Šta je novo?

Стајалишта

Nešto sam razmišljao. Preko puta Vera na NBG je onaj NCR i tu stalno prelaze ulicu van pešačkog prelaza. Da li postoji mogućnost da se negde na sredini tog dela ulice postavi pešački, a uz to i stajališta za tramvaje? Nekako mi fale stanice na tom mestu, jer je ona kad siđe s mosta zabačena, a do one stare kod Buvljaka ima i semafor. Pa kad već čekaju semafore, mogu da stanu između na stanicu. Bliža je i za blokove 24 i 28, možda i 23. U svakom slučaju ne mora ona velika raskrsnica da se prelazi.
 
20231122_171438.jpg
 
Nekako mi se cini da ove pokazivace na stanicama su postavili tako kao da nema prostora da prodje osoba sa invalidskim i beba u kolicima. Mpzda je to samo meni utisak.
 
Pod uslovom da se ne desi da saht ostane otvoten kao npr.na gornoj. Mozda je siroko ali treba sagledati kompletnu situaciju kante za smece i sl.
 
Nešto sam razmišljao. Preko puta Vera na NBG je onaj NCR i tu stalno prelaze ulicu van pešačkog prelaza. Da li postoji mogućnost da se negde na sredini tog dela ulice postavi pešački, a uz to i stajališta za tramvaje? Nekako mi fale stanice na tom mestu, jer je ona kad siđe s mosta zabačena, a do one stare kod Buvljaka ima i semafor. Pa kad već čekaju semafore, mogu da stanu između na stanicu. Bliža je i za blokove 24 i 28, možda i 23. U svakom slučaju ne mora ona velika raskrsnica da se prelazi.
Ја бих ипак ставио стајалиште ближе раскрсници Милутина Миланковића и Шпанских бораца због преседања са трамваја на 67 и 94. Пошто 85 не иде баш често, понекад од Ерпорт ситија ка Бановом брду користим комбинацију 94+13 и није баш згодно то преседање. За смер ка Блоку 45 (ка Антифашистичке борбе) има места у разделном појасу Милутина Миланковића код раскрснице са Шпанских бораца, али у смеру ка Бановом брду би стајалиште заиста морало да буде даље од раскрснице јер смета лево скретање у Ђорђа Станојевића. Можда да се једна саобраћајна трака у Ђорђа Станојевића искористи за стајалиште. Свакако из Шпанских бораца само две траке иду право у Ђорђа Станојевића.
 
Đorđa Stanojevića je levo od Dr. Agostina Neta pa ka Tošinom bunaru, a kroz blok 65.
 
Пиши Гуглу да промене.

П.С. Ни Милутина Миланковића нема у свом називу „булевар“.
 
Ne bavim se tačnošću informacija na Google maps. ;)
Povremeno OSM i pisanje Planplus - u s vremena na vreme.

P. S.
Nije mi jasno zašto se ljudi drže ko pijan plota tog Google maps - a i zašto se sve što piše (i što je ucrtano) tamo smastra apsolutno tačnim i nije potrebno proveravati na drugim mestima.​
 
@solecar, зато што су Гугл мапе углавном већ инсталиране на мобилним телефонима и зато што су људи навикли на њих. Ако је критеријум тачност података, онда треба користити Геосрбију јер су то званични подаци Републичког геодетског завода. А ја сам ти написао да пишеш Гуглу јер већина људи користи њихове мапе, свиђало се то теби или не.
Ко то тврди да су подаци са Гугл мапа апсолутно тачни? И зашто онда ти Улицу Милутина Миланковића погрешно зовеш „Булевар Милутина Миланковића“, као и Гугл мапе? Зашто је не зовеш као ОСМ?
 
Ја бих ипак ставио стајалиште ближе раскрсници Милутина Миланковића и Шпанских бораца због преседања са трамваја на 67 и 94. Пошто 85 не иде баш често, понекад од Ерпорт ситија ка Бановом брду користим комбинацију 94+13 и није баш згодно то преседање. За смер ка Блоку 45 (ка Антифашистичке борбе) има места у разделном појасу Милутина Миланковића код раскрснице са Шпанских бораца, али у смеру ка Бановом брду би стајалиште заиста морало да буде даље од раскрснице јер смета лево скретање у Ђорђа Станојевића. Можда да се једна саобраћајна трака у Ђорђа Станојевића искористи за стајалиште. Свакако из Шпанских бораца само две траке иду право у Ђорђа Станојевића.
Ja sam mislio na pešački prelaz i stanice u Milutina Milankovića između NCR-a i Vera. Ne znam koliko je izvodljivo, ali tu često viđam da prelaze iz te zgrade u super vero i džambo. Jedan pešački i uz to stajališta za tramvaje bi dobro došli. :)
 
Samo ako ne bi bio semaforizovan. Kod mene su na dva mesta postavili semafore na maloj međusobnoj razdaljini, što zna da u pojedinim trenutcima baš uspori saobraćaj, a promet pešaka nije toliki da zahteva semaforizaciju.​
 
Ne znam da li može pešački preko šina bez semafora. Jel ima takvih slučajeva?
 
Zato što mora sve što radi aktuelna gradska vlast da bude drukčije od prethodne, jer sve što su prethodni radili, to ne valja ništa, sada grad konačno prestaje da bude kasaba i počinje da liči na moderan Evropski grad. I tako u krug, ko god da je aktuelan u datom trenutku.​
 
Zato što mora sve što radi aktuelna gradska vlast da bude drukčije od prethodne, jer sve što su prethodni radili, to ne valja ništa, sada grad konačno prestaje da bude kasaba i počinje da liči na moderan Evropski grad. I tako u krug, ko god da je aktuelan u datom trenutku.​
U NS- u naprednjaci te info table postavljaju na nadstrešnici. Ovo u Beogradu više izgleda kao da nisu ni razmisli da postoji druga opcija.
 
Vrh