Šta je novo?

3 Lista Duvana - [ Poslovni Objekat | 20 000 kvm ]

Ja sam to napisao ironicno mozda fali koji smajli da to naznaci
 
CASTELBIANCO":3fjwml9i je napisao(la):
Jel ziv onaj Petar Matic? Koliko sam provalio to je jedina baraba od tih nasih tajkuna koju AV nikada nije pomenuo ni u kakvom kontekstu. Bilo losem ili dobrom. To mi daje za pravo da zakljucim da je on zasticeni medved sa sve nezavrsenim projektima po citavom gradu.

A koga to Vučić od tajkuna pominje osim Miškovića!? Beka? Kostića? Drakulića? Zeptera? Baju Živanića? Petar Matić je možda i najmisteriozniji tajkun u zemlji - gotovo da se ne pojavljuje u javnosti, ljudi nemaju pojma kako izgleda, ne daje intervijue i izjave medijima itd.

Možda je najbolja ilustracija za to koliko Matić "živi u mraku" to da postoji samo jedan TV snimak na kojem se vidi - i to sa ceremonije otvaranja tržnog centra Ušće, u martu 2009. Taj snimak iz daljine zabeležila je kamera B92, i niko ne bi ni znao da je to Matić na njemu, da on nije ranije zvao Brankicu Stanković na jedan sastanak, tokom njenog rada na serijalu "Insajdera" o švercu cigareta, da se raspita šta to oni kopaju o njemu, pa ga je prepoznala (ima to sve detaljno opisano u Brankicinoj knjizi).

Što se tiče njegovog pojavljivanja na MIPIM-u u Kanu, nije to ništa posebno, niti iznenađujuće - MPC je već godinama učesnik te manifestacije (ne kao izlagač, već kao posetilac sajma) i nije toliko čudno da čovek, ako je već na sajmu, svrati da vidi javnu prezentaciju Beograda na vodi.
 
Ne tvrdim ništa, ali se ne bih iznenadio ako taj famozni tržni centar u Savskom amfiteatru (za koji verujem da će se izgraditi, za razliku od svega najavljenog) bude baš MPC-ov. Možda me osećaj vara, možda ne...
 
Veruj mi, vara te... I naš Igor je pre nekoliko godina bio na MIPIM-u i mogao je isto tako da bude uslikan pored neke makete, pa to opet ne bi značilo ništa.

MPC je kriza prosto samlela - ne mogu da završe zgradu iz naslova ove teme, kod Kalemegdana im gradilište zarasta u korov, a sada će kao da grade tržnjak od 200.000 kvadrata u Savskom amfiteatru!? Uostalom, taj eventualni tržnjak u "Navodnom Beogradu" je najdirektnija konkurencija Matićevom "Ušću" - na koju MPC, prema nekim nezvaničnim pričama - planira da odgovori širenjem i dogradnjom "Ušća". No, i to bi došlo na red tek kada malo stanu na noge.
 
Da li se varam, videćemo. Uostalom, i napisao sam da imam - osećaj. To je sve.

A ovo drugo - zar to nije malo kontradiktorno: imaju problema u poslovanju, ali planiraju da odgovore konkurenciji širenjem postojećeg TC-a? Meni bi bilo logično da pokušaju da zauzmu i lokaciju u SA. A šta im treba za to? Političke veze, na prvom mestu.
Videćemo...
 
voleo bih da sam dva-tri dana u krizi kao Petar Matic
 
Homer Jay":3f3gcgof je napisao(la):
Veruj mi, vara te... I naš Igor je pre nekoliko godina bio na MIPIM-u i mogao je isto tako da bude uslikan pored neke makete, pa to opet ne bi značilo ništa.

MPC je kriza prosto samlela - ne mogu da završe zgradu iz naslova ove teme, kod Kalemegdana im gradilište zarasta u korov, a sada će kao da grade tržnjak od 200.000 kvadrata u Savskom amfiteatru!? Uostalom, taj eventualni tržnjak u "Navodnom Beogradu" je najdirektnija konkurencija Matićevom "Ušću" - na koju MPC, prema nekim nezvaničnim pričama - planira da odgovori širenjem i dogradnjom "Ušća". No, i to bi došlo na red tek kada malo stanu na noge.

А шта је са ТЦ-ом који ће да гради у Овчи ? :p
viewtopic.php?f=3&t=426&start=350
 
U Borči :D Za potrebe izgradnje tog tržnog centra osnovana je posebna firma "Retail Park Dva" u stoprocentnom vlasništvu kompanije "Balkans Real Estate". Dobili su lokacijsku dozvolu i nije isključeno da će ove godine krenuti u izgradnju. Pored tog maloprodajnog parka u Borči, planiraju i jedan sličan projekat u Subotici.

Ali imajte u vidu da su to mali tržni centri, čija je arhitektura skromna, a izgradnja jeftina. Ogroman parking i montažni objekat sa nekoliko lokala, kao npr. ovo što je izgrađeno u Zemunu. Takvi objekti su postali uobičajeni dekor predgrađa evropskih gradova, a kod nas su sve popularniji u unutrašnjosti zemlje (izgrađeni su već u Jagodini, Pančevu, Šapcu, Novom Sadu, a najavljeni su i u Čačku, Somboru, Nišu, Kruševcu, Zrenjaninu...).

No, MPC se tek polako oporavlja od krize (to što Petar Matić nije lično pogođen krizom ne znači mnogo onim ljudima koji su u njegovoj kompaniji izgubili posao ili onima čije su zarade umanjene) i cilja na one sektore u razvoju nekretnina koji su im trenutno isplativiji - prvenstveno maloprodajne objekte.

Da ih je samlela kriza, to nije neki odokativan utisak - to je činjenica. Tri lista duvana i Kalemegdan park apartmani su napuštena gradilišta, lokaciju na Autokomandi su vratili gradu (kasnije je jedan deo toga uzela Delta), a odustali su i od regionalne ekspanzije (npr. od luksuznog komercijalnog centra uz hotel Holiday Inn u Sarajevu). Dovoljno je setiti se i da je strateški partner MPC-a bila američka kompanija "Merrill Lynch" koja je jedan od sinonima za ekonomski krah 2008.

Ali "Ušće" je svakako njihova najuspešnija priča. Praktično im je poklonjena najbolja lokacija i oni su je lako unovčili. Tržni centar je 100% popunjen, a pritisak novih zakupaca je ogroman. Zato verovatno i razmišljaju o proširenju (ilustrativan primer je H&M koji bi rado uleteo u "Ušće", ali tamo trenutno nema slobodnog prostora koji bi odgovarao njihovim potrebama). Ali to proširenje je nešto što se, navodno, tek razmatra.

Što se tiče "Tri lista duvana", jedina šansa da se tu posao privede kraju jeste da se pojavi zakupac. Deluje paradoksalno da MPC priprema dokumentaciju za novi poslovni objekat u Bloku 43, a da im ovo stoji nezavršeno. Ali isto tako, nije slučajno da je npr. Danube business centar u Bloku 11a gotovo skroz izdat, ili da je npr. GTC-jev kompleks u Bloku 41 bio izdat čak 65% pre nego što je i počeo da se gradi, a da s druge strane Tri lista duvana, Atlasova zgrada u Takovskoj ili novi poslovni objekat na uglu Bulevara kralja Aleksandra i Jagićeve ne mogu da nađu zakupce. Kompanije i dalje izbegavaju centar i fokusirane su na Novi Beograd.
 
vec sam pisao na tu temu ali ajde opet.. u cilju potvrde homerovih reci. kompanija u kojoj ja radim, tj predstavnistvo strane kompanije sa oko 200 zaposlenih ljudi u beogradu, je u toku prosle godine trazila novi, veci proslovni prostor, kako bi svi zaposleni, ili maka vecina bila locirana na jednom mestu. Iako su cene u starom delu grada bile vise nego povoljnije, menadzment te ponude uopste nije razmatrao i na kraju smo se opredelili za jednu od ponuda na nbg-u. dok god ne bude bilo bar 2 metro linije retko ko ce od vecih zakupaca poslovnog prostora svoje sediste smestiti u stari deo grada. nije tu u pitanju samo konfor zaposlenih, to je mozda i na poslednjem mestu, organizacija cak i tirvijalnih stvari kao sto je npr keternig za neki interni dogadjj u firmi, je na teritoriji starog grda pravi logisticki kosmar

nesvest o ovom problemu prilikom planiranja i realizacije BNV je prosto neverovatna i preti da ceo projekat, ako se ne daj boze realizuje makar i parcijalno, zaista pretvori u jednu mega katastrofu
 
Ne vidim da na novom beogradu postoje '2 metro linije' pa smatram da to nece uticati na zakup lokala.
Ketering nikada nece koristiti javni prevoz, kao ni 99% poslovnih partnera bilo koje firme.
Odosmo u debeli of, ali eto dokaza da ne postoji nikakav drumski lobi koji je na vlasti, jer upravo desnom delu Beograda nedostaje pristojna mreza saobracajnica i parkinga, da bi mogla biti funkcionalna, kako za zivot, tako za poslovanje.
 
vidi laki, ako oces da se raspravljamo moze, uvek spreman za razmenu misljenja sa tobom

nama ketering donose zapreznim kolima a njima nije dozvoljen ulazak u centar... ili mozda ketering treba negde da parkira vozilo dok isporuci hranu.. ako vec moram da crtam. na nbg-u ne postoji metro, postoji kolika tolika sigurnost da ces taksijem stici na dogovoreni sastanak u dogovoreno vreme, da ces na vreme stici na aerodrom te da neces propustiti let zato sto je vladi u gostima predsednik mozambika ili sto prosvetari nisu primili topli obrok.. i tako, veliki si decko pa ces i sam skontati sta je sve minus poslovnog prostora na desnoj oobali save, samo ako hoces
 
Не бих да адвокатишем, али чини ми се да Лаки указује на становити недостатак паркинг места у старом делу Београда, тј. да никакав метро то неће решити. Другим речима, потребно је интелигентније решавање пробема тог дела града од лаконског става "прокопаћемо тунел за метро и све ће бити како треба да буде".
 
A sta sam ja rekao prijatelju dragi?
Zaista ne znam sta sam osporavao u tvom postu osim pricu o metrou, jer ma koliko bitan bio, on nece dovesti do povecanja atraktivnosti poslovnog prostora u delu grada desno od Save. Zasto? Vec sam napisao i smatram da je suvisno da ponavljam, a uostalom svakom sa zdravim razumom je jasno.

Ja sam tvoj post iskoristio kao kontraargument svima koji, `pokusaj` izgradnje ili rekonstrukcije bilo kakve ozbiljnije saobracajnice desno od Save, pripisuju drumskom auto lobiju i njihovom uticaju i moci.

mislim da me nisi skapirao, no dobro.
Hvala za ovo `decko` , to u mojim godinama pocinje da prja :D

edit:
Post se odnosi na razgradjevinarevu reakciju.
Eto pretece me Pantograf
 
Пантограф":11nnil6w je napisao(la):
Не бих да адвокатишем, али чини ми се да Лаки указује на становити недостатак паркинг места у старом делу Београда, тј. да никакав метро то неће решити. Другим речима, потребно је интелигентније решавање пробема тог дела града од лаконског става "прокопаћемо тунел за метро и све ће бити како треба да буде".
Управо Јовинов метро решава проблем паркинга.
 
Ne, ne resava.
ni jedan metro ne resava problem parkiranja.
Metro samo moze da dovede brzi, efikasniji i pouzdaniji gradski prevoz , koji je nam je neophodan, ali problem parkiranja ce ostati prisutan.
 
Причаш напамет опште ствари јер не знаш на шта циљам. По том плану скоро свака већа метро станица је имала гараже. А друга ствар, метро сваком граду који га има даје алиби за затварање језгра града за аутомобиле и/или наплату уласка.
 
Delijo, ti mislis da pricam napamet. Ok.
Ja mislim da pricam na osnovu iskustva koje sam video u 3 grda koja imaju metro. OK, moguce da ja gresim, jer nisam imo priliku da posetim veliki broj gradova sa metroom.

Ali , dozvoli , ovo sto si napisao je malo suplje. To na sta ti ciljas (metro + garaze) je jedno, ali to sta cemo dobiti je pitanje.
Pri tom, bez jos nekoliko saobracajnica poput Bulevar, Ruzveltove ili Kneza Milosa, deo grada desno od Save je svejedno osudjen na odumiranje poslovne aktivnosti.
 
Па не мислим, видим. Како сад питање је шта ћемо добити? Ја тинаписао шта добијамо по једном конкретном плану а ти га сад разводњаваш и заправо реплицираш ми на нешто што је твоја мисао а не оно што сам ја написао.

Свест људи у Београду о урбаном простору је можда и на најнижим гранама у целој Европи. Ајде што су нам планови ретроградни и превазиђени пре пола века, него и грађани размишљају баш као што се размишљало тада. Да се ја питам увео бих обавезан предмет у свим школама под називом урбана социологија. Када видим како размишљају поједини Беобилђани не могу а да се не запитам како тек простор поимају обични, слабо информисани грађани.
 
Zaboga Delijo!
Mlad si, pametan, al tvoja tvrdoglavost prevazilazi onu zdravu dozu samouverenosti.
zaj*** bre, tvoj, moj, Jovinov, ili bilo koji drugi plan. To je u nasim uslovima SBB KBB!
Nemamo pojma ni kakav metro cemo graditi, ni trasu, ni redosled linija, a ti oces da mi nametnes kako je meteo spas protiv saobracajne guzve i zakrcenja ulica, jer ce se graditi garaze???
Na osnovu cega to tvrdis?
Na osnovu kog 'usvojenog' plana?
A sve i da imamo usvojen takav plan, pogledaj oko sebe koliko planova se realizovalo onako kakvi su izvorno, a koliko ih je 'pri realizaciji' promenjeno?
Pa covece, gradska i republicka vlast upravo donosi poseban zakon da bi najvrednije zemljiste u beogradu izgradila (da ne ulazimo kako i zasto) a u tim planovima nigde plana za metro liniju???
Doduse, planiraju 'more' garaza, ali koliko ja vidim malo su im 'problematicni' prilazi do istih....
I da se vratim na pricu. Ti uz sve ovakve primere kakve imamo decenijama, verujes u izgradnji garaza kod svake vece metro stanice???
Ok, veruj. Al ja ne verujem.
Ne verijem vise ni u zavrsetak prve metro linije do 2030, a kamoli jos uz nju garaze.

Vezano za temu, ima li ovaj objekat podzemnu garazu i ako je ima, kolika je?
 
Опет ми реплицираш на нешто што си сам написао. Овде је постављено питање у вези паркирања а не саобраћајних гужви.
 
Objekat ima garazu na predhodnoj strani ima moja fptka ulaza u istu
 
20150319115748.jpg
 
Dal su ti prozori otporni na praćku,
par komata bum krc i skinuli bi gradjevinsku ogradu ,
kojom nas vec dosta godina j. direktno u glavu
 
Vrh