Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

и додај још 2 Туркишова лета, 1 Катаров и 1 ФлајДубајиев лет дневно за Београд. а где су још и европске авио-компаније, и ето зашто два недељна лета (и то још нису нон-стоп) не могу да успеју
 
Lično sam video kako iz AF aviona izlazi bar 100+ kineza. Još malo pa će neke od kompanija koje dovoze kineske i indijske turiste tražiti dozvolu za širokotrup koja će im verovatno biti odbijena jer Etihad grupa želi ceo C concourse za sebe...
 
То могу да потврдим јер често летим аерофлотом на релацији Москва Београд. У зависности од доба дана, количина Кинеза варира од 15-60%
 
појавио се први рендер проширења аеродрома

Aerial_View_low.jpg


и то је једино што је вредно помена. кренули су са пројектовањем у јануару, али се још увек не зна када ће почети са градњом. интересантно је да су урадили комплетно ласерско 3Д скенирање аеродрома, јер добар део пројектне документације за све радове до сада не постоји, па нису могли да знају куда иду инсталације и све остало
 
Kakav amaterski render... Žute linije su vođice za kretanje aviona, a ne razdelne linije.
 
јесте то пропуст, али то им је само радни рендер, чисто да се прикаже како је у основи све то планирано. пројектовање још траје, тако да ћемо сачекати још мало до коначног архитектонског решења
 
Овај рендер сам видео још пре два или три месеца. Радили неки Индуси. И то, чини ми се за потребе тендера.
 
nisam siguran ni da ima prostora za ovako nešto. A indijski stil gradnje aerodroma je poslednje što nam treba. Njihovi aerodromi imaju neverovatne nelogičnosti.
 
Индуси су били у тиму за визуализацију. А пројекат неки Енглези чини ми се.
 
Ma kad vidim ovako amaterski... Pa neko ko odobrava bilo kakve vizuelizacije a imao je 2 dana dodira sa civilnom avijacijom bi ovo vratio... Svi avioni su A330 na C fingeru, a po jedna tunelska veza ( a nije ni planirano da ti pojedinačni izlazi budu za širokotrupce), onda oni oštri uglovi na spojnicama...

Ovo kao što su software za 737Max radili Fiverr programeri iz Azije za 8 USD sat.

Ne valja amaterski od starta, pa makar i bila samo vizuelizacija. A i ne zaboravite -- neko je uzeo finu lovu za ovo.
 
Aerial_View_low.jpg



Tupavo je resenje dovoditi putnicki saobracaj bez podzemnog tunela do planiranog dela a sadasnjeg hangara SIVa
i ovako ima dosta servisnog saobracaja po A platformi
a kad se doda i autobuski do tamo ....prava haoticna i visoko rizicna papazjanija ....
:sesir:
 
Ништа бре од овог. Поготову не у првих 10 година. Евентуално да продуже Ц део и да направе додатне стајанке и аутобуске гејтове (двери)
 
И кад планирају? Доста је времене прошло, очигледно да после аквизиције и није претерано важно да се баве пројектовањем. Што могу са једне sтране да разумем, јер куповина Гатвика је велики залогај и ного је новца отишло тамо.

Ипак, оно што не могу да разумем да нису кренули да ураде некакву унутрашње реорганизацију простора и крену да више издају просторије за прдавнице и сличне услуге. Ипак то није крупна сума, а доноси да се приходи подигну тако да се таква акција врло брзо исплати.

Него шта је ово:
http://www.politika.rs/scc/clanak/43681 ... ije-drzavi

Какве акције продаје аеродром? Зар није цео предат Вансију? Опет нешто држава "улаже"?
 
Вансију је предата инфрструктура аеродрома на коришћење, а предузеће АД Аеордром Никола Тесла је и даље власник све те инфраструктуре, и власник својих акција. такође, свако АД има акције у сопственом власништву, које по потреби може да прода да би извршило докапитализацију
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654475#p654475:16irgff3 je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Avg 29, 2019 10:06 am[/url]":16irgff3]појавио се први рендер проширења аеродрома

Aerial_View_low.jpg


и то је једино што је вредно помена. кренули су са пројектовањем у јануару, али се још увек не зна када ће почети са градњом. интересантно је да су урадили комплетно ласерско 3Д скенирање аеродрома, јер добар део пројектне документације за све радове до сада не постоји, па нису могли да знају куда иду инсталације и све остало

Inače, lasersko skeniranje je odrađeno još krajem decembra prošle godine, samo što se nikome nije žurilo da analizira snimke, kao što im se još uvek i ne žuri.
Teško da će biti bilo kakvih radova pre proleća, iako je kamp za radnike već odavno završen.
 
Zasto bi se gradila paralelna PSS koja je toliko blizu prvoj da ne dozvoljava paralelne operacije? Ok, zele da rekonstruisu postojecu i sta onda kad to zavrse? Ostace vrlo skupa taksi staza.
 
Па или скупа рулна или резервна за случај као прошле године када је египатски авион заузео писту. Са овим нивоом саобраћаја можда то и није толико важно. али пошто се планира раст у наредним годинама, блокада писте је нежељена ствар.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654951#p654951:2flphsen je napisao(la):
JohnnyLee » Пет Авг 30, 2019 2:59 pm[/url]":2flphsen]Вансију је предата инфрструктура аеродрома на коришћење, а предузеће АД Аеордром Никола Тесла је и даље власник све те инфраструктуре, и власник својих акција. такође, свако АД има акције у сопственом власништву, које по потреби може да прода да би извршило докапитализацију

То би било као да сам изнајмио стан, а власник продаје стан другом док сам ја у њему? Мислим није немогуће да се тако деси, али ми је и даље чудно...
 
наравно да не, јер то што си ти написао нема везе са овом ситуацијом. није ни близу овој ситуацији
 
^^^^^^^^
Ovo je bila ponuda koja nije prosla na tenderu.
 
А то што Ванси планира практично нисмо ни видели, осим неких концепт-цртежа (пре)рађених руком, и то вероватно узетих од неког другог пројекта...
 
lento":v5z8kesq je napisao(la):
^^^^^^^^
Ovo je bila ponuda koja nije prosla na tenderu.
Koja od ove dve,ovaj na videu ili onaj drugi?

Послато са SPRINT4G помоћу Тапатока
 
Video je od drugog ucesnika na tenderu. Na kraju su tacno navedeni svi delovi konzorcijuma (Zurich Airport et al.)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665189#p665189:2m8vtytj je napisao(la):
tanjaboric2 » 30 Sep 2019 03:48 pm[/url]":2m8vtytj]
lento":2m8vtytj je napisao(la):
^^^^^^^^
Ovo je bila ponuda koja nije prosla na tenderu.
Koja od ove dve,ovaj na videu ili onaj drugi?

Послато са SPRINT4G помоћу Тапатока
 
Vrh