Šta je novo?

Aerodrom "Morava" Kraljevo

Руси могу, али их нико не помиње. Мада ако ћемо логично ко би путовао у Краљево? У овом моменту нема ни туриста нити дијаспоре у довољном броју да би било шта друго осим чартера...

Немачка се помињала, може било која од ових компнија, а можда ће баш и Адрију да пусте да летуцка у немачку.
Алиталија и ЛОТ чисто сумњам.

Остаје ЕС, понекад. Турци немају пропелерце ако се не варам...

Све у свему, мршава кравица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635174#p635174:3aly9vhj je napisao(la):
Darko78 » Pon Jul 01, 2019 7:41 am[/url]":3aly9vhj]Ako prave drugu pistu jeli to znaci da ova ostaje samo za potrebe vojske, nece je posle rusit valjda?

E to je doro pitanje jer nije rečeno šta zapravo znači gradnja nove piste. Ako se zaista radi potpuno nova pista ona može da se pravi jużno od postojeće paralelno njoj što bi značilo eksproprijaciju zemljišta i ne male troškove. Opet, rušiti postojeću i iz fundusa graditi novu, veće nosivosti, širu i dužu je možda i skuplje ako znamo da su za presvlačenje postojeće skrckali ogroman novac. Navodno milijardu dinara a tu su uračunali i osvetljenje i intervencije na terminalu. U svakom slučaju, bila je ovo pokazna vežba kako ne treba raditi.
 
Druga pista se pravi za kargo saobracaj. Bilo je reci o tome u jednom video prilogu, ne gradi se druga pista da bi uopste avioni veci od ATR-72 mogli da slecu i polecu kao sto se ovde prica.
 
Хух. Па онда је ипак требало одмах да је граде, а не да безвезе улажу у ову писту.

Добро, имаћемо војну базу са две писте, то није лоше, али, недавни радови на постојећој ПСС су онда свакако били непотребни.
 
Potrebnu se obe piste izgleda, da se ne bi ukrstao kargo sa putnickim saobracajem.
 
Vladice, niko ne gradi dodatnu pistu samo radi kargo saobracaja. Zamisli koliki bi to trebalo da bude saobracaj da bi se takva investicija isplatila? Kakve veze ime "ukrstanje" kargo i putnickog saobracaja?! To ima smisla taman toliko kao kad bi se gradio poseban put samo za kamione.
 
Pa tako je receno u videoprilogu. Da li to ima smisla ili ne, ja nisam strucan da komentarisem, samo prenosim.
 
Priča se da je '80.tih godina bio intezivan "kargo" saobraćaj sa tadašnjeg aerodroma Lađevci.
U Krugu od 100 km. su Sloboda Čačak, Zastava oružje Kragujevac, Trayal i HI Župa Kruševac. Tako da ako je verovati tim pričama, PSS je još tada mogla da izdrži veće avione.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635703#p635703:rkeq6hea je napisao(la):
Wlade » Uto Jul 02, 2019 9:54 pm[/url]":rkeq6hea]Priča se da je '80.tih godina bio intezivan "kargo" saobraćaj sa tadašnjeg aerodroma Lađevci.
U Krugu od 100 km. su Sloboda Čačak, Zastava oružje Kragujevac, Trayal i HI Župa Kruševac. Tako da ako je verovati tim pričama, PSS je još tada mogla da izdrži veće avione.

Netačno.
 
Ali zato ima trideset i kusur zaposlenih koji će redovno dobijati plate...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Sta je sledeci naprednii projekat ?
Kosmodrom sa lansirnom rampom u Krusevcu?
Radno vreme svakog 29. februara od 10-13 h
 
Ja ne znam sta mislite, nađeš radnika na birou, os da radis?
Ocu!
Super, slecu avioni servisiraj letove.
Nema problema.

Gde mislite da postoji kvalifikovana radna snaga za rad na aerdoromu? Sa jednim celim, jednim pola i sad ovom petinom aerodroma u državi .

Veliki infrastrukturni projekti zahtevaju mnogo ulaganja, u Konstantina je grad ulagao predugo da bi kao počeo nešto da se isplaćuje.
Zakotrljace se ova priča, samo da povuku koju liniju. Konstantinu je trebalo 10 godina, ovim tempom ocekujem za par godina frekventnost kao u Nišu.
Pametno ulaganje i u radnu snagu.

Citam ovo nema zapadna Srbija putnike :lol:
Apsolutna ista priča u Nišu, kad su gradske a ne državne pare trošili na aerodrom pre 15ak godina
Smehotres, jok svi vole da se do zapadnu Evrope klackaju Raketinim busevima
 
путника има свугде, само им треба дати опцију за путовања

елем, већ су прецизирали неке планове за даље. прплаинра се да се пројекта нове писте уради у току ове године и набави сва документација, да би изградња почела почетком 2020, Дуфри је закупац дјути фри, већ има и неколико рент-а-кар агенција. иначе, већ је било летове од/до аеродрома, као што сам и говорио раније, то су приватни такси летови, а новозапослени се и даље налазе на обуци. у преговорима су са неколико авио-компанија, а њих са одговарајућим авионима (до 80 места) има довољно у Европи

ево и снимак унутрашњости и неколико слика, а остале слике имате на горенаведеном линку

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MCz6wDocv0o[/youtube]

6.jpg


11.jpg


16.jpg


иначе аеродром лепо изгледа, пристојно. таман како треба

а што се тиче радног времена, ја не знам шта очекујете, да ради 24/7? без редовних летова и све остало. да, јесте апсурдно да ради 2 сата недељно, али не може ни да ради 24/7, нарочито док су запослени на обуци и у процесу добијања сертификата
 
иначе, аеродром може да "прими" следеће авионе:
- АТР 42 и 72 (Ер Србија, ТАРОМ)
- Dash 8 Q400 (LGW у име Еуровингса, Аустриан ерлајнс, Олимпик Ер, Кроација)
- ЦР7/9/10 (Луфтханза, Аустриан, Хоп!, Еуровингс, САС, Адиа, Ер Србија ако остане у флоти)
- Е70/75 (ЛОТ, КМЛ, Алиталиа, Хоп!, С7, People's)
- A220 (Ер Балтик, Свис)
 
А пази сад ово: Based on the airline's decision, we are also capable of handling larger Boeing 737-800 and Airbus A319 and A320 jets, рече директор.
 
да, прегледао сам сву документацију, аеродром може да прими 319/320, али је изгледа на авиокомпанији одлука да ли ће да користи аеродром или не, тј. да ли ће слати авион јер је кнап за полетање
 
Pista u Kraljevu je duza skoro 500m od piste na Skijatosu na koju revodno slecu carter letovi avioleta ( air serbia ) pa cak i B757 Tui operatera....
 
надморска висина, ваздушни притисак, микроклиматски услови, има ту доста фактора који утичу. 2000 метара дужине на 16 м надморске висине није исто што и 2000 метара дужине на 209 м надморске висине
 
JohnnyLee":2q96sk87 je napisao(la):
надморска висина, ваздушни притисак, микроклиматски услови, има ту доста фактора који утичу. 2000 метара дужине на 16 м надморске висине није исто што и 2000 метара дужине на 209 м надморске висине

slazem se, ali ipak skoro 500m duzine je prilicna razlika. Takodje, pista na ovom ostrvu je i uza od ove kod Kraljeva, a ima i veci slope ( nagib ). Sto se vetra tice, ^ususkanija^ je ova kod Kraljeva, obzirom da su sve morske piste izlozene vetrovima iz bar dva pravca, pa cesce dolazi do tzv, cross wind landinga...

razlika u nadmorskoj od 200m ne predstavlja problem, quito u ekvadoru je pravi problem problem tu je elevacija 2400m, i tamo i pista duzine preko 3000m bude skoro pa kratka ako je avion pretovaren
 
Vrh