Šta je novo?

Стајалишта

Почетно стајалиште 17-ице на Коњарнику је јуче овако изгледало
49961157682_2c0747e676_h.jpg

Аутобуси су регуларно стајали, а стајалиште уништено
49960872721_474241d081_h.jpg
 
Takvo je i stajalište za 20, Rudo #484. Iskopali su ceo Konjarnik.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ne znam da li je već bilo da su i tramvajska stajališta sa Savskog trga prebačena u Nemanjinu. Danas sam se po prvi put vozio tramvajem preko Savskog trga od kada je završena rekonstrukcija tog dela, i mogu reći da sam zadovoljan izborom kocke za podlogu. Deluje mi da će to biti OK rešenje na duže staze.
 
Жали Боже бачених пара на лифтове и платформу, могло је стајалиште бити у нивоу тла.
 
Stajalište je moglo biti ovako, ali su mogli uraditi samo kosu rampu ka stajalištu. Zaista ne vidim potrebu za guranje liftova tamo gde im uopšte nije mesto, naročito u zemlji gde jednostavno ne postoji Održavanje. Ovo je tragično koliko smo uložili novca u nešto da bi do kraja služilo kao wc, a Vukov spomenik nema lift.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748077#p748077:2oqo1tk1 je napisao(la):
Noki » 15 Jun 2020 07:21 am[/url]":2oqo1tk1]Posle 6 meseci ponovo sam obišao tramvajsko stajalište "Đorđa Stanojevića" na NBG da vidimo u kakvom je sad stanju...

https://streamable.com/v2a3p9

Svaka čast za video reportažu! :kk:

Iz dana u dan sve zapuštenije. Real life "Life after people", Belgrade style 2020. Uoči kampanje se za skoro sve može okriviti viša sila, međutim ipak "našu decu" zadužuje domaća "sila naprednjačka".

Samo izgrade i nestanu kao jaje s groba. Kao da su sve što je trebalo uradili. A onda se zavaljeni u fotelju raspravljaju do besvesti s opozicijom. Mislim trudim se da ne komentarišem koješta nevezano za temu, ali u ovom gradu je izgleda sve politička tema. Teško nama s njima.

Ovo je teško bilo gledati, što kažeš jedino što uradiše jesu oznake za poziciju vrata sa platformama. Pretpostavljam da će iste brže izbledeti nego što su postavljene, pre nego što se obrati više pažnje o higijeni javnog prostora poput tramvajskog stajališta u zoni druge najvažnije železničke stanice, odnosno buduće glavne autobuske stanice. Ponašaju se kao da je sve u izgradnji zbog radova na pomenutim staničnim objektima i pored toga što je dotično stajalište u sklopu ranije izvedenog projekta. Budibogsnama.
 
Jedino te oznake uradiše, ali džaba kad sa kolicima ne možeš gore do same stanice... Slažem se sa Došljakom da je potpuno mogla da bude u nivou tla, malo bliže ka ulici u kojoj je Holidej In... a pažnju je trebalo da usmere na to da kanalizaciono reše taj deo da voda i blato imaju gde da odu...

Drugi lift na toj stanici isto nije u funkciji iz istog razloga kao i prvi... Sad treba menjati sve elektro instalacije i ko zna sta još, pitanje je koliko je taj lift upotrebljiv...

A sve i da nije bilo poplave takav luksuzni lift ostaviti na upotrebu svima, bez fizičkog obezbeđenja same stanice, a nije postavljen ni video nadzor, to prosto mami da bude isprejano, vandalizovano ili na kraju da se neki beskućnik useli u taj lift tokom zime...

Baš je tužna slika, pogotovo kad si svestan da je to od novca građana Srbije, oba lifta, neobezbeđena a okolo nerešeno pitanje kanalizacije pa svaka veća kiša pravi blato da niko ne može da priđe toj stanici...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748721#p748721:1t00gqfs je napisao(la):
direktor » Sre Jun 17, 2020 7:55 am[/url]":1t00gqfs]Gisko vukov spomenik ima lift do nivoa perona

Koji koliko se sećam ne radi decenijama, ili su ga popravili u medjuvremenu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748669#p748669:1znae4rz je napisao(la):
Noki » 16 Jun 2020 10:36 pm[/url]":1znae4rz]Jedino te oznake uradiše, ali džaba kad sa kolicima ne možeš gore do same stanice... Slažem se sa Došljakom da je potpuno mogla da bude u nivou tla, malo bliže ka ulici u kojoj je Holidej In... a pažnju je trebalo da usmere na to da kanalizaciono reše taj deo da voda i blato imaju gde da odu...

Drugi lift na toj stanici isto nije u funkciji iz istog razloga kao i prvi... Sad treba menjati sve elektro instalacije i ko zna sta još, pitanje je koliko je taj lift upotrebljiv...

A sve i da nije bilo poplave takav luksuzni lift ostaviti na upotrebu svima, bez fizičkog obezbeđenja same stanice, a nije postavljen ni video nadzor, to prosto mami da bude isprejano, vandalizovano ili na kraju da se neki beskućnik useli u taj lift tokom zime...

Baš je tužna slika, pogotovo kad si svestan da je to od novca građana Srbije, oba lifta, neobezbeđena a okolo nerešeno pitanje kanalizacije pa svaka veća kiša pravi blato da niko ne može da priđe toj stanici...

Da, trebalo je malo više povesti računa o poziciji stajališta. Zapravo moglo je biti postavljeno kod isključenja iz Đorđa Stanojevića pri čemu ne bi iziskivalo gradnju liftova. Pomenuta varijanta zahtevala bi gradnju zapadnog ulaza železničke stanice "Novi Beograd". Mana bi bila velika udaljenost od stajališta linija 7, 9, 11, 94 i 95 u Antifašističke Borbe koja se nalaze u neposrednoj blizini postojećeg ulaza i biletarnice stanice "Novi Beograd".

Alternativno, da je stajalište bilo izgrađeno iznad ulice Antifašističke Borbe verovatno bi generisalo više presedanja i pre završetka radova na autobuskoj stanici, odnosno pruzi jer bi bilo bliže ostalim stajalištima. Tramvajsko stajalište u Antifašističke Borbe moglo je biti pomereno ispred semafora ka Jurija Gagarina a veza bi mogla biti izvedena jednim liftom. Na gornjem nivou pristup liftu sa drugog perona mogao bi biti rešen rampom u visini ivičnjaka radi prelaska koloseka poput one na pešačkom prelazu u zoni gore prikazanog stajališta. Ipak se radi o lakom šinskom sistemu koji je pogodan za tako nešto. Bio bi potreban jedan malo skuplji lift (jeftiniji od ova dva, uz to jetiniji od onih na mostu, odnosno petlji "Radnička") pri čemu bi bila izbegnuta gradnja zapadnog ulaza stanice Novi Beograd. Taj lift bio bi više korišćen, stoga bi prometnije stajalište opravdalo rad kamera, što bi opet omogućilo blagovremenu reakciju na bilo kakav problem izazvan vremenskim (ne)prilikama.
 
Pre nekih nedelju dana, uvedena dva nova stajališta. Stajalište "Zvezdarskih jelki" u Ljubice Luković u oba smera i stajalište u smeru ka okretnici Medaković III za linije 20 i 29 u Svetozara Radojčića, pod nazivom "Veselina Čajkanovića".

izvor: gspbeograd.net
 
Novi način obeležavanja linija na stajalištima prigradskog prevoza.
20200621-190900.jpg
 
Još samo da ponovo vrate da budu ITS 2 sistem, i eto nama dobrog starog proverenog funkcionalnog sistema. :D
 
Vidim da su uveli novo stajalište za 65, Zvezdarskih jelki. Ne znam koliko ima smisla to stajalište, budući da između stajališta Ljubice Luković i Dragiše Lapčevića nema baš velike udaljenosti.
 
Treba videti ko ili čiji stanuje u neposrednoj blizini i biće jasno zašto je uvedeno. Inače, mnogo svrsishodnije je da se uvede stajalište u Svetog nikole između postojeća dva. Razdaljina je oko 720m.
 
Linija 581 za Lazarevac, koja je prva funkcionalna stanica posle bus stanice? Palata pravde nije više?

Sent from my Redmi 8 using Tapatalk
 
Staje u ulici Nikolaja Kravcova sa svim ostalim prigradskim linijama. Pomenuta ulica je faktički produžetak Višegradske, i ide do Bulevara Vudro Vilsona. Nemoguće je promašiti to stajalište, s obzirom da ga tokom celog dana opseda na stotine ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759249#p759249:335ywd8y je napisao(la):
solecar » 22 Jul 2020 03:05 pm[/url]":335ywd8y]Izmeštena stajališta sa Savskog trga na početak Nemanjine.
Fantastično.
 
Vrh