Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667375#p667375:1ikeqztm je napisao(la):
biciklista » 07 Okt 2019 11:07 am[/url]":1ikeqztm]Veruje li iko u ovu pricu i ove cifre ?
Ne znam ko veruje u te tvoje "cifre", na osnovu takve "matematike".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667375#p667375:3shv7mor je napisao(la):
biciklista » 07 Окт 2019, 11:07[/url]":3shv7mor]Izasli su podaci za Niski aerodrom i povecanje putnika. U brojkama to izgleda ovako. U Septembru je bilo povecanje od oko 15000 putnika. Ako uzmemo da su svi leteli na 12 destinacija Air Srbije, to izgleda ovako. 12 x 8 (mesecno) x 2 povratni let=192
Ako 15000:192 = 78 putnika po letu
Veruje li iko u ovu pricu i ove cifre ?

ово су званични подаци аеродрома. свако нека одлучи да ли ће да верује или не. с тим што ти ни математика није добра
 
е када кажеш "и током наредне летње сезоне" онда јесте вест. овако, што си прекопирао део пасуса ништа рекао ниси, јер они и лете за Малме
 
E, da si ti pogledao link koji sam dao, bilo bi ti mnogo jasnije.

Propustio sam da stavim naslov, ali sam zato dao dobar link.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669747#p669747:5pnho6gg je napisao(la):
dragan » 14 Okt 2019 01:59 pm[/url]":5pnho6gg]"Wizz Air i tokom naredne letnje sezone leti ka Malmeu 2 puta nedeljno"
https://flyfromnis.blogspot.com/2019/10 ... almeu.html
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669767#p669767:5pnho6gg je napisao(la):
JohnnyLee » 14 Okt 2019 02:49 pm[/url]":5pnho6gg]е када кажеш "и током наредне летње сезоне" онда јесте вест.
овако, што си прекопирао део пасуса ништа рекао ниси, . .
Iz ovog pasusa, kojeg sam citirao, može da se vidi ista vest kao i u naslovu.
Prema tome, drugi put da pažljivije čitaš, pre nego počneš da me kritikuješ.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669687#p669687:5pnho6gg je napisao(la):
dragan » 14 Okt 2019 11:24 am[/url]":5pnho6gg]"Mađarski niskotarifni avio-prevoznik Wizz Air će od naredne letnje sezone 2020.godine
ka Švedskom gradu Malmeu leteti 2 puta nedeljno odnosno svakog ponedeljka i petka"
https://flyfromnis.blogspot.com/2019/10 ... almeu.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669773#p669773:2fkexrtz je napisao(la):
dragan » 14 Окт 2019, 14:59[/url]":2fkexrtz]E, da si ti pogledao link koji sam dao, bilo bi ti mnogo jasnije.

Propustio sam da stavim naslov, ali sam zato dao dobar link.

јесам погледао линк, само што сам то видео још пре него што сам се улоговао на форум. углавном, када се вест преноси, преноси се наслов. а ти ниси пренео наслов, па си унео забуну, већ пасус, који је делимично нетачно написан, јер су га навели тако да испада да Виз креће први пут са летовима
 
две (и по) вести Ер Србије из Ниш(а). прва је да Ер Србија тражи кабинско особље за базу у Нишу. друга је да гасе Будимпешту од 27. октобра због изузетно слабе тражње, а пола вести је наставак ове да им је просечна попуњеност на летовима из Ниша 70% (са Будимпештом). што је и врло добар резултат. пртпостављам да ће увести Париз или Осло сада када им је слободан авион, а морају да имају 12 линија због субвенција
 
Zar nisu trazene te linije, ne mogu oni da biraju gde ce da lete?
 
U dogovoru sa vladom, a u skladu sa ugovorom (valjda) imaju pravo na izmene.
 
имају право да дају предлог линије за укидање или увођење, а онда Влада донесе Одлуку, као што је био случај са Будимпештом
 
Upravo se o ovome radi. Ljudi su pomislili da se na primer koncesijom aerodroma moze ocekivati ekspanzija LC kompanija i da je dovoljno da one pokazu interesovanje i da se dogovore sa aerodromom. Sada vidimo razlog zasto se bg aerodrom i posle godinu dana od koncesije ne nalazi na spisku novih letova nijedne LC aviokompanije. Direktorat i dalje drzi monopol i odbija sve linije koje ugrozavaju Air Srbiju. I to je otvorena utakmica. Ma dajte. Ovo je smesno. U isto vreme u Atini , Solunu, Sofiji, Beču, Budimpesti, Bratislavi dakle glavnim i najvecim gradovima regije , sve vrvi od lowcostera. Imaju po 30-50 linija. Jasno je iz ovog primera da smo mi i dalje u mracnom dobu. I da se nista ne radi da bi gradjanima bilo lakse i bolje vec da se samo gleda marketing i politika. Jadno jadno jadno
 
Odakle im ideja da odbiju liniju zato sto AS leti na njoj...
 
па за ту линију је био тендер, јер је проглашена линијом од јавног значаја. када већ постоји победник тог тендера, који је потписао уговор за ту линију, онда, изгледа, да правно имају покриће да их одбију. Рајан има право жалбе, али да ли ће се жалити, то ћемо да видимо

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674872#p674872:2u71adxw je napisao(la):
biciklista » 29 Окт 2019, 16:04[/url]":2u71adxw]Upravo se o ovome radi. Ljudi su pomislili da se na primer koncesijom aerodroma moze ocekivati ekspanzija LC kompanija i da je dovoljno da one pokazu interesovanje i da se dogovore sa aerodromom. Sada vidimo razlog zasto se bg aerodrom i posle godinu dana od koncesije ne nalazi na spisku novih letova nijedne LC aviokompanije. Direktorat i dalje drzi monopol i odbija sve linije koje ugrozavaju Air Srbiju. I to je otvorena utakmica. Ma dajte. Ovo je smesno. U isto vreme u Atini , Solunu, Sofiji, Beču, Budimpesti, Bratislavi dakle glavnim i najvecim gradovima regije , sve vrvi od lowcostera. Imaju po 30-50 linija. Jasno je iz ovog primera da smo mi i dalje u mracnom dobu. I da se nista ne radi da bi gradjanima bilo lakse i bolje vec da se samo gleda marketing i politika. Jadno jadno jadno

са изузетком овог случаја, Директорат не може да одбије ниједну европску авио компанију за летове било где унутар Европе, због споразума о отвореном небу. то што се авио компаније не утркују да лете за Србију има више везе са нашом економском и куповном моћи него са Ер Србијом (ено пропала је Адрија у Љубљани, па се компаније просто грабе да лете за Љубљану).

и још једно, не можеш да очекујеш сутра да крене неко да лети за Београд. планирање рута је процес који траје месецима, па и годинама у неким случајевима. за све треба времена. ето, Виз је покренуо Лион из Београда, најавио као целогодишњу, па га смањио на сезонску, а сада постоји могућност да га укине за стално. да није ту Ер Србија можда кривац?
 
Ne bih baš rekao da za ovo ima pravnog pokrića. Ako je otvoreno nebo, onda je, bogme, otvoreno nebo. Tako mogu svaku liniju u Evropi da proglase za liniju od javnog značaja, da pobedi Er Srbija na tenderu, i da onda zabrane drugome da leti. I to onda može svako.

Što se Ljubljane tiče, to je grad manji od Novog Sada i u blizini Zagreba i, da nije bilo feudalnog ustrojstva SFRJ, nikada ne bi imao ozbiljan avio-saobraćaj. Tu stvari jednostavno dolaze na svoje mesto.
 
Rekao sam da skoro svi glavni i veliki gradovi u okruzenju masovno primaju LC kompanije i otvara se veliki broj novih linija. Zar je moguce da te kompanije nemaju racun i interes da lete iz Beograda za Milano Bergamo , Barsu, Madrid, Nicu , Rim,
Nemacku, Atinu, Solun , Prag, Varsavu itd itd a u isto vreme kompanija koju forsira i pomaze drzava Air Srbija ima racun i otvara te nove linije i isplati joj se da leti i naplacuje karte po ludackim cenama. Ajde da prestanemo da se lazemo. Nesto je drugo iza ove price. Sta ? Ne znam ali ce se saznati. Znam jedno, jedan Bec , Atina ili Sofija imaju preko 50 lowcost linija i otvaraju se nove non stop, a u Bg od kada je koncesija samo jedna Lion i to za godinu dana, ili neko sprecava da se to desi na najvisem nivou jer ako propadne Air Srbija to je kao da je propao simbol ove vlasti , ili oni smatraju da smo mi gori od Bocvane i da ovde niko nigde ne ide i nema para za to dok u isto vreme na istim destinacijama avioni Air Srbije su solidno popunjeni uz jake jake cene. Gde je tu zdrav razum i logika ????
 
Glavonje ionako ne lete komercijalnim letovima, tako da njih baš briga za LC.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674969#p674969:1if0l0v1 je napisao(la):
Пантограф » 29 Окт 2019, 20:33[/url]":1if0l0v1]Ne bih baš rekao da za ovo ima pravnog pokrića. Ako je otvoreno nebo, onda je, bogme, otvoreno nebo. Tako mogu svaku liniju u Evropi da proglase za liniju od javnog značaja, da pobedi Er Srbija na tenderu, i da onda zabrane drugome da leti. I to onda može svako.

зависи из чијег угла гледаш. из угла Рајанера немају никакво правно покриће, из угла ДЦВ-а имају. правила ЕУ нас не обавезују баш у свему, и очигледно можемо да их селективно примењујемо. у сваком случају, ово свакако није требало да се деси

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674969#p674969:1if0l0v1 je napisao(la):
Пантограф » 29 Окт 2019, 20:33[/url]":1if0l0v1]Što se Ljubljane tiče, to je grad manji od Novog Sada i u blizini Zagreba i, da nije bilo feudalnog ustrojstva SFRJ, nikada ne bi imao ozbiljan avio-saobraćaj. Tu stvari jednostavno dolaze na svoje mesto.

реално, ни за Загреб се не отимају нискотарифне компаније. а ни остале, када смо већ код тога

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675017#p675017:1if0l0v1 je napisao(la):
biciklista » 29 Окт 2019, 22:40[/url]":1if0l0v1]Rekao sam da skoro svi glavni i veliki gradovi u okruzenju masovno primaju LC kompanije i otvara se veliki broj novih linija.

стварно? који то аеродроми и колико линија? баш бих волео да знам

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675017#p675017:1if0l0v1 je napisao(la):
biciklista » 29 Окт 2019, 22:40[/url]":1if0l0v1]Zar je moguce da te kompanije nemaju racun i interes da lete iz Beograda za Milano Bergamo , Barsu, Madrid, Nicu , Rim, Nemacku, Atinu, Solun , Prag, Varsavu itd itd a u isto vreme kompanija koju forsira i pomaze drzava Air Srbija ima racun i otvara te nove linije i isplati joj se da leti i naplacuje karte po ludackim cenama.

летели су Изиџет за Милано и Рим и Виз за Рим још у време ЈАТ-а , па су се повукли са обе руте због недостатка интересовања (у време ЈАТ-а, који је био клинички мртав). за Барселону лети Вуелинг већ 4 године, само у сезони. за Варшаву лети ЛОТ 10 летова недељно, са великом могућности повећања на два дневно, и 85% путника су им трансферни путници. да ли мислиш да нискотарифне компаније имају шта да траже на линији где је толики број трансферних путника? Праг је толико слаб да је АТР идеалан авион за њега. све веће од тога је самоубиство. једно време је Виз имао Родос и Крит, једном недељно у сезони, престали су после једне летње сезоне. једноставно, тржиште није толико велико. Немачка је покривена сасвим довољно, и лете и нискотарифне и регуларне авиокомпаније. иначе, Ер Србија лети све наведено, и доста има трансферних путника. јер су се определили за тај концепт

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675017#p675017:1if0l0v1 je napisao(la):
biciklista » 29 Окт 2019, 22:40[/url]":1if0l0v1]jedan Bec , Atina ili Sofija imaju preko 50 lowcost linija i otvaraju se nove non stop

ово подебљано ти је апсолутна неистина. Софија има само 3 нове планиране линије (2 сезонске) а Атина 6 (4 сезонске). Беч је у мало специфичној ситуацији, и не можеш да га уопште, али ни на који начин поредиш са било којим другим аеродром у Европи, а поготово регији. европски рат авио компанија је тамо најжешћи, а још је и Беч један од најбогатијих градова Европе


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675017#p675017:1if0l0v1 je napisao(la):
biciklista » 29 Окт 2019, 22:40[/url]":1if0l0v1]ju Bg od kada je koncesija samo jedna Lion i to za godinu dana

нико никога не спречава. штавише, Ванси има сваки интерес да му дође што више авио компанија, али као што сам ти одговорио раније, планирање рута је дуготрајан процес. реално, и ја бих волео да се у Београду преслика сценарио из Софије, али ми очигледно нисмо интересантно тржиште
 
пренећу и овде:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675219#p675219:3bpuf8c9 je napisao(la):
JohnnyLee » 30 Окт 2019, 15:51[/url]":3bpuf8c9]још један текст на ову тему. у свему овоме је кључна ова реченица:
letovi za Frankfurt se ne kvalifikuje kao PSO linije, niti ih Evropska komisija imenuje kao takve
е сада, има једна зачкољица. Србија није чланица ЕУ, па тако ни ЕК, и сходно томе није у обавези да се стриктно држи регулатива ЕК, већ да према њима усклађује своје законе. конкретно, говори се о Регулативи ЕК 1008/2008, која дефинише ПСО линије (члан 16, став 1), а о чему смо причали раније. Србија је сходно тој Регулативи донела Уредбу о условима за проглашење линије у јавном интересу у ваздушном саобраћају (Сл. гласник 6/2019), где су дефинисана права и обавезе. међутим, у Уредби не стоји да нико други не сме да се пријави да лети на линијама које су проглашене да су од јавног значаја (ово, иначе, стоји у Регулативи ЕК 1008/2008 члан 16, став 9). тако да ДЦВ, према нашем законодавству, није имао право да одбије Рајанер

иначе, Ер Србија је прекршила члан 7 став 2 ове Уредбе, јер није најкасније 6 месеци пре дана обустављања превоза обавестила Министарство да има намеру да обустави летове за Будимпешту, а за то је прописна новчана казна од 500.000 до 2.000.000 динара за фирму, односно од 50.000 до 150.000 динара одговорно лице
 
"Aerodrom u Nišu dobija novi kontrolni toranj"

Toranj će biti visok 35 metara, a kompletna modernizacija koštaće osam miliona evra.
"U postupku je nabavka zemlje za izgradnju tornja i alternativnog centra kontrole letenja. Sledeća godina je godina projektovanja i izbora izvođača, a 2021. je godina u kojoj će se graditi.
Prelaskom u nove prostorije doći će i nova oprema što će doprineti da ispratimo rastući saobraćaj na aerodromu 'Niš' i da u kontroli letenja rade sa malim radnim opterećenjem
", objašnjava Predrag Jovanović, direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1612237
 
Vrh