":1o9z2mla]Ja se secam nekog plana sa izmenjenom prugom i nekim štulcom, sto je delovalo malo nezgrapno i nefunkcionalno. Probaću da nadjem taj plan.


Edit: upravo sam našao, nije štulc nego menjanje smera a vidim da postoje 2 pravca posle stanice aerodroma, jedan ka obilaznici drugi ka Surčinu.

file.php
Gde ide plavi krak u zutoj zoni? Kako ide, podzemno, nadzemno? Zar to nije ono povezivanje sa BG Metro i BG voz (sto ce sve biti BG Metro prema njima)?
 
Vrh