[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383523#p383523:3g0v2xdj je napisao(la):Пантограф » 28 Apr 2016 09:53 am[/url]":3g0v2xdj]Аеродром отворен пре 60 година и ради све време (са изузетком сезоне пролеће/лето 1999.). Улагање исто за оба случаја, при чему у једној варијанти добијаш ефективну конкуренцију на тржишту, што, ако мене питаш, не може да буде лоше.
Otvoren i radi 60 godina za vojsku, ne za civilni saobraćaj. Konverzija vojnog aerodroma u civilni iziskuje određene troškove. Ajde da kažemo da ti troškovi nisu problem, ostaje pitanje državne strategije po ovom pitanju.
Dakle, ako država odluči da osposobi Batajnicu za civilni saobraćaj tako što će da osnuje javno preduzeće u državnom vlasništvu ili ubaci Batajnicu u ono ludilo od JP "Aerodromi Srbije", zatim nakrca to preduzeće partijskim kadrom i ostavi ga da vene poput Lađevaca - onda koja je poenta cele priče? Ako će država da formira cenovnik i strategiju privlačenja prevoznika na Batajnicu onda apsolutno nema nikakve računice da se na par kilometara vazdušnom linijom od Tesle otvaraju novi kapaciteti. To može da ima smisla samo u varijanti u kojoj se država odriče vlasništva nad Teslom (koncesija ili prodaja) pa onda osposobljava Batajnicu kako bi tamo raznorazne male Perice mogle da se igraju menadžmenta u avio industriji. To je apsolutno jedina varijanta koja ima kakvog-takvog smisla. Ali da država gazduje Teslom i pride Batajnicom, to nema nikakvog smisla niti ekonomske logike - i ne može da poveća konkurentnost niti jednog niti drugog aerodroma.