Ako se dobro sećam, pravilo je da dva zglobna vozila jedno iza drugog imaju pravo da istovremeno otvaraju vrata i primaju putnike.
Ali i to zavisi od slučaja i okolnosti. Postoje stajališta na kojima nastaje haos i kad jedno vozilo pristane, a kamoli dva istovremeno i to zglobna.
Problem je nekad i do ljudi koji stoje uz ivičnjak čak i onda kada neće ući u vozilo koje je pristalo i upravo otvorilo vrata.Ali i do toga što ti ljudi neće da se sklanjaju "pozadi", dalje od ivičnjaka i nadsrešnice. Jer kad vide ovdašnja stajališta prepuna prepreka (nadstrešnice, stakla, kiosci, kante, baštice, stubovi....) boje se da neće moći da uđu u svoje vozilo kad dođe. Pa se nabiju uz ivičnjak i tu čekaju, te stoje i smetaju drugima koji presedaju i ulaze ili izlaze.
Kao što u samim vozilima sada ima epidemija "door huggera" kako ih ja zovem, tako na stajalištima ima epidemija ovih što misle da vozilo moraju da sačekaju na samoj ivici ivičnjaka, inače nikad neće ući u njega. Mada kažem, i sama stajališta su pretepana glupostima, tako da kapiram da se ljudi plaše da se udalje od ivičnjaka.
Zato stajališta, i generalno sve u gradu, treba da projektuju i uređuju ljudi koji će sve to zapravo koristiti. A ne oni koji ne izbijaju iz službenih automobila i kancelarija.