Šta je novo?

Стајалишта

boris73":2m8e2txm je napisao(la):
ако је главни аргумент за печурке тај да им вандали скоро па не могу ништа, онда к врагу сав наш покушај да од београда постане нешто... нешто више од "балканске касабе"... вандализам се спречава законским мерама и комуналном полицијом... ма, лако би ја са њима. једног по једног хватати, везати и правац теразије и онако би их везане држао дан-два да их сви виде. :mad:
нису ни ова нова стајалишта најсјајнија али... само да их не оштећују, то је једини проблем.
:kafa:
E brate, shvati da smo mi generalno nedisciplinovan i neogovoran narod (iako verovatno ti i ja nismo) ali dobar deo manji lil veći ima neke negativne ruralne običaje, ima neku agresiju u sebi, ne voli da vidi sređene javne površine, njemu dom počinje od kućnog praga, sve ispred je vašar. Sad da li su drugi narodi bili takvi pa su ih kazne i efikasna državna sila dovele u red ili im je mentalitet jednostavno drugačiji ne znam.
U ovoj državi mnogo toga zavisi od političke volje, postojanje zakona je mrtvo slovo na papiru ako nema političke volje za sprovođenje istog.
Vrati film kad je Ministar Mihajlović bio ministar policije i kad je bila kampanja za vezivanje u kolima: kako su se svu brzo navikli na pojas: pogledaj danas. Zakon je isti i danas tad ali danas se retko ko više vezuje jer ne postoji ozbiljan verovatnoća da ćete platiti kaznu zbog toga.

E sad priča o komunalnoj policiji ostaje samo priča i dalje.....
 
A zasto grad ne dadne nekoj firmi da odrzava ta stajalista a za uzvrat ustupi sav reklamni prostor koji dide zajedno sa tim stajalistima?
To rade svi veci gradovi i to odlicno funkcionise. U parizu ta firma (J.C. Decaux) odrzava i bicikla.
 
borris_":lwk2hi49 je napisao(la):
A zasto grad ne dadne nekoj firmi da odrzava ta stajalista a za uzvrat ustupi sav reklamni prostor koji dide zajedno sa tim stajalistima?
To rade svi veci gradovi i to odlicno funkcionise. U parizu ta firma (J.C. Decaux) odrzava i bicikla.
samo da potvrdim to, ista siutacija je i u Kelnu gde J.C.Decaux održava stanice koje su uvek uredne, čiste, ne koroziraju.. jednostavnog ali prilično efikasnog dizajna :) Mislim da u beogradu postoji isto nešto na sličan fazon za nove stanice.. ali nisam stekao utisak da su se preterano pretrnuli da održavaju iste.
 
Inace JC Decaux je najveca firma te vrste u svijetu. Vidim da je i ova bg firma jedan od filijala.

Predsjednik JC Decaux je jedan veliki manijak cistoce. Jedno vrijeme mi je biro bio pored njihovog HQ (Plaisir). Svako vece su prali kola koja se vrate sa terena (iz grada) i uredno ih parkirali u milimetar. Milina je bilo gledati sva ta parkirana kola i kamione na parkingu. Na svim kolima je skinut znak proizvodjaca jer predsjednik ne zeli da vidi nijednu drugu marku osim svoje na kolima :laugh: .
Zbog toga su mu stanice uvjek ciste. Mislim da mu i u ugovoru pise da mora da intervenise za 48h da bi popravio stanicu (izbrisao tagove, promjenio stakla itd itd).
 
borris_":78jz1s4u je napisao(la):
Inace JC Decaux je najveca firma te vrste u svijetu. Vidim da je i ova bg firma jedan od filijala.

Predsjednik JC Decaux je jedan veliki manijak cistoce. Jedno vrijeme mi je biro bio pored njihovog HQ (Plaisir). Svako vece su prali kola koja se vrate sa terena (iz grada) i uredno ih parkirali u milimetar. Milina je bilo gledati sva ta parkirana kola i kamione na parkingu. Na svim kolima je skinut znak proizvodjaca jer predsjednik ne zeli da vidi nijednu drugu marku osim svoje na kolima :laugh: .
Zbog toga su mu stanice uvjek ciste. Mislim da mu i u ugovoru pise da mora da intervenise za 48h da bi popravio stanicu (izbrisao tagove, promjenio stakla itd itd).
uu.. sada sam skapirao zašto sam u 6:20 ujutru video kako na jednoj od stanica 3 radnika pažljivo mešavinom vode i šampona prvo peru stakla i sedišta, a onda ih i lepo osuše onim velikim sušilicama, izgleda ko novo. Kakav manijak, tako nam nešto treba za gradsku čistoću :kafa:
 
Steva":r015filh je napisao(la):
e da.. pronašao sam tu domaću firmu: http://www.aqyu.com/
Ta firma vrsi uslugu izdavanja bilborda i nema nikakve veze sa samim stajalistem, vec mislim da su sa GSP-om sklopili ugovor koji im daje ekskluzivitet reklamiranja na tim stajalistima, a u njihovu obavezu ne moze da spada odrzavanje stajalista kada im to uopste nije u oblasti rada. Oni su cista "marketinska" agencija, pritom najveca kod nas sto se kolicine prostora za oglasavanje tice.
 
Zapravo, mislim da su dobili ugovor održavanja stajališta, jer kad god sam viđao da neko čisti GSP stajališta (ono staklo) to su bili ljudi iz AQ.
 
Ambassador":5p60otb7 je napisao(la):
Zapravo, mislim da su dobili ugovor održavanja stajališta, jer kad god sam viđao da neko čisti GSP stajališta (ono staklo) to su bili ljudi iz AQ.
staklo da, jer oni verovatno garantuju svojim klijentima da ce im oglas biti vidjen, ali mi je nelogicno da odrzavaju samo stajaliste, sumnjam da salju ekipu da pregleda da li se negde pojavila korozija i slicno
 
Pa da, mislim da šalju, jer je poenta u tome da je celo stajalište njihovo i oni ga postavljaju, kao npr. bilbord, samo što ovaj ima i nastrešnicu. A staklo koje su brisali nije bilo ono od reklame, već ono skroz providno što stoji na zadnjem delu stanice.
E sad - tu je stvar, da li se njima više isplati da neka stajališta održavaju, ili da ih komplet menjaju kad korodiraju, to je pitanje.
 
Što se tiče terminusa trebalo bi prave velike terminale po uzoru na ove u Nemačkoj.
Shemnitz
384390akv9.jpg

390fo9.jpg

Berlin
berlin7818au7.jpg

berlin7819la1.jpg

berlin7828pd2.jpg

Slike postavio WeljaBG na forumu autobusi.net
 
Pa to može za trocifrene linije, mislim da je besmisleno za npr. trole sa Stud. trga (ili ako ih prebace dole), jer određeni broj ljudi ide samo do Slavije, ili tome slično, odn. odgovara im svaki autobus/trola, samo je pitanje koji prvo naiđe.. :/
 
Mislim da nisu upravu može takav terminal i za dvocifrene i za trocifrene linije. Po meni je ovakav terminal kao u Berlinu stvoren za Dorćol.
Ovaj berlinski terminal je u samom gradu.
Inače na Dorćolu se može izgraditi 4 terminla(Sportski centar i 3 u Dunavskoj).
 
Ne znam dal sam ja ovde jedini lud, gotovo niko ne pominje po meni najveću manu ovih stajališta a to je metalna klupa koja je neupotrebljiva jer je uvek LEDENA. Bolje da su pravili stanicu bez klupe jer bi makar bilo više mesta za stajanje pod nadstrešnicom kada pada kiša. A video sam da ima i par takvih stanica, bez klupe - samo neka široka cev, valjda služi za naslanjanje.
 
E, da jeste, malko je hladnija.. Ali meni je to skroz OK, nemam nikakav problem, al kontam da nekima može da bude hevi..
 
Klupa je meni isto okej, zagreje se za 3 min kad sednes, nemam takva iskustva TinkyWinky...
 
Klupa je metalna zbog lakoce odrzavanja. Tako je praksa i u svetu jer inace ako je npr. drvena moras redovno da je lakiras sredjujes itd.
 
Jel ste primetili kakvu su stanicu postavili u Brankovoj, na pocetku mosta :o Ima i neke male reflektore, bas extra izgleda :D
 
c.s.i.":1goobmq8 je napisao(la):
Jel ste primetili kakvu su stanicu postavili u Brankovoj, na pocetku mosta :o Ima i neke male reflektore, bas extra izgleda :D
еееее, баш ћу данс да снимим и то чудо. а можда будем имао и фото апарат па то и усликам.
 
Klupa od metala je extra jer se odmah prenese telesna toplota na nju. Video sam da su postavili kod Brankovog neku sa plasticnim sedistem, a gore na krovu armirano staklo. Mnogo je ruznija od starih
 
Realno gledano sve stare pecurke nisu za bacanje , najverovatnije odredjen procenat ( mozda uz manju popravku) mogu ponovo da se postave u prigradskim delovima, gde bi inace ovim tempom bile postavljene tek za 10-tak god. Jedini razlog sto se to ne uradi je sto ih generalno neko otkupljuje kao staro gvozdje, pa da mu se ne smanji masa (zarada) Nisam siguran da grad bas i moze sebi da dozvoli takve stvari sem ako neko ima lepe koristi ( a u ime bezbednosti, i modernizma) Svako moze da izracuna posto je dislokacija jedne pecurke a koliko je cekanje i nabavka nove :kafa:
 
Stvar je vrlo jednostavna, Alma quattro ima dogovor sa gradom oko stajališta, a na pečurku ne možeš da okačiš reklamni pano tako da je njihovo izumiranje neizbežno.
 
S tim što Alma Quattro nema interes da postavlja reklame na određenim nisko-frekventnim mestima gde bi se te pečurke ipak mogle postaviti (npr. na prigradskim linijama). Prefarbane u plavo sa imenom stajališta izgledaju odlično - dobar primer je stajalište Manastirska na Kružnom putu.
 
Sto se tice metalnih klupica, na sve vise stajalista usrafljuju drvene ploce preko metalnih.

Sto se tice ugovora o odrzavanju, sasvim je logicno da stajalista odrzava AQ jer imaju i najvecu zaradu na izdavanju reklama, a dozvolu za postavljanje novih nadstresnica sklapaju sa direkcijom za puteve, a ne sa gsp-om, jer ni gsp nije nadlezan za ispuste vec Beograd put.

Sto se tice terminusa, tako velika sam video i u Rimu i to u suvom centru grada! Takav terminus treba urediti negde kod depoa GSP na Dorcolu. Naravno, da su ipak ta prostrana stajalista najpotrebnija na krajnjim stanicama metro linija, koja bi istovremeno bila i pocetni terminus trocifrenih autobuskih linija. To je za Bgd ipak daleka buducnost.

Sto se tice starih pecurki, nisu ih sve prodali u staro gvozdje, dosta su stajalista po periferiji obnovili sa prefarbanim pecurkama.Njihova boja je sada u skladu sa teget trakama na gsp vozilima.
 
ja bi na ta stajališta stavio veeeeliku mapu Beograda sa svim linijama (ali geografski tačnu mapu, ne onu GSP-ovu idiotsku)
 
Vrh