Ovo u Krunskoj izgleda veličanstveno. Kao u Španiji, Italiji i Portugalu. Ne vidim zašto bi ovo bilo loše, pogotovo kad se fasadna plastika istakne u svetlijoj boji. Izgleda otmeno i raskošno. Ne mora sve biti sivo kao u Sovjetskom Savezu.
Нијанса у Крунској је природна и пријатна, и делује потпуно аутентично, док се за нијансу код Бајлонија не може рећи било шта од тога.
Radi se o tzv. "venecijanskoj crvenoj", koja ima nekoliko nijansi (što se može i videti u Veneciji i Italiji) s tim što ova nijansa ne odgovara originalnoj predratnoj.
Očigledno da se ne sećate kako je zgrada izgledala pre rekonstrukcije. Sadašnja nijansa, iako nije loša i odskače po kvalitetu od drugih rekonstrukcija, izgleda kao običan farbani zid, u originalu je boja bila življa, prirodnija i različito delovala pod drugačijim intenzitetima svetla.
Kao što rekoh, digla se velika buka zato što nije ispoštovana originalna nijansa.
Na žalost, prošlo je bez posledica, i posle toga je svaka sledeća rekonstrukcija bila za nijansu lošija.
I zgrada u Karađorđevoj 39, druga od mosta, je imala jednu nijansu ove boje, sve do rekonstrukcije u boju kajsije

.
Jedno od retkih mesta u gradu na kojem se još uvek može videti jedna od tih nijansi u originalu je bočna fasada Italijskog paviljona na Starom sajmištu.
Primera nepoštovanja nijanse je mnogo, jedna od drastičnijih jenpr Kralja Petra 49
KaraÄorÄeva 39, Beograd 11000, Serbia
www.google.com
Da li danas ima ovakvu zelenu? Ne.
Nekada su boje za fasade bile pažljivo birane, a za rekonstrukcije na žalost - ne.